Møringen Skrevet 18. september 2016 #1 Skrevet 18. september 2016 Hva syns dere damer om menn i uniform? 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #2 Skrevet 18. september 2016 Digger menn i uniform. Anonymkode: 2c4a9...4b3 3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #3 Skrevet 18. september 2016 Jeg synes mennene i uniform på bildene i innlegget til TS er truende og skumle. Ikke gode assosiasjoner. Mannlige konduktører og lignende kan derimot være ganske hot Anonymkode: 0c5d2...db4 1
Møringen Skrevet 18. september 2016 Forfatter #4 Skrevet 18. september 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes mennene i uniform på bildene i innlegget til TS er truende og skumle. Ikke gode assosiasjoner. Mannlige konduktører og lignende kan derimot være ganske hot Anonymkode: 0c5d2...db4 Hvordan kan de som forsvarer det norske land virke truende mot en nordman? Eller er det bare utstråling demmes? Du burde snakke med en om du får kjangsen å så fall, soldater er veldig hyggelige, spesielt spesial styrker. Mvh Møringen
SlemUlv Skrevet 18. september 2016 #5 Skrevet 18. september 2016 Neitakk.. gi meg en mann i dress heller <3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #6 Skrevet 18. september 2016 er ikke no stor fan av moderne militæruniformer, men litt eldre stiler er sykt digg! Anonymkode: f25ee...17b
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #7 Skrevet 18. september 2016 Meh. Likegyldig. Anonymkode: 079fe...c0e
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #8 Skrevet 18. september 2016 Kjempe sexy! Brannmenn, politiuniform, militær...you name it Anonymkode: 01f39...f6e 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #9 Skrevet 18. september 2016 Utrolig sexy. Spesielt politimenn og brannmenn Anonymkode: 13d7a...6eb
Tiuren Skrevet 18. september 2016 #10 Skrevet 18. september 2016 1 time siden, Møringen skrev: Hvordan kan de som forsvarer det norske land virke truende mot en nordman? Eller er det bare utstråling demmes? Du burde snakke med en om du får kjangsen å så fall, soldater er veldig hyggelige, spesielt spesial styrker. Mvh Møringen Skjønner veldig godt at man ikke tenker på soldater med "full kitt'' som sexy, og at noen synes de er litt truende. Faktisk er det meningen at man skal være litt truende når man har på feltuniform og full utrustning med ansiktscamo++ (men uansett om det er politisk ukorrekt synes jeg personlig at IDF jenter er flott... http://www.humansofjudaism.com/humansofjudaism/idfmakeup ) Men jeg er enig i at man bør snakke med disse flotte menneskene dersom anledningen byr seg og man treffer den i skogen eller på en sosialpatrulje (eller BMP), de fleste er knakende kjekke mennesker som er både uvanlig reflekterte og handlekraftige. Men tar man på en perm/galla uniform så er det sikkert noe helt annet. (Hilsen en som er soldat)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå