Gå til innhold

snart går forholdet i vasken...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har slitt økonomisk lenge, vi har to unger, der den ene sover lite om natten, sånn har det vært nå siden han kom til verden for ca 2 år siden..Han største er også krevende på sitt vis, mye sutring om dagen. Alle er slitene. Samboer vil ha sex hver kveld, og jeg har rett og slett ikke ork til det...når roen har senket seg så vil jeg slappe av eller rydde opp i det rotete huset vårt..Hvordan skal man få dette forholdet til å overleve ? Har dere andre hatt det sånn? Trenger noen tips. Samboer er veldig oppgitt over denne sexsiruasjonen...

Anonymkode: e86e8...b1a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vi har slitt økonomisk lenge, vi har to unger, der den ene sover lite om natten, sånn har det vært nå siden han kom til verden for ca 2 år siden..Han største er også krevende på sitt vis, mye sutring om dagen. Alle er slitene. Samboer vil ha sex hver kveld, og jeg har rett og slett ikke ork til det...når roen har senket seg så vil jeg slappe av eller rydde opp i det rotete huset vårt..Hvordan skal man få dette forholdet til å overleve ? Har dere andre hatt det sånn? Trenger noen tips. Samboer er veldig oppgitt over denne sexsiruasjonen...

Anonymkode: e86e8...b1a

Som jeg så enkelt og greit sa til min samboer; hvis du vil ha sex så vil jeg ha din hjelp i huset! Aldri sett noen vaske og rydde fortere og bedre :fnise: Det løste faktisk problemet og han innså at han måtte hjelpe til og hvorfor jeg ikke orket sex fordi jeg var veldig sliten.

Anonymkode: 4e8b4...ce8

• Liker 4
Skrevet

Da får han hjelpe til mer. Du har ikke energi fordi du gjør alt annet, så da får han ta i mer. 

Anonymkode: b5144...cf5

Skrevet

Drar han sitt del av lasset? Eller er det bare du som må opp om natten, gjør han husarbeid etc?

• Liker 1
Skrevet

Jeg har sagt til min mann at det mest attraktive er et ryddig hjem og en  mann som sørger for det. Etter det har han sakte , men sikkert blitt god på å rydde 😅 Og vi kaller det ikke å hjelpe meg. Jeg har ikke rotet alene og en person alene skal ikke ha ansvar for sånt. 

Ta det opp med han i hyggelig Tone. Helst med et glass vin og flørtete blikk:fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...