AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #1 Skrevet 18. september 2016 Jeg kjøpte et glass med Hapå på Rema 1000 i går, og det er først i dag at jeg la merke til at det har et blått lokk hvor det står Nora Naturlig lett. Lokket passer og når jeg åpnet det så kjentes det ut som et uåpnet glass... men keg er ganske sikker på at det ikke skal stå Nora naturlig lett på et Hapå glass. Jeg spurte de bare hjemme om de hadde brukt noe syltetøy, men det har de ikke. Tror dere det er en fabrikk feil? Anonymkode: d59d7...2c0
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #2 Skrevet 18. september 2016 Produksjonsfeil. Slikt skjer. Anonymkode: 799d9...923 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #3 Skrevet 18. september 2016 De gikk sikkert tomme for HaPå lokk og måtte bruke det de hadde? Anonymkode: 043d9...563 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #4 Skrevet 18. september 2016 Var det forseglet da? Anonymkode: 96dd3...c6b
Rosalie Skrevet 18. september 2016 #5 Skrevet 18. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Var det forseglet da? Anonymkode: 96dd3...c6b Slike glass er ikke forseglet. Men glassene har undertrykk ved levering. Det er derfor man får den poppelyden første gang man åpner glasset. Så,dersom TS fikk den lyden kan hun være sikker på at glasset ikke har vært åpnet/tuklet med etter produksjon. 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #6 Skrevet 18. september 2016 1 time siden, Rosalie skrev: Slike glass er ikke forseglet. Men glassene har undertrykk ved levering. Det er derfor man får den poppelyden første gang man åpner glasset. Så,dersom TS fikk den lyden kan hun være sikker på at glasset ikke har vært åpnet/tuklet med etter produksjon. Samma det, i mitt hode er det det samme som forseglet Anonymkode: 96dd3...c6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå