Ny Bruker Skrevet 18. september 2016 #1 Skrevet 18. september 2016 Hvor er det man kan fly direkte fra Oslo flyplassene? Tenker på sol og varme. Helst et øy. Ikke charter da jeg ønsker å bestemme datoer og reiselengde selv.
Kjetil E Skrevet 19. september 2016 #2 Skrevet 19. september 2016 Den 18.09.2016 at 10.27, Ny Bruker skrev: Hvor er det man kan fly direkte fra Oslo flyplassene? Tenker på sol og varme. Helst et øy. Ikke charter da jeg ønsker å bestemme datoer og reiselengde selv. Direktefly fra Oslo til øy i Middelhavet som ikke er charter har du svært få alternativer. Det eneste ser ut til å være Chania på Kreta med Norwegian. Ellers står Larnaca på Kypros listet opp under ruteflydestinasjoner men alternativene er TUI fly og Thomas Cook, begge er jo charteropprratører men mulig de selger som rutefly og. Eller så må du fly til fastlandet, fly via noe eller bite i det sure eplet å ta charter. 1
Tiriltunge Skrevet 20. september 2016 #3 Skrevet 20. september 2016 Norwegian flyr til Malta og Mallorca, i hvert fall.
Østlandet Skrevet 22. september 2016 #4 Skrevet 22. september 2016 Hæ! Det finnes da massevis av alternative direkteruter til destinasjoner ved middelhavet...
Kjetil E Skrevet 22. september 2016 #5 Skrevet 22. september 2016 2 timer siden, Østlandet skrev: Hæ! Det finnes da massevis av alternative direkteruter til destinasjoner ved middelhavet... Så vidt jeg skjønte så ville TS med direktefly til en øy og det er ikke mange alternativene hvis du kun skal med rutefly. 1
Smilefjeset87 Skrevet 22. september 2016 #6 Skrevet 22. september 2016 Fly Oslo - Athen. Fra Athen så går det båt ut til blandt annet Naxos og Santorini.
Østlandet Skrevet 22. september 2016 #7 Skrevet 22. september 2016 1 time siden, Kjetil E skrev: 1 time siden, Kjetil E skrev: Så vidt jeg skjønte så ville TS med direktefly til en øy og det er ikke mange alternativene hvis du kun skal med rutefly. Jeg telte til 7-8 øyer i middelhavet bare hos Norwegian (Mulig det er flere, men gadd ikke telle mer) I tillegg så har du en haug av steder VED middelhavet. Så kan du supplere med SAS og du har alternativer så det holder.
Kjetil E Skrevet 22. september 2016 #8 Skrevet 22. september 2016 2 timer siden, Østlandet skrev: Jeg telte til 7-8 øyer i middelhavet bare hos Norwegian (Mulig det er flere, men gadd ikke telle mer) I tillegg så har du en haug av steder VED middelhavet. Så kan du supplere med SAS og du har alternativer så det holder. 7 - 8, Malorca, Malta, Chania (Kreta) og Kypros er eneste øyer med direkte rutefly fra Oslo. TS presiserer nemmelig at hun ikke vil fly charter og da er det kun de 4 som er tilgjengelige. Og Malta faller sannsynligvis bort, siden hun vil ha fleksibiliteten ved rutefly, men til Malta går det fly kun 1 gang i uka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå