AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #1 Skrevet 18. september 2016 Nå prøver jeg å få meg frisørbleket hår til en billigere peng, da jeg ikke har råd til frisør. Så jeg kjøpte meg en pakke med striper, og har på meg en hette nå, men jeg syns ikke det er lett å få ut skikkelige render med hår... krysser fingrene for at håret blir bra så de tror jeg har gjort det hos frisør, da jeg har skjønt at man blir sett ned på om man ikke har frisørbleket hår. Jeg har også kjøpt meg vippeserum billig på ebay, da jeg prøver å få lange vipper, da jeg har skjønt at det er synd på de som ikke har lange øyevipper. Noen som har erfaring og syns slike virker? Den er fra etude house, har lest litt på facebookgruppen til ebay for jenter - og mange skryter av den. Hvor lenge må jeg bruke den før jeg ser resultat? Har bare brukt den en uke nå. Har heller ikke råd til tannlegeblekede tenner, men har kuttet ned på coladrikkingen og pusser tennene morgen og kveld med tannbørste og tannkrem som skal gi hvitere tenner. Jeg syns jeg ser en liten forskjell... Flere tips til hvordan jeg kan jukse meg til en "profesjonell look"? Jeg vil jo ikke at folk skal syns synd på meg. klem Anonymkode: 136fe...16f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå