Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel - jeg er av typen som mener det er litt feminint å være litt vel forfengelig når man er menn... nesten så en kan lure om en har homofile tendenser.

Nå har det seg slik at naboen har blitt en slik en.

Han virker jo egentlig ganske normal og morsom han da, han og kona er så koselige.... så jeg hadde liksom ikke trodd han var sånn,

men så siste året så har han i følge kona begynt å trene mye, de har trimrom hjemme, men i tillegg trener han på senteret og han jogger flere ganger i uken, han har kjøpt masse proteinpulver, og han tar solarium og selvbruning... Kona har sagt at han er jo mer forfengelig enn henne nå, og de småmobber hverandre...

men så så jeg han på instagram (se annen tråd) - og jaggu - nå ser jeg hvorfor han vil se så bra ut... 

spørs om han har en slags panikkalder da han nærmer seg 40....

men han har lagt ut masse selfies med hasttags som brown, tan, bronz, cute boy, sexy, model osv.

Hvorfor? 
Jeg fikk jo hakeslepp, eh var han sånn da... ikke at jeg dømmer noen altså men.

Det var jo ikke slik at han hadde flørteprofil på sukker, men instagram er jo mest for å få oppmerksomhet tenker jeg.
Kanskje savner han ungdommen og trenger å få bekreftelse om at han fortsatt ser attraktiv ut? Og at han ser ung ut, siden han hashtagger seg som "boy"? 
Jaja, folk er rare....

Dagen etter at jeg så profilen hans - var den plutselig borte, men jeg tipper han har blokkert meg - da han oppdaget at det faktisk var nabokona som hadde lagt han til :D

Anonymkode: ba68d...bb2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jasså, trener han virkelig på treningsstudio og i tillegg har han trimrom hjemme som han benytter seg av? Og på toppen av kransekaka så inntar han proteinpulver av alle ting?!?!? Det er ikke tvil om at dette er :

23677782.jpg

Du sier folk er rare ja? Det har du rett i ;)

• Liker 3
Skrevet

Jeg er ikke helt sikker på hva jeg skal diskutere her? Javel, så er naboen din litt forfengelig og legger ut bilder av seg selv på Instagram. Det er det jo mange som gjør. Det er jo ikke det verste man kan gjøre i verden?

Jeg er "forfengelig" selv, i den forstand at jeg er opptatt av stil og klær og se bra ut, og jeg synes det er flott med menn som er det samme. Felles interesser, og så videre. Akkurat det med å legge ut masse bilder, er vel ikke helt min stil, men hver sin lyst. 

Jeg synes det er rarere at du oppretter to tråder om naboen din, enn at han er litt forfengelig, tar sol og legger ut mange selfier. 

Anonymkode: 5e153...377

• Liker 1
Skrevet

Ja, det er vel omtrent som å si at jenter som spiller fotball har lesbiske tendenser...

Gjest lizard queen
Skrevet

Er da såpass normalt å være mann og ganske interessert i utseende i dag at å tro folk er homo på grunn av det er litt utdatert. Og jeg ser ikke helt hva som er så feminint med å trene og å bruke proteinpulver, trening og riktig kosthold booster jo testonivåene og litt muskler er da bare digg :) 

Skrevet
12 minutter siden, lizard queen skrev:

Er da såpass normalt å være mann og ganske interessert i utseende i dag at å tro folk er homo på grunn av det er litt utdatert. Og jeg ser ikke helt hva som er så feminint med å trene og å bruke proteinpulver, trening og riktig kosthold booster jo testonivåene og litt muskler er da bare digg :) 

Det var mer det med alle selfiene og hashtaggene han har lagt til...

hvem skriver cute boy og sexy om seg selv liksom...

jeg så at en shemale hadde likt bildet og... derfor jeg begynte å tenke .. ja hahaa

vel er jo in å være metroseksuell og nå da, så ...

Altså, fint at han er opptatt av å trene og spise sunt, 

men det å legge ut masse deiebilder i ulike vinkler for å få mest mulige likes... det sier jo litt om et oppmerksomhetsbehov. Vet ikke om jeg hadde likt det om min mann la ut slike bilder i ny og ne ... tror ikke han hadde likt det om jeg hadde gjort det heller.

Selv om det ikke er sjekking, så er det liksom litt å vise seg fram og få oppmerksomhet.

Gjest lizard queen
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var mer det med alle selfiene og hashtaggene han har lagt til...

hvem skriver cute boy og sexy om seg selv liksom...

jeg så at en shemale hadde likt bildet og... derfor jeg begynte å tenke .. ja hahaa

vel er jo in å være metroseksuell og nå da, så ...

Altså, fint at han er opptatt av å trene og spise sunt, 

men det å legge ut masse deiebilder i ulike vinkler for å få mest mulige likes... det sier jo litt om et oppmerksomhetsbehov. Vet ikke om jeg hadde likt det om min mann la ut slike bilder i ny og ne ... tror ikke han hadde likt det om jeg hadde gjort det heller.

Selv om det ikke er sjekking, så er det liksom litt å vise seg fram og få oppmerksomhet.

Heheh, ja, akkurat hashtager og masse bilder av seg selv hadde jeg også reagert på :P Er jo som du sier, å vise seg fram. Er man i et forhold skal man ikke by seg frem til andre spør du meg. 

Skrevet
Et øyeblikk siden, lizard queen skrev:

Heheh, ja, akkurat hashtager og masse bilder av seg selv hadde jeg også reagert på :P Er jo som du sier, å vise seg fram. Er man i et forhold skal man ikke by seg frem til andre spør du meg. 

Ja, jeg husker ikke alle hashtaggene, men jeg ble litt småkvalm av de... litt sånn se så deilig jeg er hehe :)
Jeg hadde IKKE likt det om mannen min drev og la ut masse sånne, og jeg tror ikke han hadde likt det heller.
Selv om det ikke er direkte flørting med andre, så er det litt sånn - damer - kom og se på meg da.... se, men ikke røre :D

Gjest lizard queen
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg husker ikke alle hashtaggene, men jeg ble litt småkvalm av de... litt sånn se så deilig jeg er hehe :)
Jeg hadde IKKE likt det om mannen min drev og la ut masse sånne, og jeg tror ikke han hadde likt det heller.
Selv om det ikke er direkte flørting med andre, så er det litt sånn - damer - kom og se på meg da.... se, men ikke røre :D

Kjenner jeg er veldig glad for at fyren jeg holder på med ikke er noe glad i sosiale medier, haha :P 

Skrevet
Et øyeblikk siden, lizard queen skrev:

Kjenner jeg er veldig glad for at fyren jeg holder på med ikke er noe glad i sosiale medier, haha :P 

Det skal forøvrig nevnes at han også er på snap - denne fyren. Vet ikke om han vet at jeg er meg liksom, for jeg har jo bare et nick, men jeg har fått en del selfies der og hehehe....

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det skal forøvrig nevnes at han også er på snap - denne fyren. Vet ikke om han vet at jeg er meg liksom, for jeg har jo bare et nick, men jeg har fått en del selfies der og hehehe....

Hvorfor bryr du deg om forholdet hans og hvordan han lever livet sitt og hvorfor overvåker du naboen på sosiale medier som snap og insta?

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, WubWub skrev:

Hvorfor bryr du deg om forholdet hans og hvordan han lever livet sitt og hvorfor overvåker du naboen på sosiale medier som snap og insta?

Jeg trodde han visste at jeg var meg på snap, men pga det jeg så på insta - og at han fortsatt har meg på snap, så regner jeg med at han ikke vet at jeg er meg :) 

Han blokka meg tydeligvis på insta da... jeg syntes d var koselig at han godtok forespørsel om å bli instavenner, men tenkte ikke over at han kanskje ikke så at det var meg (har ikke bilde av meg) - 

men det gikk altså en dag, jeg klikket ikke liker på noen av bildene hans, så han tror kanskje han rakk å blokke meg før jeg så noen av bildene... for jeg kan tenke meg at det er litt flaut da han utad fremstår som veldig hyggelig og langt fra en attentionwhore in real life...

det jeg tenker på er at jeg tenker litt på kona hans, hun er så koselig og snill... om han driver og deier seg for å få oppmerksomhet fra andre jenter på nettet og hun ikke aner noe... 

om jeg burde si det til henne...

eller om jeg bare skal late som ingenting, også til han...

For jeg skulle egentlig ønske at jeg ikke hadde sett disse bildene og behold illusjonen om at han ikke bryr seg om sånne ting som å poste selfier for å få likes :D

Skrevet

TS regner med du er en mann som er usikker på din egen kropp? Kvinner bryr jo seg trossalt ikke om utseendet ;)

Anonymkode: fc40e...6da

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trodde han visste at jeg var meg på snap, men pga det jeg så på insta - og at han fortsatt har meg på snap, så regner jeg med at han ikke vet at jeg er meg :) 

Han blokka meg tydeligvis på insta da... jeg syntes d var koselig at han godtok forespørsel om å bli instavenner, men tenkte ikke over at han kanskje ikke så at det var meg (har ikke bilde av meg) - 

men det gikk altså en dag, jeg klikket ikke liker på noen av bildene hans, så han tror kanskje han rakk å blokke meg før jeg så noen av bildene... for jeg kan tenke meg at det er litt flaut da han utad fremstår som veldig hyggelig og langt fra en attentionwhore in real life...

det jeg tenker på er at jeg tenker litt på kona hans, hun er så koselig og snill... om han driver og deier seg for å få oppmerksomhet fra andre jenter på nettet og hun ikke aner noe... 

om jeg burde si det til henne...

eller om jeg bare skal late som ingenting, også til han...

For jeg skulle egentlig ønske at jeg ikke hadde sett disse bildene og behold illusjonen om at han ikke bryr seg om sånne ting som å poste selfier for å få likes :D

Du svarte ikke på det jeg spurte om. Hvorfor er du så besatt av naboen din? Hvorfor investerer du så mange tanker og fordommer om han og hans vesen? Har du ikke bedre ting å ta deg til enn og sitte dømme en fremmed mann som ikke har gjort deg en flue fortred? Du hetser og dømmer han med beskrivelser om at han er ekkel, kvalm, attentionwhore, homse i midtlivskrise. 

Hva er årsaken til alt dette vemmelige oppgulpet du serverer om en mann som du beskriver som hyggelig og morsom i virkeligheten? Har han gjort noe stygt mot deg? Hvis ja: Har du fortalt det til noen? Syntes du bør ta opp disse tankene her med noen voksne i det virkelige livet, noen som kan enten støtte deg om noe vondt har skjedd eller som kan hjelpe deg med disse hatefulle tankene.

• Liker 3
Skrevet

Du lurer på om du skal fortelle en kvinne at mannen hennes er på Instagram og legger ut bilder av seg selv? For all del, kjør på! Men regn med at det er du som blir seende ut som den største fjotten her. Man må nesten gå ut fra at hans kone vet at han er på Instagram - jeg mener, det er jo ikke en datingside eller noe du har funnet ham på. Hva skal du egentlig si? Han er ikke akkurat den eneste i verden som liker å få oppmerksomhet og bekreftelse i sosiale medier. 

Du virker veldig opptatt av å dømme denne mannen. Du bruker mange nedsettende ord på ham. Okay, du liker ikke dette, og du ville ikke gjort det, men da er det jo flaks at det ikke er deg eller din mann! La ham være i fred. 

• Liker 3
Skrevet
22 minutter siden, WubWub skrev:

Du svarte ikke på det jeg spurte om. Hvorfor er du så besatt av naboen din? Hvorfor investerer du så mange tanker og fordommer om han og hans vesen? Har du ikke bedre ting å ta deg til enn og sitte dømme en fremmed mann som ikke har gjort deg en flue fortred? Du hetser og dømmer han med beskrivelser om at han er ekkel, kvalm, attentionwhore, homse i midtlivskrise. 

Hva er årsaken til alt dette vemmelige oppgulpet du serverer om en mann som du beskriver som hyggelig og morsom i virkeligheten? Har han gjort noe stygt mot deg? Hvis ja: Har du fortalt det til noen? Syntes du bør ta opp disse tankene her med noen voksne i det virkelige livet, noen som kan enten støtte deg om noe vondt har skjedd eller som kan hjelpe deg med disse hatefulle tankene.

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du lurer på om du skal fortelle en kvinne at mannen hennes er på Instagram og legger ut bilder av seg selv? For all del, kjør på! Men regn med at det er du som blir seende ut som den største fjotten her. Man må nesten gå ut fra at hans kone vet at han er på Instagram - jeg mener, det er jo ikke en datingside eller noe du har funnet ham på. Hva skal du egentlig si? Han er ikke akkurat den eneste i verden som liker å få oppmerksomhet og bekreftelse i sosiale medier. 

Du virker veldig opptatt av å dømme denne mannen. Du bruker mange nedsettende ord på ham. Okay, du liker ikke dette, og du ville ikke gjort det, men da er det jo flaks at det ikke er deg eller din mann! La ham være i fred. 

Signerer begge disse svarene. At naboen din TS er på sosiale medier er da ikke din sak. Det er også merkelig selvmotsigende at du synes forfengelige menn har homofile tendenser samtidig som du mener at naboen din er ute etter bekreftelse på utseendet fra damer. Om så han hadde vært ute etter bekreftelse fra menn ville det fortsatt ikke vært din sak. 

• Liker 3
Skrevet
11 minutter siden, Frøkensina skrev:

Signerer begge disse svarene. At naboen din TS er på sosiale medier er da ikke din sak. Det er også merkelig selvmotsigende at du synes forfengelige menn har homofile tendenser samtidig som du mener at naboen din er ute etter bekreftelse på utseendet fra damer. Om så han hadde vært ute etter bekreftelse fra menn ville det fortsatt ikke vært din sak. 

Quoted for the truth.

Om jeg hadde hatt 100 likes å øse rundt meg så skulle du fått dem alle men har dessverre bare 1 :laugh: Har bemerket meg at du er ei intelligent og reflektert kvinne :opplyser:

• Liker 1
Skrevet

Homofile tendenser fordi han trener og tar sol? Suger han proteinblandingen ut av en annen manns penis eller noe slikt?

Anonymkode: 55997...df7

• Liker 1
Skrevet
Den 18.9.2016 at 13.34, AnonymBruker skrev:

Homofile tendenser fordi han trener og tar sol? Suger han proteinblandingen ut av en annen manns penis eller noe slikt?

Anonymkode: 55997...df7

Det var ikke jåleriet jeg siktet etter da, men det han hashtagget om bildet... jeg trodde det kun var damer som gjorde sånt :)

liksom "cute boy" "brown" "tanned" - hvilke heterofile menn gjør sånt? Tydeligvis han.

jaja da har jeg lært noe nytt :)
Men jeg får bare late som ingenting og ikke kommentere noe om at jeg har sett han på insta :) Får prøve å glemme synet.

Skrevet

Hvordan fant du han på instagram?

Anonymkode: 40fe1...c69

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...