Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ei mor som er ei mor. Jeg er 42, men savner ikke den moren jeg har, men ei mor som viser meg omtanke og skryter av ting jeg får til. Ei jeg kan ringe til, og som tar mitt parti.

Hva savner du?

Anonymkode: 7337c...07d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ei mor som er ei mor. Jeg er 42, men savner ikke den moren jeg har, men ei mor som viser meg omtanke og skryter av ting jeg får til. Ei jeg kan ringe til, og som tar mitt parti.

Hva savner du?

Å bli frisk, slik at jeg kan bli en slik mor som du savner en gang.....

Anonymkode: dd9e0...f64

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva savner du?

Mine foreldre

Siden de begge gikk bort alt for unge.

Anonymkode: 499f4...801

Skrevet

Bedre med en mor som enda lever, selv om hun ikke er perfekt..

Anonymkode: 76534...61d

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mine foreldre

Siden de begge gikk bort alt for unge.

Anonymkode: 499f4...801

Uff, så leit å høre. Det er alltid vondt å miste en av sine nærmeste. 😕

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva savner du?

moren min som var absolutt ikke perfekt. hun gjorde mye feil, sa mye feil..nå hun er død! jeg er 34. jeg innser nå at selv om hun ikke var perfekt, så elsket hun meg og prøvde å vise meg det. jeg skulle ønske jeg hadde godtatt henne for slik som hun var før hun døde.

Anonymkode: 678a3...078

Skrevet

TS

Jeg hører aldri noe fra moren eller faren min. Hvis vi skal ha kontakt, må jeg ringe eller sende sms. Jeg har kommet til et punkt hvor jeg har fått nok. Så - de er på en måte døde for meg. Om de blir borte, så har ikke det noen effekt på livet mitt. Jeg får julegave, og en sms eller facebookhilsen på bursdagen min. Det er alt. Jeg har forsøkt å kontakte de mange ganger, men det er kun enveis, og de er bare interessert i å snakke om seg selv. 

Leit å høre at du er syk AB. Leit å høre om dere som har mistet.

Når det gjelder deg på 34 år, så har jeg tenkt tanken på hva jeg vil føle da moren min faktisk er død. Og det vil nok gjøre vondt da og, men å kjempe, men bli avvist gang på gang, det orker jeg ikke mer. Folk rundt meg sier at det er bra at jeg har tatt dette valget, for de ser hvor preget jeg blir når jeg har vært på besøk. 

Så jeg spiller skuespill med andre, og henter ut de få kommentarene som er relativt normale fra foreldrene mine. 

Og Spiderman :roll: var det der virkelig nødvendig? Ble dagen din bedre? 

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og Spiderman :roll: var det der virkelig nødvendig? Ble dagen din bedre? 

Du skriver jo "hva savner du", ikke "hvem savner du av nære familiemedlemmer" eller noe sånt. Hvis du mener å begrense tråden, må du jo skrive litt tydeligere?

Anonymkode: 99b58...40d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...