Gå til innhold

Ønske om å bli gravid etter MA

Ønskemamma1991

Anbefalte innlegg

Hei. 

Dette blir mitt første innlegg, har aldri skrevet i forum før. Så jeg er ikke den erfarne forum skriveren. 

Jeg hadde en MA i desember 2015 i 12 uke. Den tøffeste perioden jeg noensinne har gått igjennom. Dette er første gang jeg har vært gravid. 

Nå prøver meg og min forlovede igjen. Vi har prøvd siden april. Jeg har flere ganger fått forsinket mens og hatt "store" forhåpninger om at nå er jeg gravid igjen, og gang på gang fått negative tester. 

Dette å 'miste' mens og negative tester har tært på meg, jeg er rett og slett i kjelleren og føler meg deprimert. Jeg gråter så og si hele tiden :-( hin dagen gråt jeg i min forlovedes armer fordi jeg fant mammabuksen jeg kjøpte i skuffen. 

Hvorfor tar det så lang tid denne gang? Sist ble jeg gravid på 2 forsøk periode. Er det fordi jeg stresser med å bli det? 

Nå blir jeg bare trist og sjalu når jeg ser andre venner og familie gravid. 

Noen som har tips til hvordan jeg kan slappe mer av? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har Ikke prøvd lenge. Helt vanlig å bruke et år pr barn. Det er mye som skal klaffe før det sitter. Det er helt normalt ☺

Anonymkode: 222c9...16a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du syntes det er kjipt. Det å miste gjorde meg også besatt av å bli gravid. Før jeg mistet tenkte jeg liksom "skjer det så skjer det", men vi var ikke aktive prøvere. Nå etter en MA er ønsket om å bli gravid igjen helt enormt. Jeg skjønner akkurat hvordan du har det :klem: 

Anonymkode: 16eb3...167

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at jeg ikke er den eneste. I dag er første gang vi har hatt sex uten at jeg har tenkt at dette er for å bli gravid, men vi faktisk elsket. Dette har jeg ikke gjort på maaange måneder. Satt igjen med en meget behagelig følelse etterpå. Kanskje jeg må prøve å gjøre det oftere. Jeg må lære meg selv å slappe av som jeg gjorde før jeg ble gravid :)

Stor klem til deg anonym, jeg håper det går rette veien for deg også :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...