Gå til innhold

Tips til hva jeg kan importere og selge fra Kina? Hjelp??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker gjerne å imortere ting fra Kina for å selge og tjene litt ekstra penger. Men er så usikker på hva. Målgruppen har jeg klar og det skal være kvinner/unge jenter. har tideligere solgt en del ting på finn.no og det gikk fort unna, men det var ekte smykker av DG, Michael kors osv. Sminke, parfyme osv. Så nå vil jeg forsette med det, men er så usikker på hva??? Tips tas imot med stor takk!!

Anonymkode: c53b4...b46

Skrevet

sexleketøy

Anonymkode: 02468...3b9

Skrevet

Du kan jo kjøpe ringer til 1-2 kr fra kina inkl frakt. De ser ut som de samme ringene de selger til 50-100 kr i butikker rundt om. Kvaliteten på noen av de er bra nok. I molboNorge så tar vi gjerne 10-50 ganger prisen i Kina, og det med god samvittighet. Det er ikke for alle å lure kunder, men hvis du vil tjene enkle penger ... 

Anonymkode: 38ffa...b66

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan jo kjøpe ringer til 1-2 kr fra kina inkl frakt. De ser ut som de samme ringene de selger til 50-100 kr i butikker rundt om. Kvaliteten på noen av de er bra nok. I molboNorge så tar vi gjerne 10-50 ganger prisen i Kina, og det med god samvittighet. Det er ikke for alle å lure kunder, men hvis du vil tjene enkle penger ... 

Anonymkode: 38ffa...b66

ts her. Har faktisk sett på sølv og gullringer som er ganske billige, og som jeg vet Bjørklund og en del andre smykkebutikker selger for 300kr og oppover. Men lurer bare på om det det vil bli populært. Men må vel bare prøve meg fram. Takk for tipset.

Når det gjelder sex leketøy så tror jeg jeg holder meg unna. Er ikke noe jeg " brenner" for. Det må være noe jeg liker selv, så jeg kan drive med det lenge. Men takk for tipset,

Skrevet

Bare vær obs på at du kommer til å få klager om du selger billig søppel til en stiv pris. Billigdritt fra Kina er dårlig kvalitet; smykker og ringer etterlater farge på huden eller stener løsner raskt fra smykket, klær er dårlig sydd og størrelsene er feil, osv.

Skaff deg heller en deltidsjobb.

Anonymkode: 92556...219

• Liker 3
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare vær obs på at du kommer til å få klager om du selger billig søppel til en stiv pris. Billigdritt fra Kina er dårlig kvalitet; smykker og ringer etterlater farge på huden eller stener løsner raskt fra smykket, klær er dårlig sydd og størrelsene er feil, osv.

Skaff deg heller en deltidsjobb.

Anonymkode: 92556...219

Har sett det er en del billig dritt ja. Så skal ikke akkurat ta det første og billigste jeg ser. Dt skal være brukbart. Men takk for tipset 😊

Skrevet

Hvorfor akkurat Kina?

Anonymkode: 489ed...899

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor akkurat Kina?

Anonymkode: 489ed...899

Der det er billigst å kjøpe ting og kanskje tjene mitt på det? Er det andre land man kan importere fra? Har sett på USA men dt blir for dyrt og vil ikke tjene så mye ekstra enn det selve varen koster. 

Skrevet

Hårspenner, klyper med sløyfer på osv som selges for mellom 60 og 150kr pr stykk i barnebutikker kan kjøpes fra Kina for 10kr for 100stk. Dette bør være kjempebutikk. Jeg har kjøpt endel på nettet selv og får kommentarer i disse "skikkelige" butikkene om at poden har så flott hårpynt.

Anonymkode: c6d87...550

Skrevet

Selv handler jeg mye søte klær fra Kina/Japan som

ikke finnes her

Anonymkode: 489f1...03e

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hårspenner, klyper med sløyfer på osv som selges for mellom 60 og 150kr pr stykk i barnebutikker kan kjøpes fra Kina for 10kr for 100stk. Dette bør være kjempebutikk. Jeg har kjøpt endel på nettet selv og får kommentarer i disse "skikkelige" butikkene om at poden har så flott hårpynt.

Anonymkode: c6d87...550

Oii, interessant . Skal se på det. Takk for tips😊 Har faktisk sett på barneklær og leker og diverse andre ting til barn. Men vil helst det skal være lett å sende i posten. 

Skrevet

Ikke kjøp leker. Du har ingen garanti for at det er trygt, det du kjøper. 

Anonymkode: 93ce3...637

Skrevet

Hvor mye planlegger du å tjene på dette? Kommer du til å skatte av inntektene dine? 

Anonymkode: 4dfce...1cd

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke kjøp leker. Du har ingen garanti for at det er trygt, det du kjøper. 

Anonymkode: 93ce3...637

Sant nok. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye planlegger du å tjene på dette? Kommer du til å skatte av inntektene dine? 

Anonymkode: 4dfce...1cd

Det er ikke det det blir spurt om i tråden. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oii, interessant . Skal se på det. Takk for tips😊 Har faktisk sett på barneklær og leker og diverse andre ting til barn. Men vil helst det skal være lett å sende i posten. 

Det ville jeg overhodet ikke gjort! Mye av det som produseres i Kina inneholder giftige kjemikaler, og en allergisk reaksjon hos et barn ville jeg personlig ikke hatt på min samvittighet. Eller en husbrann som følger av noe elektriske greier man måtte finne på å selge.

Ellers er det som andre har nevnt; det meste som selges (ekstra) billig er noe skvip. Av ting og tang så ville jeg nok satset på mobildeksler og smykker. Mobildekslene fra Kina er mye likt det du får kjøpt her hjemme. Smykkene er stort sett av dårlig kvalitet, men det er HM også. Så om du ikke selger de for mer enn HM-priser så vil jeg ikke tro at du får så mange klager, da forventninger bør matche pris. Er godt mulig du kan få litt butikk ut av det, men jeg er av den oppfatning av at de fleste som frekventerer finn.no også er kjent med ebay:)

Anonymkode: d5ffd...677

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det ville jeg overhodet ikke gjort! Mye av det som produseres i Kina inneholder giftige kjemikaler, og en allergisk reaksjon hos et barn ville jeg personlig ikke hatt på min samvittighet. Eller en husbrann som følger av noe elektriske greier man måtte finne på å selge.

Ellers er det som andre har nevnt; det meste som selges (ekstra) billig er noe skvip. Av ting og tang så ville jeg nok satset på mobildeksler og smykker. Mobildekslene fra Kina er mye likt det du får kjøpt her hjemme. Smykkene er stort sett av dårlig kvalitet, men det er HM også. Så om du ikke selger de for mer enn HM-priser så vil jeg ikke tro at du får så mange klager, da forventninger bør matche pris. Er godt mulig du kan få litt butikk ut av det, men jeg er av den oppfatning av at de fleste som frekventerer finn.no også er kjent med ebay:)

Anonymkode: d5ffd...677

Ja enig med deg der ang kjemikalier. Er så vanskelig å vite hva som er trygt eller ikke. Det eneste jeg selv tenker kan funke må være smykker. Deksler er så billig på HM uannsett så tror ikke jeg vil tjene noe på det. Takk btw. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...