Gå til innhold

Menn: hva synes dere om å ta vare på en kvinne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når en kvinne har barn fra før, har jobb og klarer seg men synes det er trangt og litt tøft økonomisk og generelt. 

Hva synes dere om å slå dere sammen med en sånn kvinne og gjøre livet hennes litt lettere? Er det turnoff?

Anonymkode: ba481...823

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei ikke når jeg blitt skuffa haugevis med ganger jeg tar det jeg får.

Anonymkode: 9da58...afb

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei ikke når jeg blitt skuffa haugevis med ganger jeg tar det jeg får.

Anonymkode: 9da58...afb

Er det noen menn som liker det kanskje? 

Ikke at en kvinne er avhengig av dem men at hun trenger han litt mer?

Eller hva mener du? 

Siden du er blitt skuffet så må du ta til takke men en sånn?

Forklare litt mer er du snill:)

Skrevet

Hvis jeg får følelser for henne og vil være sammen med henne så ja :)

Skrevet

Dersom hun tar husarbeid, lager mat og lignende hadde det sikkert gått fint.

Anonymkode: ef631...d1a

• Liker 3
Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet

Kvinner er er da voksne. De kan ta vare på seg selv.

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Altså, ikke for å lage misforståelser. Om hun er i full jobb selv men finner det litt vanskelig å gi barna et bra liv økonomisk fordi hun er alene. Mener ikke at hun ikke jobber og er husmor. 

Skrevet
1 minutt siden, Aragorn II Elessar skrev:

Mulig. Men det er sexy og tiltrekkende med menn som passer litt på en.

Anonymkode: efdd6...e19

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Altså, ikke for å lage misforståelser. Om hun er i full jobb selv men finner det litt vanskelig å gi barna et bra liv økonomisk fordi hun er alene. Mener ikke at hun ikke jobber og er husmor. 

Likvel. Skal jeg stille med inntekten får hun stille med husstellet. Ellers får hun få seg en ekstra jobb eller redusere levekostnadene sine.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Når en kvinne har barn fra før, har jobb og klarer seg men synes det er trangt og litt tøft økonomisk og generelt. 

Hva synes dere om å slå dere sammen med en sånn kvinne og gjøre livet hennes litt lettere? Er det turnoff?

Så lenge man er glad i personen så er da vel ikke pengene så viktig ?

Kjærlighet er mye mer verdifullt enn penger.

Hilsen mann 43.

• Liker 7
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel omtrent sånn jeg har det. Hun jeg er sammen med jobber fulltid, og hadde kjøpt leilighet et år før vi ble sammen. Hun klarte seg greit, men hadde ikke mye slingringsmonn i økonomien, for å si det sånn. Hun tjener vel noe under 400k, mens jeg ligger mellom 900k og 1.1 m, alt ettersom. Jeg vil anta at min økonomiske situasjon har gjort livet hennes lettere og bedre, med utenlandsreiser og ok ferier, blant annet. Om dama er bra, er det vel ikke noe problem at man hjelper til litt økonomisk. Det stiller seg derimot litt annerledes med ekteskap og felleseie, når inntektsnivå er såvidt ulikt, og begge har barn fra før. Ville vært svært skeptisk til dette.........

Anonymkode: a5503...1be

• Liker 2
Skrevet
9 timer siden, Aragorn II Elessar skrev:

Du har misforstått.

Skrevet
6 minutter siden, OPIgirl skrev:

Du har misforstått.

Hva da? Er det feil at kvinner er selvstendige som ikke trenger bli forsørget av menn?

Anonymkode: 16e14...c11

Skrevet

Det er ikke turnoff. Det er kjærlighet. 

Skrevet

Hva????? Så en som har det litt tøft økonomisk må da jobbe som "hushjelp" for at du skal være sammen med henne? Forklar meg gjerne om jeg misforstår. 

Skrevet
6 minutter siden, Coolaid skrev:

Hva????? Så en som har det litt tøft økonomisk må da jobbe som "hushjelp" for at du skal være sammen med henne? Forklar meg gjerne om jeg misforstår. 

TS her. 

Reagerte også på det. Da vil livet hennes muligens bli enda tøffere. Og han kunne bare betalt en hushjelp. Dette har ingenting med kjærlighet å gjøre. 

Håper jeg aldri treffer en slik mann.

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her. 

Reagerte også på det. Da vil livet hennes muligens bli enda tøffere. Og han kunne bare betalt en hushjelp. Dette har ingenting med kjærlighet å gjøre. 

Håper jeg aldri treffer en slik mann.

En partner som bruker pengene sine til å hevde seg i forholdet på en eller annen måte handler ikke av kjærlighet. Kjærlighet er uforbeholdent. Penger er ingen grunn til å utnytte et menneske man påstår man er glad i. 

Vedkommende som skrev kommentaren er vel ikke akkurat partnermateriale.

Skrevet

Hadde ikke damer kjøpt så masse dritt, pledd puter fat og annet møkk hadde nok mange klart seg bra.

Anonymkode: 93f0f...0b4

• Liker 1
Skrevet

så det du spør om i HI er om jeg som mann vil gi penger til en alenemor med jobb dersom jeg blir forelsket i henne?

Nei, det vil jeg ikke gjøre. Det er noe spesielt usexy over damer som søker en forsørger. Om jeg var i en situasjon der jeg ble involvert med en alenemor så hadde jeg nok spandert ekstra mye, men til en grense. Har erfart tidligere at mange jenter fort tar dette for gitt og det finner jeg ekstremt fornærmende.

Anonymkode: faf2c...259

Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet

Mulig. Men det er sexy og tiltrekkende med menn som passer litt på en.

Anonymkode: efdd6...e19

Det blir litt ironisk når kvinner roper vi er sterke og selvstendige og kan gjøre alt menn kan. Samtidig som dere vil at menn skal passe på dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...