katyperry Skrevet 17. september 2016 #1 Skrevet 17. september 2016 Hei! Jente 30 år. Selvstendig, oppegående, i full jobb, økonomisk uavhengig, stort sosialt nettverk. Savner likevel, i perioder, en partner. Noen som kan "se" om det finnes noen der ute for meg?
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #2 Skrevet 17. september 2016 Nå kom jeg inn! Det var umulig å komme inn på innlegget ditt tidligere, prøvde flere ganger. Da spådde jeg deg etter overskriften, og la resultatet ut i en egen tråd. Tagget deg, så da skal du lett finne du det! Anonymkode: cd55b...2c2
katyperry Skrevet 17. september 2016 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2016 Takk! Det var interessant lesing
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #4 Skrevet 1. november 2016 grunnen til at du ikke har møtt noen enda er enkel. Du har freinds zona mange av de guttene som har vist interesse, og mannfolk kan se på deg som litt utilgjengelig. Du er kansje litt for sjenert og derfor ser dem på deg som dette kansje du må bli flinkere og ta intiativ , istede for og vente på at dem skal ta dette:) Anonymkode: f5b51...9d6
Gjest Apostelen Skrevet 1. november 2016 #5 Skrevet 1. november 2016 Du vil ikke finne kjærligheten før du kaller deg kvinne. Når man er 30 da er man ikke lenger jente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå