Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har etter 1 år fått igjen mensen(tror jeg) etter pilleslutt! Har bare hatt mensen en gang(er på dag 3 nå), brunt slim og litt blod den ene dagen..(det er vel mensen vil jeg tro..?)  Før jeg fikk igjen mensen fikk jeg provera og pergotime av gyn, bestemte meg for å ikke begynne på det før jeg var hjemme fra ferie, men så kom nå mensen på ferie da.. Noen som har noen seriøse svar på hvordan jeg skal bruke de tablettene? Eller om jeg ikke burde begynne på de nå som jeg har fått igjen mensen mest sansynlig? Ja jeg vet jeg burde ringe gyn, men gyn har ikke oppe i helgene..

Anonymkode: f40ac...4bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1,2 eller 3 tabeletter på samme tidspunkt hver dag fra dag 3 i syklusen (kommer an på om du har enkel, dobbel, trippel kur) 

Skrevet
12 minutter siden, Evalinn skrev:

1,2 eller 3 tabeletter på samme tidspunkt hver dag fra dag 3 i syklusen (kommer an på om du har enkel, dobbel, trippel kur) 

så da burde jeg egentlig begynne på pergo idag da? :O skulle være enkel kur, for fare for overstimulering..

Skrevet

Ja.. det er det jeg har fått beskjed om hver gang jeg har tatt det.  Men minns at jeg leste i vedlegget at man skulle begynne på dag 5. Det kommer vell an på hva legen ønsker. Men ja, jeg har begynt på dag 3 ☺️

Skrevet
2 minutter siden, Evalinn skrev:

Ja.. det er det jeg har fått beskjed om hver gang jeg har tatt det.  Men minns at jeg leste i vedlegget at man skulle begynne på dag 5. Det kommer vell an på hva legen ønsker. Men ja, jeg har begynt på dag 3 ☺️

oki takk for svar! :) Har det fungert for deg? Vurderer å høre med ny gyn for å få femar, for har hørt og vet om flere det har funka som fjell på.

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

oki takk for svar! :) Har det fungert for deg? Vurderer å høre med ny gyn for å få femar, for har hørt og vet om flere det har funka som fjell på.

Ikke no problem ✌🏻 Det har ikke fungert på meg. Er på dobbel kur nå. Hvis ikke det blir spire av dette blir det trippel kur neste pp 😊 Evt ivf. Skal snart inn å ta røntgen av muligens tette eggledere. Skal ikke være lett 🤗

Skrevet
11 minutter siden, Evalinn skrev:

Ikke no problem ✌🏻 Det har ikke fungert på meg. Er på dobbel kur nå. Hvis ikke det blir spire av dette blir det trippel kur neste pp 😊 Evt ivf. Skal snart inn å ta røntgen av muligens tette eggledere. Skal ikke være lett 🤗

uff, kjedelig! :/ Har veldig lyst til å be om femar, hørt man får mindre symptomber da også. Såpass, ikke moro! :( jeg har bare overstimulerte eggstokker, det er visst helt latterlig mye egg der, men ingenting som skjer.. Så tror jeg har fått mensen nå, meeen var ikke noe "foss" av blod akkurat, så litt redd det ikke er mensen :o Lykke til i allefall <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...