AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #1 Skrevet 17. september 2016 Hei! Jeg er en 28 år gammel jente som skal prøve fraxel-laser for første gang på mandag, og lurer på om det er noen av dere som har litt erfaringer og kan fortelle litt om hva jeg bør tenke på når behandlingen er over og jeg skal "heales"? Kanskje noen tips mot hevelser og rødhet som fungerer? Jeg skal ta en såkalt "patch test" på mandag kl 10, og deretter den første, ordentlige behandlingen om en måned. Jeg har ganske dype aknearr på kinnene og haken, samt småarr og store porer på nesen (og litt småarr i pannen) som skal behandles. Jeg sliter enda litt med akne (ofte cystisk), og behandleren sa at det mest sannsynlig blir en ny oppblussing av dette etter behandlingen. Er det noen som har noen erfaring med dette? Jeg bruker Proaktiv og har brukt det i vel to uker nå. Fungerer supert, men har fremdeles litt kviser. Setter pris på svar Anonymkode: 1caf9...894
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #2 Skrevet 18. september 2016 Det er veldig risky å spørre om råd her inne, her vil du få anbefalt 4000 forskjellige produkter alt fra A-krem til å smøre trynet med kokosolje. Det du skal gjennomgå er en behandling som gjør huden din EKSTREMT sensitiv for produkter og sollys. Det du gjør er å spørre de som skal ta behandlingen om hvilke produkter som er trygge, siden det er de som har kunnskap om det. Så enkelt er det. En ting er helt sikkert iallfall, og det er at du ikke skal/bør bruke proaktiv eller noen sterke produkter i ansiktet på en god stund. Anonymkode: dcff4...5ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå