AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #1 Del Skrevet 17. september 2016 Hei! For akkurat en mnd siden sluttet jeg på cerzette etter tre år med prevansjon. (Har vært innom tre forskjellige ppille merker, men har reagert negativt på alle unntatt cerazette som jeg nå har gått lengst på). Har ikke hatt mensen siden jeg startet på cerazette(1 1/2 år siden) sett bort fra noen små-blødninger. For en måned siden fikk jeg plutselig en kjeeeempe blødning og sinnsyke mensensmerter hvor det hele helvette varte i nøyaktig 7 dager. Den siste dagen av den blødningen slutta jeg på cerazette(altså en mnd siden) og har ikke fått mensen tilbake ennå. I følge "vanlig" syklus(som jeg ikke vet om jeg har) er jeg nå 6 dager etter ikm. De to siste ukene har jeg hatt vonde pupper, vondt i korsryggen, mensenmurringer, mer utflod enn vanlig(unnskyld for detaljene), humørsyk som faaaæn, og alt samboer gjør irriterer meg = ) = ) jeg tar lett til tårene, er sliten(ellers ganske aktiv), og ikke minst: sååå oppblåst og uvel! Er det vanlig å bli slik etter at man slutter på ppillene? Trodde jeg skulle føle meg bedre til sinns når jeg ikke tilfører kroppen hormoner, men jeg har jo det verre nå enn hva jeg noen gang har hatt det mens jeg har gått på ppiller. graviditet er utelukket(selv om jeg har VELDIG lyst, og er VELDIG klar) da jeg har fått negativ test, og vet at sannsynlighetene er øør små selv om vi har hatt sex flere ganger etter ppille slutt. så det jeg lurer på da sånn egentlig er: hvorfor fikk jeg plutselig en kjempeblødning, når jeg ikke hadde slurvet med ppillene, og ikke hatt mensen på 1-2 år? Som om noen kan fortelle meg det, haha! Kan jeg bli gravid nå? Erfaaaaaaring fra noen snille, erfarne damer her inne takk? Har ingen barn fra før. Men er ung. Og aktiv. Og redd for å bli gjenkjent her inne, så vil spare på resten av detaljene Anonymkode: 40604...ff1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå