Gå til innhold

Det snør!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest StoreSky
Skrevet
Nå har sneen kommet til Oslo også. Tittet akkurat ut vinduet og det er et pent lag på bakken.

Jupp! Folk vi passerte, på vei fra barnehagen, måtte smile, da jeg hadde med to jenter som skrålte og ropte om hvor glad de var i snøen!! Ble nesten rørt jeg...

Skrevet

Ja, nå snør det skikkelig her hos meg også. 1 måned for tidlig... :roll:

K

Skrevet
Det er det samme hvert år. Jeg som er fra Nord-Norge' date= hvor folk skifter dekk i god tid, merker deg veldig godt etter at jeg flyttet til Oslo. Hvert år, på første dag med sne ser man de fortvilte søringene stå i veikanten og skifte dekk 5 minutter før de skulle vært på jobb. Biler sklir av veien i ett sett, kjedekollisjoner og hva verre er. Sneen kommer hvert år, har de ikke innsett det snart? De lærer aldri disse søringene. :roll:

Og her i oslo skal man vel ikke påstå at det bare er søringer som bor vel? :tunge1:

Men jeg er forbauset over at så mange mennesker kan fraskrive seg ethvert ansvar og klandre veivesenet.

De kan da ikke trylle!

Kan man gjøre noe annet enn å le av det?? Er evig forbauset over at vi blir tatt så "på senga" hvert eneste år. Omtrendt på denne tiden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...