AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #1 Skrevet 17. september 2016 Hei! Jeg har ei venninne (la meg kalle henne A) som har ei venninne( som jeg kaller B) jeg rett og slett ikke kan fordra. Denne jenta elsker å lage drama og problemer, derfor kuttet jeg B ut for noen måneder siden. A og B er fortsatt venninner, men A sier selv at hun egentlig ikke vil være venninne med henne, men er redd for å avslutte vennskapet fordi B kan finne på å sette ut falske rykter om henne. Vi er mange i vår vennegjeng som ikke liker B og vil derfor ikke omgås henne i noen sammenhenger, men nå har det oppstått et problem: A skal ha innflytningsfest og B er invitert. Jeg og flere stykker sa klart ifra om at hvis hun kommer så kommer ikke vi, vi orker rett og slett ikke å være i samme hus som henne. Selv om A har fortalt dette til B så har hun allikevel sagt hun vil komme og hun driter i om vi er flere som da ikke kommer fordi hun kommer. Ei annen venninne av A har sagt hun kan komme for hennes skyld, selv om hun ikke liker B. Jeg for min del orker ikke tanken på å tilbringe en fest med B. Er jeg stygg hvis jeg lar være å gå, men heller har våre felles venner som ikke kommer pga B på min egen fest? Anonymkode: cc2ef...daa
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #2 Skrevet 17. september 2016 Jeg syns du er smålig. Greit at du ikke liker henne, men å la være å dra på venninnen din sin fest fordi hun skal komme? Du setter venninnen din i en sykt kjip situasjon, og du er en dårlig venn for henne dersom du ikke drar. Anonymkode: 56eed...d14 44
herremann Skrevet 17. september 2016 #3 Skrevet 17. september 2016 gå på festen og ignorer B. dere er mange og kan fint kose dere på festen uten å måtte innvolvere dere med henne. 2
Snurrepurre Skrevet 17. september 2016 #4 Skrevet 17. september 2016 Det er jo du og venninnene dine som lager drama her.. Man kjenner best andre på seg selv, eller? 22
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #5 Skrevet 17. september 2016 Enig i at det er smålig. Dårlig gjort å stille et slikt ultimatum ovenfor A. Det er hennes fest, og dere bør komme for hennes skyld. Dere setter henne i en meget ubehagelig situasjon. Anonymkode: e45ba...001 11
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #6 Skrevet 17. september 2016 I en sånn situasjon er du barnslig som ikke går, og truer med å ikke komme hvis B er der. Det er jo klart at A må kunne invitere venner fra ulike omgangskretser til sin innflyttningsfest. Når du har fest, så kan du selv velge å invitere A, men ikke B. Dra på festen for A sin skyld, gå edru om det er med på å gjøre situasjonen med B værre. Verden snurrer ikke alltid rundt deg og dine behov. Anonymkode: adbc0...9f0 11
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #7 Skrevet 17. september 2016 Hvorfor er det et problem at B er der? Dere må da ikke snakke med henne. Anonymkode: 05782...32c 3
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #8 Skrevet 17. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det et problem at B er der? Dere må da ikke snakke med henne. Anonymkode: 05782...32c Hei! Ser at mange kaller meg smålig, men greia er at det rett og slett ikke går an å være rundt B fordi hun må lage drama. Var med på en siste fest for ikke lenge siden og det endte mildt sagt dårlig. B hadde lovet å holde fred, men det løftet holdt hun ikke. Er ikke bare jeg som ikke vil komme pga henne, men seks andre av de 8 inviterte. TS. Anonymkode: cc2ef...daa
LiljaMarie Skrevet 17. september 2016 #9 Skrevet 17. september 2016 Tenker også at her lager du drama for din venninne.. Det er hennes fest og hun må selv bestemme hvem hun vil ha der. Skjønner det er vanskelig hvis noen lager drama, men nå kaster du stein i glasshus! Dra på festen, ha det gøy og ikke la ei dramaqueen ødelegge kvelden. Ignorer henne om hun prøver på noe. Ideen om å lage en egen fest samme kveld er helt latterlig, ikke synk på dette nivået. 6
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #10 Skrevet 17. september 2016 Tror det kan hjelpe om du har et eksempel på hvordan hun lager drama feks på fest. Anonymkode: e27dc...b79 4
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #11 Skrevet 17. september 2016 Et øyeblikk siden, LiljaMarie skrev: Tenker også at her lager du drama for din venninne.. Det er hennes fest og hun må selv bestemme hvem hun vil ha der. Skjønner det er vanskelig hvis noen lager drama, men nå kaster du stein i glasshus! Dra på festen, ha det gøy og ikke la ei dramaqueen ødelegge kvelden. Ignorer henne om hun prøver på noe. Ideen om å lage en egen fest samme kveld er helt latterlig, ikke synk på dette nivået. Hei. Venninnen min A vil ikke ha festen sin hvis så mange ikke vil komme pga B, så da skal hun også være her hvis jeg skal ha fest isteden. Hun vil egentlig ikke at B skal komme, men tør ikke å si det til henne. ts. Anonymkode: cc2ef...daa
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #12 Skrevet 17. september 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Ser at mange kaller meg smålig, men greia er at det rett og slett ikke går an å være rundt B fordi hun må lage drama. Var med på en siste fest for ikke lenge siden og det endte mildt sagt dårlig. B hadde lovet å holde fred, men det løftet holdt hun ikke. Er ikke bare jeg som ikke vil komme pga henne, men seks andre av de 8 inviterte. TS. Anonymkode: cc2ef...daa Hun kan vel ikke lage drama alene? Noen andre må vel høre på og reagere på det hun gjør for at det skal bli drama ut av det. Anonymkode: e45ba...001 6
Gjest Belle âme Skrevet 17. september 2016 #13 Skrevet 17. september 2016 (endret) Synast dette faktisk er barnslig, minner om det som kunne skje på barneskulen. Gå på festen og ignorer b, viss ingen gidder å gi ho oppmerksomhet, er det ingenting å lage drama av heller. Endret 18. september 2016 av Belle âme
Notisblokk Skrevet 17. september 2016 #14 Skrevet 17. september 2016 Selv om hun er sykt ubehagelig å være rundt, så kan dere stille opp for deres felles venninne og gå på hennes innflyttingsfest. Synes det er utrolig stygt gjort og barnslig å gi venninnen deres ultimatum.. Hvor gamle er dere? 1
King in the North Skrevet 17. september 2016 #15 Skrevet 17. september 2016 Dette er direkte stygg oppførsel av dere.. 5
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #16 Skrevet 17. september 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei. Venninnen min A vil ikke ha festen sin hvis så mange ikke vil komme pga B, så da skal hun også være her hvis jeg skal ha fest isteden. Hun vil egentlig ikke at B skal komme, men tør ikke å si det til henne. ts. Anonymkode: cc2ef...daa Er dette en måte å presse A til å gjøre som dere vil (u-invitere B)? Er ikke sikkert dere gjør det bevisst Det vil kanskje føre til at A blir såret og kanskje føler seg mindre verdt i deres øyne. Så dere må da vurdere hva som er viktigst; vennskapet og følelsene til A eller unngåelsen av B Anonymkode: 05782...32c 3
Sirah Skrevet 17. september 2016 #17 Skrevet 17. september 2016 Så klart drar dere alle sammen på inflyttningsfest! Dere er en hel haug som kan holde sammen mot B. Dette burde virkelig ikke skape problemer!
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #18 Skrevet 17. september 2016 Kanskje A kan ha to små innflyttingsfester? En fest hvor denne B har blitt invitert, og en annen fest - som ingen forteller B om? Anonymkode: 820bb...5ce
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #19 Skrevet 17. september 2016 Hva har denne B gjort som er så ille? Anonymkode: f89fb...d78 2
Gjest O.G. Skrevet 17. september 2016 #20 Skrevet 17. september 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns du er smålig. Greit at du ikke liker henne, men å la være å dra på venninnen din sin fest fordi hun skal komme? Du setter venninnen din i en sykt kjip situasjon, og du er en dårlig venn for henne dersom du ikke drar. Anonymkode: 56eed...d14 Enig, det der ble for fjortiss ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå