AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #1 Skrevet 17. september 2016 Jeg har iphone 6s og skal kjøpe meg øretelefoner som fungerer til trening, og derfor trenger jeg noen tips fra KG-brukere. Det første jeg lurer på om det er like bra lyd i trådløse som vanlige med ledning? Lyd er viktig for meg, og ledningen synes jeg ikke er så veldig i veien, selv om det selvfølgelig er greit å slippe å ha den hengende der hvis jeg kan unngå det. Så lurer jeg på om dere har noen forslag til gode øretelefoner som sitter godt? Det kan være propper som sitter inni ørene, men jeg er også interessert i de som sitter oppå ørene, hvis de sitter godt nok når jeg løper i skogen. Prismessig er jeg villig til å gå opp til drøye tusenlappen, men tar gjerne noen billigere hvis de er like bra. Noen trenings- og musikkfriker her som vil dele sine erfaringer? Anonymkode: 1ecfc...7cd
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #2 Skrevet 17. september 2016 Ingen her som løper med øretelefoner?? :D Anonymkode: 1ecfc...7cd
Gjest noe tilfeldig Skrevet 17. september 2016 #3 Skrevet 17. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ingen her som løper med øretelefoner?? :D Anonymkode: 1ecfc...7cd Jo, men er ikke så veldig fornøyd med mlne jeg heller, så følger spent med i tråden.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #4 Skrevet 17. september 2016 1 minutt siden, Raven.WritingDesk skrev: Jo, men er ikke så veldig fornøyd med mlne jeg heller, så følger spent med i tråden. OK, da venter i sammen i spenning! Anonymkode: 1ecfc...7cd
Gjest noe tilfeldig Skrevet 17. september 2016 #5 Skrevet 17. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: OK, da venter i sammen i spenning! Anonymkode: 1ecfc...7cd Ja. Jeg har noen billige fra chlas olson (aner ikke åssen det skrives) men ble mobbet av PT'en min og gikk da til innkjøp av et par dyre trådløse. Har brukt ei uke på å få dem til å funke uten hell.. skal ta de med tilbake i håp om å enten få dritten til å funke eller gå tilbake til old fashion ledning..
visp Skrevet 17. september 2016 #6 Skrevet 17. september 2016 Disse er veldig bra: https://www.netonnet.no/art/telefon-og-gps/mobiltilbehor/headset-bluetooth-mono/plantronics-backbeatfitblue/219345.11562/ 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #7 Skrevet 17. september 2016 15 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: Ja. Jeg har noen billige fra chlas olson (aner ikke åssen det skrives) men ble mobbet av PT'en min og gikk da til innkjøp av et par dyre trådløse. Har brukt ei uke på å få dem til å funke uten hell.. skal ta de med tilbake i håp om å enten få dritten til å funke eller gå tilbake til old fashion ledning.. Hvilke trådløse dyre var det? Anonymkode: 1ecfc...7cd
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #8 Skrevet 17. september 2016 15 minutter siden, visp skrev: Disse er veldig bra: https://www.netonnet.no/art/telefon-og-gps/mobiltilbehor/headset-bluetooth-mono/plantronics-backbeatfitblue/219345.11562/ Takk for tips. Anonymkode: 1ecfc...7cd
Erazor Skrevet 17. september 2016 #9 Skrevet 17. september 2016 Jaybird Bluebuds X har bra lyd og sitter godt på plass. Har hørt at noen har problemer med å få dem til å sitte godt i ørene, men hvis de fungerer for deg, anbefales de på det sterkeste. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå