Gå til innhold

Hundens første snømøte etter sommeren..

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Gjest Ninakanin

:ler: Søte snille godklumpen min, fikk helt sjokk! Jeg skulle bare slippe ham utfor døra for å tisse, men han visste selvfølgelig ikke at det har snødd i hele dag. Så han løp ut i sitt vanlige raske "jeg må tisseeeee!"-tempo, for så å bråbremse. Han ser mot himmelen med tydelig forunding i ansiktet, snuser på flakene som kommer dalene, snuser litt på bakken, rister seg, forter seg å tisse RETT utfor døra (istedenfor lengre oppe i veien som han pleier) for så å komme rett igjen med det som må være hundenes svar på et kuldegys.

Jeg ler meg ihjel av denne forestillingen hvert eneste år!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min voff ser ut til å like snø. Nå som den første snøen EEEEENDELIG (i følge henne, ser det ut som) er kommet, er det rett ut, gjøre noen gladbyks, og snuse litt og løpe rundt og bråstoppe sånn at snøen står rundt henne som en sky, osv. Virkelig leke og ha det gøy. Var like lykkelig forrige vinter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv

Nemis første møte med snøen var morsomt.... hun løp bortover og prøvde å spise alt som kom ned :D også så hun veldig forbausa ut. søte valpen min. gleder meg til det kommer masse jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Ja han liker snøen etterhvert, hehe, tror bare han fikk litt sånn "wow hva skjer!?" !! :ler:

Han elsker å snuse i snøen når den har lagt seg skikkelig, graver snuten godt ned, og later som om han hører noe et sted slik at han farer opp med hodet drittfort slik at snøen fyker til alle kanter, for så å snuse videre :)

Men i dag var det altså ikke så kuult, tydeligvis! Begynner å bli gammel og sær, tror jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår hund møtte snøen for aller første gang.

Han liker den veldig godt! Uten tvil.

Han hopper rundt som lam som er sluppet ut for første gang.

Spiser snøen og ruller seg i den.

Utrolig morsomt å se! Kjempe glad for at vi har videokamera og kan ta vare på disse øyeblikkene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulldotten stortrivdes i snøen i fjor, og det viste seg i går at hun er like gal etter snø i år :) (hun er 1,5 år).

Hoppet rundt som en gal, spiste snø, "jaget" snø, og halen gikk rundt så jeg trodde hun skulle lette :) Hehe...

Da gjorde det ikke så mye at det snødde ned i nakken på meg under hele kveldsturen (jada, dårlig planlegging med påkledning...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien

Lille snøfte her ble helt sjokkert :o

Kan tro det tok lang tid før han våget å tråkke i alt det ekle våte, for ikke å snakke om å gå heeeelt ut i hagen og bæsje :hoho::hoho: Jeg holdt på å dø innenfor verandadøra - der jeg stod og snikkikka... Når han først hadde kommet seg I snøen, så måtte han jo løpe rundt som en koko :eeeh: en stund da... Så snøføyka stod!!!! :ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...