Gå til innhold

Blør, legevakten vil ikke ta meg inn

Anbefalte innlegg

Skrevet
5 minutter siden, EvaLena skrev:

Begge deler, men jeg mener å huske det var ved innvendig ul de så/hørte at hjertet banket.

Nemlig. Det som er skrevet om å ikke finne hjertelyd så tidlig som i uke 12 gjelder ved bruk av dopler, Om du leser videre bakover i diskusjonen. Det er noe helt annen med invendig ul, da kan nan til og med kunne se hjerte slå fra uke 6.

Anonymkode: 67416...4e6

• Liker 7
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nemlig. Det som er skrevet om å ikke finne hjertelyd så tidlig som i uke 12 gjelder ved bruk av dopler, Om du leser videre bakover i diskusjonen. Det er noe helt annen med invendig ul, da kan nan til og med kunne se hjerte slå fra uke 6.

Som du sikkert fikk med deg så rådet jeg henne til å kontakte sykehuset. Da kan hun kanskje få innvendig ul.

Skrevet

Jeg hadde en kjempeblødning i uke 13, og de sa det samme til meg. Jeg betalte derfor for en privat undersøkelse, og det viste seg at alt stod bra til, jeg hadde begynnelse på bakteriell vaginose, som gjorde at jeg blødde. Så det trenger ikke være noe galt! Håper det går bra med deg!

Anonymkode: 69240...7cd

Skrevet
5 minutter siden, EvaLena skrev:

Som du sikkert fikk med deg så rådet jeg henne til å kontakte sykehuset. Da kan hun kanskje få innvendig ul.

Du skrev at det var rart man ikke fant hjettelyd i uke 12 også, var der jeg ville få en klarhet siden det ikke er uvanlig å ikke finne hjertelyd med dopler i uke 12. Som var det som ble diskutert.

men uansett er det jo ingen ting de kan gjøre fra eller til ved en sa, og har man ikke noen forhistorikk som tilsier ekstra oppfølging er det svært få sykehus som tar inn pasienter i uke 12 for sjekk. En må bare la naturen gå sin gang og se hva som skjer, og evt få en sjekk om alt er ute om en blør mye og lenge. Har selv hatt 2 saer og vet hvor jævlig den tiden er fra man oppdager litt blod til man vet om det er en sa eller ikke. Men det er virkelig ikke noe annet å gjøre enn å vente.

• Liker 5
Skrevet

Hvordan går det, ts?

Anonymkode: 839aa...554

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep og avsporinger.

Daenerys, adm.

Skrevet

Hvordan har det gått, TS?

Anonymkode: 0ed09...ade

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...