Gå til innhold

Er den liten?

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner ljuger om dette her for å ikke såre menns følelser. En normal kan være ok, men vil aldri bli bedre enn et stort lem

Anonymkode: 3fb55...ca8

Hvorfor skal kvinner lyve for å beskytte tilfeldige menns følelser? Tror du kvinner bryr seg så ekstremt mye om tilfeldige menn på internett at de er villig til å gå gjennom plaging, bli kalt løgnere, bli fortalt at kvinner aldri vet hva de vil ha og at menn alltid vet best, bare for å skåne noen paranoide, sjåvinistiske menns følelser?

Anonymkode: c5a45...997

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, kattepusen skrev:

Du må vel tro det.. Jeg har enda ikke fortalt en løgn i denne tråden.. og jeg kjenner mange kvinner som er enig med meg. 
Et stort lem kan være vodt, ubehagelig, og om de ikke kan bruke det, så gjør det null. 

Når kvinner prater om at kuken er for stor, så er det snakk om monsterstørrelse, ikke en som er godt over snittet.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal kvinner lyve for å beskytte tilfeldige menns følelser? Tror du kvinner bryr seg så ekstremt mye om tilfeldige menn på internett at de er villig til å gå gjennom plaging, bli kalt løgnere, bli fortalt at kvinner aldri vet hva de vil ha og at menn alltid vet best, bare for å skåne noen paranoide, sjåvinistiske menns følelser?

Ljuger vel også fordi dem ikke vil bli sett på som overfladiske

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når kvinner prater om at kuken er for stor, så er det snakk om monsterstørrelse, ikke en som er godt over snittet.

Jeg har enda ikke sett en såkaldt "monsterstørrelse".. Du må vel tro hva du vil.. men de aller fleste kvinner, vil faktisk helst ha en normal størrelse penis, med en fyr som kan bruke den.. 
Men du kommer aldri til å tro meg.. so hvorfor gidde.. du har bestemt deg for å fortsette å tro på myten om at størst er best. 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ljuger vel også fordi dem ikke vil bli sett på som overfladiske

Kan du ikke bare godta at ikke alle er enige med deg? Ikke alle er så glad i store peniser som deg. Ikke alle mener over gjennomsnittlig er best. Du kan ha dine preferanser angående hvilken peniser du foretrekker å ha sex med, og la andre ha sine.

Skrevet
2 minutter siden, kattepusen skrev:

Jeg har enda ikke sett en såkaldt "monsterstørrelse".. Du må vel tro hva du vil.. men de aller fleste kvinner, vil faktisk helst ha en normal størrelse penis, med en fyr som kan bruke den.. 
Men du kommer aldri til å tro meg.. so hvorfor gidde.. du har bestemt deg for å fortsette å tro på myten om at størst er best. 

Hva anser du som normal størrelse da?

Kan du angi i cm og omkrets?

Anonymkode: 2abb2...943

Skrevet

Har dere ikke akkurat diskutert gjennomsnittet? 

Skrevet
6 minutter siden, kattepusen skrev:

Har dere ikke akkurat diskutert gjennomsnittet? 

Snittet varierer fra undersøkelse til undersøkelse. Ikke noe konkluderende, men snittet i Norge er nok mer sannsynlig 15 cm enn 12 cm som en annen her i tråden sa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...