SlemUlv Skrevet 17. september 2016 #21 Skrevet 17. september 2016 Jeg har fortsatt ikke tittet på linken i Hi.. så jeg har fortsatt ingen mening om penisen som eventuelt blir vist Du leser mer i innleggene mine en det som er der @Psychonaut, jeg har det med å skrive hva jeg faktisk mener. Jeg vet det er overraskende. 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #22 Skrevet 17. september 2016 4 minutter siden, Psychonaut skrev: Nå hopper du til konklusjoner du ikke har grunnlag for. Det eneste hun har bekreftet (på sin måte) er at hun selv foretrekker tykkere. Men på generelt grunnlag vil jeg tippe at den penisen du linket til er ganske så midt i smørøyet for hva kvinner "flest" foretrekker. Det er åpenbart at når det er snakk om at større er bedre, så snakkes det om over gjennomsnittet. Så midt i smørøyet er vel heller middelmådig. Gjennomsnittlig aka liten Anonymkode: 3fb55...ca8
Gjest Psychonaut Skrevet 17. september 2016 #23 Skrevet 17. september 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er åpenbart at når det er snakk om at større er bedre, så snakkes det om over gjennomsnittet. Så midt i smørøyet er vel heller middelmådig. Gjennomsnittlig aka liten Anonymkode: 3fb55...ca8 Jeg mener midt i smørøyet for hva kvinner foretrekker, ikke midt i smørøyet for hva som er en gjennomsnittlig penisstørrelse. Gjennomsnittlig penisstørrelse er overraskende lavt - under 13 cm - og den penisen du linket til ser større ut for meg (uten at jeg er så veldig god på øyemål).
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #24 Skrevet 17. september 2016 28 minutter siden, Psychonaut skrev: Jeg mener midt i smørøyet for hva kvinner foretrekker, ikke midt i smørøyet for hva som er en gjennomsnittlig penisstørrelse. Gjennomsnittlig penisstørrelse er overraskende lavt - under 13 cm - og den penisen du linket til ser større ut for meg (uten at jeg er så veldig god på øyemål). Kilde på at gjennomsnittet er under 13 cm? Anonymkode: 3fb55...ca8
Gjest Psychonaut Skrevet 17. september 2016 #25 Skrevet 17. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Kilde på at gjennomsnittet er under 13 cm? Anonymkode: 3fb55...ca8 Google it. 12,9 centimeter.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #26 Skrevet 17. september 2016 14 minutter siden, Psychonaut skrev: Google it. 12,9 centimeter. Slapp tilstand ja. Anonymkode: 92366...e23
Gjest Psychonaut Skrevet 17. september 2016 #27 Skrevet 17. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Slapp tilstand ja. Anonymkode: 92366...e23 Haha nei. I erigert tilstand så klart. Hva i alle dager er det for et monster du tror den gjennomsnittlige mann går rundt med mellom bena? Ikke rart du har peniskomplekser i så fall. Hvor stor trodde du egentlig en gjennomsnittlig penis var i erigert tilstand? Over 20 cm?
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #28 Skrevet 17. september 2016 1 time siden, kattepusen skrev: Feil! De fleste mannfolk TROR at de fleste kvinner foretrekker tykk penis.. mens de fleste kvinner ikke bryr seg om størrelsen, så lenge mannfolket vet å bruke den Feil! De fleste mannfolk TROR at de fleste kvinner foretrekker lang (stor) penis.. Mens de fleste kvinner kun bryr seg om tykkelsen, lengden spiller liten rolle. Hilsen kvinne. TS: Jeg vil ikke se videoen, og kan derfor ikke svare deg. Anonymkode: 48c05...bb7
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #29 Skrevet 17. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Deg igjen???!!! Jeg vil påstå at penisen i videoen er over det norske snittet, så da må altså de fleste norsk kvinner reise til Afrika for å bli tilfredsstilt. Fra nå av boikotter jeg ALLE tråder om penisstørrelse og oppfordrer alle andre til å gjøre det samme! Anonymkode: e232e...538 På tide å boikotte, ja. Kg oversvømmes av penistråder. Her et utvalg som handler om størrelse: https://www.google.no/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=kvinneguiden+penisst%C3%B8rrelse+site:forum.kvinneguiden.no Anonymkode: d4491...235 2
SlemUlv Skrevet 17. september 2016 #30 Skrevet 17. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Feil! De fleste mannfolk TROR at de fleste kvinner foretrekker lang (stor) penis.. Mens de fleste kvinner kun bryr seg om tykkelsen, lengden spiller liten rolle. Anonymkode: 48c05...bb7 Da har du hatt andre samtaler med andre kvinner en jeg har. Bare fordi du har en oppfattelse av ting, gjør ikke min oppfattelse feil.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #31 Skrevet 17. september 2016 Kunne gjerne vært tykkere. Jente, 20 år Anonymkode: 1bfa7...04e
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #32 Skrevet 17. september 2016 21 minutter siden, Psychonaut skrev: Haha nei. I erigert tilstand så klart. Hva i alle dager er det for et monster du tror den gjennomsnittlige mann går rundt med mellom bena? Ikke rart du har peniskomplekser i så fall. Hvor stor trodde du egentlig en gjennomsnittlig penis var i erigert tilstand? Over 20 cm? Kilde? Anonymkode: 92366...e23
Gjest Psychonaut Skrevet 17. september 2016 #33 Skrevet 17. september 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kilde? Anonymkode: 92366...e23 https://www.google.no/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=average%20penis%20size Øverst på siden.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #34 Skrevet 17. september 2016 10 minutter siden, Psychonaut skrev: https://www.google.no/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=average%20penis%20size Øverst på siden. I den står det at gjennomsnittet er 14,2 i erigert tilstand. Anonymkode: 2abb2...943
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #35 Skrevet 17. september 2016 3 timer siden, Psychonaut skrev: Google it. 12,9 centimeter. Det tallet kommer fra en studie gjort i India. I vesten er både lengde og tykkelse i snitt større. Veldig lett å dra fram tallene fra India for å berolige menn med liten penis, men det er rett og slett uærlig. Det er ikke noe annet enn å villede menn til å tro at størrelsen deres er ok, men realiteten er at kvinner fortsatt foretrekker den større. Anonymkode: 3fb55...ca8
SlemUlv Skrevet 17. september 2016 #36 Skrevet 17. september 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det tallet kommer fra en studie gjort i India. I vesten er både lengde og tykkelse i snitt større. Veldig lett å dra fram tallene fra India for å berolige menn med liten penis, men det er rett og slett uærlig. Det er ikke noe annet enn å villede menn til å tro at størrelsen deres er ok, men realiteten er at kvinner fortsatt foretrekker den større. Anonymkode: 3fb55...ca8 Tror menn....
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #37 Skrevet 17. september 2016 5 minutter siden, kattepusen skrev: Tror menn.... Du gir deg ikke.. Det er selvfølgelig noen få kvinner som ikke bryr seg, men de er en liten minoritet Anonymkode: 3fb55...ca8
SlemUlv Skrevet 17. september 2016 #38 Skrevet 17. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Du gir deg ikke.. Det er selvfølgelig noen få kvinner som ikke bryr seg, men de er en liten minoritet Anonymkode: 3fb55...ca8 Det skulle jeg gjerne sett kilder på jeg har seff ikke kilder jeg heller, utenom venner jeg har snakket med opp igjenom (Det begynner å bli noen år). Og alle utenom kanskje 2 har vært enige i at størrelse ikke betyr noe, de må bare kunne bruke den de har (Seff inntil en grense.. 5cm er ikke så mye å jobbe med) 2
SlemUlv Skrevet 17. september 2016 #39 Skrevet 17. september 2016 Og seff gir jeg meg ikke.. vi må bli kvitt denne dumme myten om at ALLE kvinner er sizequeens. 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #40 Skrevet 17. september 2016 4 minutter siden, kattepusen skrev: Det skulle jeg gjerne sett kilder på jeg har seff ikke kilder jeg heller, utenom venner jeg har snakket med opp igjenom (Det begynner å bli noen år). Og alle utenom kanskje 2 har vært enige i at størrelse ikke betyr noe, de må bare kunne bruke den de har (Seff inntil en grense.. 5cm er ikke så mye å jobbe med) Bare å se på videoer på youtube hvor tilfeldige jenter blir spurt om "does size matter" og det er stort sett enstemmig om at størst er best. Hvorfor skal disse jentene lyve om sine preferanser? Anonymkode: 3fb55...ca8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå