Gå til innhold

Kristian Valen

Aleksandraa

Anbefalte innlegg

Hva tjener egentlig Kristian Valen penger på?

Det var en artikkel i en nettavis for en stund siden, om at han viss nok eier en eiendom i USA, samtidig som han eier noe i Norge også. Hvordan tjener han egentlig så mye penger, at han klarer å holde eiendommer både her og der?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, Happy_Face skrev:

Hva tjener egentlig Kristian Valen penger på?

Det var en artikkel i en nettavis for en stund siden, om at han viss nok eier en eiendom i USA, samtidig som han eier noe i Norge også. Hvordan tjener han egentlig så mye penger, at han klarer å holde eiendommer både her og der?

Show. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå greier jeg ikke ta han seriøst lenger. Han går litt for langt med paranoiaen hans (ja og dama sin da). Skuddsikre vester og samband? Flykte landet? 😂😂 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oki.....

Sitat

– Dere er helt seriøse når dere sier at dere frykter for egen sikkerhet?

– Ja, min samboer tør ikke gå ut lenger, blir redd når hun ser politi og vi sover på skift, forklarer Valen.

– Vi pakket med oss skuddsikre vester, reiser rundt med kryptert samband, tilføyer han.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, elisaday skrev:

http://www.tv2.no/underholdning/8656034/

Dette var en kort og uskyldig versjon av hendelsen med tanke på hva som ble sagt i retten...

Synes de to burde holdt seg for gode til å ha han som gjest i programmet. Får enda mindre respekt for Senkveld etter dette.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, elisaday skrev:

http://www.tv2.no/underholdning/8656034/

Dette var en kort og uskyldig versjon av hendelsen med tanke på hva som ble sagt i retten...

Syns Valen virker svært så oppegåande her. Har ikke inntrykk av at han er helt ute og kjøre akkurat, virker ikke rusa eller noen ting, selv om han har kanskje gjort noe lite gjennomtenkt i påvirket tilstand som han ikke snakker helt sant om. Men hadde hatt null problem med å være nabo med han.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

45 minutter siden, Hapi skrev:

Syns Valen virker svært så oppegåande her. Har ikke inntrykk av at han er helt ute og kjøre akkurat, virker ikke rusa eller noen ting, selv om han har kanskje gjort noe lite gjennomtenkt i påvirket tilstand som han ikke snakker helt sant om. Men hadde hatt null problem med å være nabo med han.

Har jeg sagt noe om at han ikke virker oppegående her? Nei. Jeg påpeker at han gir en annen versjon av sannheten enn den han kom med i retten. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, elisaday skrev:

Har jeg sagt noe om at han ikke virker oppegående her? Nei. Jeg påpeker at han gir en annen versjon av sannheten enn den han kom med i retten. 

Akkurat det var ikke et svar direkte til deg egentlig, syns det var så mye dritt mot han i denne tråden. Jeg kunne postet videoen uten å sitere deg, men av latskap så siterte jeg deg bare :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ikkegjestlenger
4 timer siden, Hapi skrev:

Såklart. Dette er en opptreden hvor han skal legge frem sin versjon og overbevise om at han har kontroll. Han er vel ikke så på tur at han møter opp til et slikt intervju (be)ruset :-)

Når det er sagt hadde det vært utrolig enkelt å ta ham i løgn flere ganger under intervjuet, men det hadde kanskje ikke passet inn i profilen til senkveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
6 minutter siden, icock skrev:

Tror lite på den versjonen der. Hadde vært interessant å høre hva politiet og vekterne hadde å si om saken.

Enig. Det blir en veldig skjev fremstilling når kun den ene parten får legge frem en utrolig glatt og sminket versjon av det som skjedde. Tror også de fleste gjennomskuer forsøkene hans på å fremstille politiet som de som forfølger ham.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Hapi skrev:

Jeg synes han virker selvmotsigende og ansvarsfraskrivende. Han prøver å minimere hendelsen, men påstandene hans stemmer ikke med det som er kjent i saken fra før.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, icock skrev:

Tror lite på den versjonen der. Hadde vært interessant å høre hva politiet og vekterne hadde å si om saken.

Det er bare å lese om saken i avisene. Der kommer det frem hva som skjedde fra alle de involverte i rettsaken. Litt annerledes enn det Valen sier i videoen. Men han har jo for vane å vri sannheten til sitt tynne forsvar, så dette overrasket meg ikke. Bare tragisk hele greia.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...