AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #1 Skrevet 17. september 2016 Jeg trenger ny rettetang, og jeg lurte på om det er noen som har prøvd begge disse? 1 2. Er det noen nevneverdig forskjell på hvor raskt det går mtp. at den ene har bredere plater? Jeg har litt tykt, bølgete og noe krusete hår, så det tar jo så lang tid med den lille reise-tanga mi:P Anonymkode: 0609d...c29
_Aries Skrevet 18. september 2016 #2 Skrevet 18. september 2016 Jeg har den på link nr 1, med smale plater. Har ikke prøvd den andre. Jeg ble anbefalt av en frisør å kjøpe den med brede plater fordi jeg har så langt hår. Men jeg kjøpte den smale fordi jeg også ville bruke den til å lage krøller med. Nå har ikke jeg tykt hår, men veldig mye hår i følge frisøren min. Har også litt fall i det. Synes det går veldig raskt med den smale tanga, mulig det hadde gått noe raskere med den som er bredere, men det hadde for min del utgjort så lite at det ikke er verdt å nevne engang.
Gjest Gia_ Skrevet 20. september 2016 #3 Skrevet 20. september 2016 Har hatt den gold Max på link 2.. helt grei å bruke i lengdene, men kom ikke godt nok inntil røttene følte jeg. Kunne ofte bli hakk i bakhodet. Liker bedre min nye ghd platinum styler, litt mer oppgradert osv. En annen ting som hun over nevner er at det blir jo vanskelig å bruke rettetanga til å lage krøller eller bølger med brede plater. Ellers syntes jeg ikke den med brede plater sparte meg noe mye tid.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #4 Skrevet 20. september 2016 Den 18.9.2016 at 14.55, _Aries skrev: Jeg har den på link nr 1, med smale plater. Har ikke prøvd den andre. Jeg ble anbefalt av en frisør å kjøpe den med brede plater fordi jeg har så langt hår. Men jeg kjøpte den smale fordi jeg også ville bruke den til å lage krøller med. Nå har ikke jeg tykt hår, men veldig mye hår i følge frisøren min. Har også litt fall i det. Synes det går veldig raskt med den smale tanga, mulig det hadde gått noe raskere med den som er bredere, men det hadde for min del utgjort så lite at det ikke er verdt å nevne engang. 56 minutter siden, Gia_ skrev: Har hatt den gold Max på link 2.. helt grei å bruke i lengdene, men kom ikke godt nok inntil røttene følte jeg. Kunne ofte bli hakk i bakhodet. Liker bedre min nye ghd platinum styler, litt mer oppgradert osv. En annen ting som hun over nevner er at det blir jo vanskelig å bruke rettetanga til å lage krøller eller bølger med brede plater. Ellers syntes jeg ikke den med brede plater sparte meg noe mye tid. Takk for svar! Kjempeflott at du delte dette, Gia! Hadde jeg ikke tenkt på. Da tror jeg at jeg går for den smale, jeg glatter jo uansett ikke håret hver dag så sparer nok ikke så mye på å ha den med brede plater uansett slik som Aries skrev:) Anonymkode: 0609d...c29
Gjest Gia_ Skrevet 20. september 2016 #5 Skrevet 20. september 2016 Så bra det hjalp Går du for en ghd rettetang så er jeg sikker på at du blir fornøyd uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå