Gå til innhold

Dagens kunstneriske opplevelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne tråden skal inneholde bilder eller klipp/video av noe som gir en kunstnerisk anledning til å fundere litt.
Jeg blir så fascinert av at uttrykket kan forandre seg så totalt med massevis av honning... :rodmer:  Vakkert!

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en fin tråd!!!!!!!!!!! :hoppendeglad::hoppe: 

Og fantastisk åpning :rodmer: Veldig vakkert og interessant dette honningprosjektet.

• Liker 3
Skrevet

Takk, frøken.  Jeg vet tilfeldigvis at det er en del mennesker her inne som har et kunstnerisk syn på verden,
så jeg tenkte nok at vi trengte et sted å dele kreative inn og utfall sammen. :jepp:  Elg i solnedgang ingen hindring.

• Liker 7
Skrevet

Anonymkode: 80ffd...d72

• Liker 4
Skrevet

Fotograf Sigbjørn Sigbjørnsen har fotografert taxier og taxisjåfører verden rundt i 20 år. Det har det blitt en hyggelig bok av: Taxi

04502Afrika05Kenya.jpg

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, Lithe. skrev:

Fotograf Sigbjørn Sigbjørnsen har fotografert taxier og taxisjåfører verden rundt i 20 år. Det har det blitt en hyggelig bok av: Taxi

04502Afrika05Kenya.jpg

Den boka har jeg! :danse:Fikk den i julegave

Anonymkode: 43f24...f63

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Se her http://www.dn.no/d2/2016/02/15/1306/Kunst/prikk-prikk-prikk

for vakre bilder skaps av en stor kunstner :)

Se vakre bilder av en stor kunstner Relatert bilde

http://kulturmeglerne.no/pressemelding/polkadottdronningen-kusama-til-henie-onstad-kunstsenter/

Anonymkode: 2e749...92f

Å visste ikke at hun kom hit, den utstillingen skal jeg dra på! :blomst: 

• Liker 2
Skrevet

Men det står 2015, den har vel vært da :sukk: 

Skrevet
2 minutter siden, Frøkensina skrev:

Å visste ikke at hun kom hit, den utstillingen skal jeg dra på! :blomst: 

Jeg beklager at det har vært ( Varighet: Vises på Henie Onstad Kunstsenter 19. februar– 15. mai 2016. )

Eller fant du informasjon om at det er utstillinger senere i år eller til neste år?

• Liker 1
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg beklager at det har vært ( Varighet: Vises på Henie Onstad Kunstsenter 19. februar– 15. mai 2016. )

Eller fant du informasjon om at det er utstillinger senere i år eller til neste år?

Nei, så det nå at den har vært. Sånn går det når jeg ikke følger med :ler: Men uansett ett veldig godt bidrag til kunsttråden :jepp: 

• Liker 1
Gjest Bossa Nova
Skrevet
1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Men det står 2015, den har vel vært da :sukk: 

Jeg var og så den i sommer. Utstillingen var fantastisk. Men verdt å ta en tur til Henie Onstad uansett :)

Skrevet
1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Nei, så det nå at den har vært. Sånn går det når jeg ikke følger med :ler: Men uansett ett veldig godt bidrag til kunsttråden :jepp: 

Hun hadde også utstilling i Stockholm i sommer og t.o.m. tidlig i september i år.

Kanskje hun har utstilling i andre nordiske land i løpet av høsten/ vinteren, som du kan besøke?

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Bossa Nova skrev:

Jeg var og så den i sommer. Utstillingen var fantastisk. Men verdt å ta en tur til Henie Onstad uansett :)

Det kan jeg tenke meg :)  Ja får vel ta en titt på programmet deres, har vært der noen ganger på utstillinger før så har sett en del av den faste samlingen. 

• Liker 1
Skrevet
Et øyeblikk siden, Frøkensina skrev:

Det kan jeg tenke meg :)  Ja får vel ta en titt på programmet deres, har vært der noen ganger på utstillinger før så har sett en del av den faste samlingen. 

Se her http://www.davidzwirner.com/artists/yayoi-kusama/exhibition-schedule/

(Hennes utstillingsplan for tiden som kommer. Bl.a. i London :) )

• Liker 1
Skrevet

Klein blå Nike :) 

1e0aca885d9e3c47bf98ddb342cef623.jpg

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...