AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #1 Skrevet 17. september 2016 Noen som fortsatt har liggendes den første iphone-modellen som ble utgitt? Sjekket på ebay. Der selges den for opptil 10000 dollar.. Tydeligvis blitt et samleobjekt. Anonymkode: 98773...7a1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #2 Skrevet 17. september 2016 jeg har 2 Anonymkode: f51cb...2df
Den mystiske Skrevet 18. september 2016 #3 Skrevet 18. september 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: jeg har 2 Anonymkode: f51cb...2df Regner med at det er iPhone 3G som du har to stykk av da den den første modellen ikke ble solgt i Norden.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #4 Skrevet 18. september 2016 Wow. Vet du om hvilken stand mobilen må være i for å få solgt den? Jeg har en 4gb 1. gen iPhone liggende, men aner ikke om den funker som den skal. Har ikke brukt den siden jeg bodde i USA for snart 10 år siden. Anonymkode: 33ef9...51d
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #5 Skrevet 18. september 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Wow. Vet du om hvilken stand mobilen må være i for å få solgt den? Jeg har en 4gb 1. gen iPhone liggende, men aner ikke om den funker som den skal. Har ikke brukt den siden jeg bodde i USA for snart 10 år siden. Anonymkode: 33ef9...51d Den jeg så som var lagt ut for salg for 10000 dollar var ubrukt. Altså unboxed. Så selvfølgelig...jo bedre stand jo bedre pris. Anonymkode: 98773...7a1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 #6 Skrevet 19. september 2016 22 timer siden, Den mystiske skrev: Regner med at det er iPhone 3G som du har to stykk av da den den første modellen ikke ble solgt i Norden. Nei, det er 1gen, bodde i england da den første kom og kjøpte en til meg og en til kjæresten min. Men de er godt brukte bulkete og den ene har sprukket glass. De ligger ikke forseglet i orginalforpakningen akkurat, så de har nok ikke store verdien. Anonymkode: f51cb...2df
Den mystiske Skrevet 19. september 2016 #7 Skrevet 19. september 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er 1gen, bodde i england da den første kom og kjøpte en til meg og en til kjæresten min. Men de er godt brukte bulkete og den ene har sprukket glass. De ligger ikke forseglet i orginalforpakningen akkurat, så de har nok ikke store verdien. Anonymkode: f51cb...2df Skjønner, et kjapt søk på ebay gir vel svaret dersom den i det hele tatt er verdt noe. Uansett, så kan den potensielt være av interesse for noen med tanke på reservedeler som kan byttes, tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå