AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #21 Skrevet 18. september 2016 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det noe måter og finne det ut ? Jeg har ikke så mange venner. Men han her er en venn jeg har hatt lenge. Kan jeg besøke fengsel eller få informasjon fra politiet ? Anonymkode: fdd00...c2c Først nå så jeg overskriften og fikk hjernen i sving, hvordan vet du at han skal være borte i fire uker? Hvorfor mistenker du fengsel i fire uker og ikke ferie til Tailand? Hva er det du vil med denne tråden? Anonymkode: 493a3...89c 1
visp Skrevet 18. september 2016 #22 Skrevet 18. september 2016 Skal alt man gjør dokumenteres for alle hele tiden? (I disse jævla facebook-tidene). Tror vennen din gjerne vil ha dette for seg selv jeg. La personen være i fred om han/hun ikke tar kontakt selv. 3
minsinn Skrevet 18. september 2016 #23 Skrevet 18. september 2016 Hvis han skal sone i 4 uker, så har han fått en dom. Det er kun hvis det er involvert barn i lovbruddet (som ofre) at dommene er unntatt offentlighet, og hvis dommen er soning i 4 uker så er det antakelig ikke barn innblandet. Du kan sjekke hos Sorenskriver (tingrett). Eller du kan ringe fengslet og si at du vil besøke han, da vil du enten få et svar på spørsmålet ditt eller ikke. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå