AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #1 Skrevet 17. september 2016 Datteren min ønsker seg Harry Potter-bøkene som lydbok på norsk. På telefonen/ipaden sin. Jeg ønsker å kunne laste ned, ikke kjøpe å få tilsendt cd... Det er det eneste jeg har funnet. Noen som kan hjelpe meg? Anonymkode: df822...d22
Muscae Skrevet 17. september 2016 #2 Skrevet 17. september 2016 Du kan se om de har på biblioteket, så rippe cdene over på pc og legge over på mobilen/ipaden hennes.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #3 Skrevet 17. september 2016 De ligger på YouTube, hvis det hjelper for noe Anonymkode: b8cce...b2c
jupiter_c Skrevet 17. september 2016 #4 Skrevet 17. september 2016 de ligger vist på youtube.... vet ikke om det hjelper deg noe da....
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #5 Skrevet 17. september 2016 Takk for tips, men vil helst ha det "skikkelig". Er selv ivrig lydboklytter og setter pris på god lydkvalitet, bøkene delt inn i kapitler, og muligheten for å sette bokmerke Får nok bare kjøpe dem på cd til henne Anonymkode: df822...d22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå