Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er reglene for det, det som ansees for å være akseptert i dagens samfunn? Er jeg in, som har hår til midt på ryggen? Eller ser jeg ut som en gammel kjerring? Bør jeg heller ha hår til litt under skuldrene?:fnise::opplyser::sarkasme:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 25 og har like langt hår som deg, flere på jobben som er eldre som har det også. jeg synes skulderlangt er veldig fint også, men jeg tenker at det er helt opp til deg selv.

Gjest The damned
Skrevet

Ja, nå nærmer du deg 30 så da må hårlengden minke i takt med hvor nær du er 30 :P

Skrevet

Som kvinne bør man ha langt nok hår slik at mann får tak i det når han tar deg i doggystyle.

Anonymkode: e3d50...cd6

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Som kvinne bør man ha langt nok hår slik at mann får tak i det når han tar deg i doggystyle.

Hva hvis han har unormalt korte armer? Må man rette seg etter det og ta extentions? 

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, *Pixie* skrev:

Jeg er 25 og har like langt hår som deg, flere på jobben som er eldre som har det også. jeg synes skulderlangt er veldig fint også, men jeg tenker at det er helt opp til deg selv.

Åh, takk for støtten :)

Skrevet
1 minutt siden, The damned skrev:

Ja, nå nærmer du deg 30 så da må hårlengden minke i takt med hvor nær du er 30 :P

Sier du det? Hvor langt er akseptert på 30 år gamle kvinner, da? Jeg får ta av 5-7 cm i året så kanskje jeg rekker bob-sveis før jeg er 30 år :)

Skrevet

Jeg blir alltid så lei meg når unge kvinner føler de må følge regler for sånt... Jeg er 44 og har langt hår, og akkurat nå kjente jeg at jeg skal la det gro enda lengre i tilfelle noen syns det er teit med langt hår på voksne damer. Det skal være meg en sann fornøyelse å irritere noen med det :fnise:

Anonymkode: 7be8f...63f

• Liker 12
Skrevet

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahahaha, ja det er ihvertfall min første tanke når jeg klipper håret. Pleier som regel å be frisøren flette det for meg for å ta en kontroll av hvor bra grep man får i doggy.

1 minutt siden, Aamu skrev:

Hva hvis han har unormalt korte armer? Må man rette seg etter det og ta extentions? 

Det vil jeg absolutt tro at man må :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Hæææh? Lurer du oppriktig på dette? Selvfølgelig kan du ha langt hår! Du kan ha akkurat det håret du vil. Jeg kjenner flere damer på 45+ med nyyyydelig langt hår. Det er så fint! Og det gir så mye karakter. 

• Liker 4
Skrevet

når du bikker 25 er det på tide å klippe seg kort. fresh det gjerne opp med litt spreke farger i luggen :-)

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, Aamu skrev:

Hva er reglene for det, det som ansees for å være akseptert i dagens samfunn? Er jeg in, som har hår til midt på ryggen? Eller ser jeg ut som en gammel kjerring? Bør jeg heller ha hår til litt under skuldrene?:fnise::opplyser::sarkasme:

Jada, det kan du. Bare husk å senke hestehalen den dagen du fyller 40, det mener nemlig majoriteten på KG er viktig. 

Anonymkode: 1e119...f16

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir alltid så lei meg når unge kvinner føler de må følge regler for sånt... Jeg er 44 og har langt hår, og akkurat nå kjente jeg at jeg skal la det gro enda lengre i tilfelle noen syns det er teit med langt hår på voksne damer. Det skal være meg en sann fornøyelse å irritere noen med det :fnise:

Anonymkode: 7be8f...63f

:rulle:

Skrevet
5 minutter siden, fresia skrev:

når du bikker 25 er det på tide å klippe seg kort. fresh det gjerne opp med litt spreke farger i luggen :-)

En kombinasjon av grå striper og sjokkrosa er kanskje pent? 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jada, det kan du. Bare husk å senke hestehalen den dagen du fyller 40, det mener nemlig majoriteten på KG er viktig. 

Anonymkode: 1e119...f16

Hvor mange cm skal det være fra nakke til hestehale? 

Skrevet
10 minutter siden, Aamu skrev:

En kombinasjon av grå striper og sjokkrosa er kanskje pent? 

spørs åssen øyenfarge du har, men høres amazing ut :blomst:

• Liker 1
Skrevet

Flere kvinnelige programledere har langt hår, så dette er IN for kvinner:ler2: Spesielt om man er pen.

Anonymkode: bbdd8...612

Skrevet

Altså, jeg skjønner at dette er satire, men det er vel ingen som faktisk mener at kvinner ikke skal ha langt hår etter 25 vel? :P det har jeg virkelig ALDRI hørt. 

• Liker 1
Skrevet

Stemoren min mener at alle kvinner over 17 burde ha kort hår, så ifølge henne har du hatt langt hår flere år for lenge. Det har forøvrig jeg også, da jeg ser helt idiotisk ut med kort hår. 

Så lenge håret ditt ser sunt og friskt ut synes jeg du kan ha det akkurat så langt du vil. 

Anonymkode: fe232...a6e

Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stemoren min mener at alle kvinner over 17 burde ha kort hår, så ifølge henne har du hatt langt hår flere år for lenge. Det har forøvrig jeg også, da jeg ser helt idiotisk ut med kort hår. 

Så lenge håret ditt ser sunt og friskt ut synes jeg du kan ha det akkurat så langt du vil. 

Anonymkode: fe232...a6e

For en merkelig ting å si av stemoren din. 

Anonymkode: f273d...102

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...