Gå til innhold

Cubus High Waist Hannah

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har flere bukser av denne typen fra tidligere, i ulike blåfarger. Har alle i 28, og de passer godt. Var i butikken i går for å prøve en svart av samme modell, men synes størrelse 28 var ubehagelig trang. Endte opp med å kjøpe 29, som føles slik som mine blå 28-bukser gjør på - ikke for stor, men behagelig. MEN jeg husker ikke hvordan de blå 28-erne var da de var nye!

Jeg er redd den svarte vil utvide seg mye, for da blir den veldig stor... Noen som bruker disse buksene og vet om det er noen størrelsesforskjell på vaskene? Noen som har den svarte og kan si noe om de utvider seg mye? 

Burde selvsagt ha prøvd en blå for å sjekke hvordan de er som nye, men tenkte ikke så langt i butikken. Og håper egentlig å slippe å reise tilbake hvis jeg ikke må :P På forhånd tusen takk for alle svar :hjerte:

Anonymkode: 09631...cd2

Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Jeg har flere bukser av denne typen fra tidligere, i ulike blåfarger. Har alle i 28, og de passer godt. Var i butikken i går for å prøve en svart av samme modell, men synes størrelse 28 var ubehagelig trang. Endte opp med å kjøpe 29, som føles slik som mine blå 28-bukser gjør på - ikke for stor, men behagelig. MEN jeg husker ikke hvordan de blå 28-erne var da de var nye!

Jeg er redd den svarte vil utvide seg mye, for da blir den veldig stor... Noen som bruker disse buksene og vet om det er noen størrelsesforskjell på vaskene? Noen som har den svarte og kan si noe om de utvider seg mye? 

Burde selvsagt ha prøvd en blå for å sjekke hvordan de er som nye, men tenkte ikke så langt i butikken. Og håper egentlig å slippe å reise tilbake hvis jeg ikke må :P På forhånd tusen takk for alle svar :hjerte:

De svarte er litt små i størrelsen og utvider seg heller ikke like mye. De fleste går opp en str på de svarte. 

Anonymkode: 99429...604

Skrevet
Den Saturday, September 17, 2016 at 9.26, AnonymBruker skrev:

Hei!

Opplevd det selv også, den nye svarte var ganske mye trangere enn den blå. Jeg er str 24, men tror dette er det samme opplevelsen uansett str.

Jeg gikk ikke opp i stramme.  Jeg tvang meg inn i samme str. Den var veldig stram i begynnelsen, men har videt seg bitte litt ut. Fortsatt veldig stram, men ikke ubehagelig. Jeg ville gått for samme str. I den svarte fargen også.

Anonymkode: fba59...7b5

Skrevet

De har forandret på buksene. Jeg har brukt de siden de kom, men nå passer plutselig ikke størrelsen min lenger og den er ca 5cm lavere i livet (har målt med de gamle buksene mine). Kjempesynd, fordi jeg elsket de buksene! De gamle utvidet seg iallefall ikke noe særlig, de nye har jeg levert tilbake til butikk :/

Skrevet
4 timer siden, neon_sun skrev:

De har forandret på buksene. Jeg har brukt de siden de kom, men nå passer plutselig ikke størrelsen min lenger og den er ca 5cm lavere i livet (har målt med de gamle buksene mine). Kjempesynd, fordi jeg elsket de buksene! De gamle utvidet seg iallefall ikke noe særlig, de nye har jeg levert tilbake til butikk :/

Ja, så det selv. Men liker veldig stramme bukser, så etter endel pes, fikk jeg buksen på. Etter å brukt den noen ganger, har den passet seg til kroppen min.  Nå funker det helt fint. Synd du måtte levere buksen din da.

Anonymkode: fba59...7b5

Skrevet

TS her. Takk for svar dere! Ikke helt lett dette. Jeg tror jeg kommer til å beholde den jeg har kjøpt, og bare satse på den ikke blir enorm. Synes den "vanlige størrelsen" var veldig ubehagelig, så den må utvide seg endel for å bli behagelig... Liker skinny jeans, men ikke kjempestramme bukser... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...