M4mmsen Skrevet 17. september 2016 #1 Skrevet 17. september 2016 Hva er din erfaring med tre tette barn? Har en på 17 mnd, en på 2 mnd og på en måte tenker jeg at det kunne være greit med en til om en stund, men er veldig interessert i andres tanker og erfaringer med det
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #2 Skrevet 17. september 2016 Har ikke erfaring, men min tanke er at du er gal. Og sånn vil sikker mange andre tenke også. Men, hvis du orker, og det er det du vil, vil det sikkert gå fint! Folk får jo trillinger, og de overlever de også. Anonymkode: c66d4...a56 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #3 Skrevet 17. september 2016 Tvillinger og pluss en til i løpet av drøye ett år. Å gi alle tre oppmerksomhet samtidig er vanskelig. Å gå ut med alle tre samtidig når en er en voksen er og praktisk slitsomt. La i hvertfall eldstemann bli tre til tre og ett halvt år før eldste får enda et søsken. Anonymkode: cc7d5...034
Strawberrygirl Skrevet 17. september 2016 #4 Skrevet 17. september 2016 Jeg tenker også at jeg vil ha tre tette. Nå er mine 2 år og 1 år. Er veldig babysyk,men også ganske sliten. Jeg skal begynne å jobbe igjen straks, så jeg tenker jeg vil kjenne litt på hvordan det er først. Men tenker i utgangspunktet å kanskje begynne prøvingen etter jul da er eldste 3 år, mellomste blir 2 år når neste blir født. Hvis jeg blir gravid relativt med en gang selvsagt
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #5 Skrevet 17. september 2016 3 tette med mamma og pappa I samme hus går bra. Mine var 1, 2 og snart 4 da jeg ble alene. I dag er de 3, 4 og 6. Det er travelt. Og det blir bare travlere. Alene økonomi gjør budsjettet mindre, jeg kan ikke være alle steder som jeg burde og barna kan ikke være med på alt fordi jeg må legge opp til at alt passer. Jeg får litt hjelp av foreldrene mine, og BF vil jeg ikke ha noe med å gjøre så den avlastning er utelukket utenom på hans samværsdager. Hjelp til lekser, ha oversikt, organisere osv er slitsomt når jeg I tillegg går fult på jobb. Nå har jeg mine grunner til at BF og familien hans ikke hjelper til, men mange har heldigvis mye hjelp, men skriver dette for det er greit å ha I bakhodet om du trenger en plan B for å føle at en ikke klarer å strekke til er ingen god følelse. Anonymkode: 523a5...799
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #6 Skrevet 17. september 2016 Jeg syns det høres helt sjukt slitsomt ut men jeg kjenner ei som har 8 tette, og hun klarer seg fint. Utrolig nok. Anonymkode: ec581...63e
Strawberrygirl Skrevet 17. september 2016 #7 Skrevet 17. september 2016 Det som er risken er om man plutselig skulle få tvillinger. Da blir det 4 tette! Kjenner ei som fikk det, det var slitsomt, men de klarte det jo er jo greit å ha I bakhodet at det kan jo plutselig bli flere enn bare en til 😜
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå