Gjest Jacklost Skrevet 17. september 2016 #1 Skrevet 17. september 2016 (endret) Noen som skal se på dette? Det er en spinoff fra The Good Wife med Diane som hovedpersonen http://tvbythenumbers.zap2it.com/2016/09/14/the-good-wife-spin-off-and-big-brother-over-the-top-premiere-dates-announced/ https://en.m.wikipedia.org/wiki/The_Good_Fight_(TV_series) Endret 4. november 2016 av Kaiser Jacklost XV
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #2 Skrevet 17. september 2016 Jeg er skeptisk til alle slike spinn off-greier. De er sjelden like gode, som originalen. Anonymkode: a3454...8cd
Kassiopeia Skrevet 17. september 2016 #3 Skrevet 17. september 2016 Nope. Synes ikke Diane er en underholdene nok karakter til at en serie med henne uten de andre, fenger min interesse.
Gjest Jacklost Skrevet 17. september 2016 #4 Skrevet 17. september 2016 Et øyeblikk siden, Kassiopeia skrev: Nope. Synes ikke Diane er en underholdene nok karakter til at en serie med henne uten de andre, fenger min interesse. Jeg savner Will
Kassiopeia Skrevet 17. september 2016 #5 Skrevet 17. september 2016 Et øyeblikk siden, Jacklost skrev: Jeg savner Will Samme her. Serien ble ikke det samme uten han. 1
melly666 Skrevet 17. september 2016 #6 Skrevet 17. september 2016 Jeg elsker alle advokatserier, så kommer nok til å sjekke den ut, men har ikke de største håpene. Med mindre de bringer Will tilbake fra døden
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #7 Skrevet 17. september 2016 2 timer siden, melly666 skrev: Jeg elsker alle advokatserier, så kommer nok til å sjekke den ut, men har ikke de største håpene. Med mindre de bringer Will tilbake fra døden 0g hvordan mener du isåfall at de skal få til det? Anonymkode: a3454...8cd
Gjest Jacklost Skrevet 17. september 2016 #8 Skrevet 17. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: 0g hvordan mener du isåfall at de skal få til det? Anonymkode: a3454...8cd Vitnebeskyttelse?
melly666 Skrevet 17. september 2016 #9 Skrevet 17. september 2016 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: 0g hvordan mener du isåfall at de skal få til det? Anonymkode: a3454...8cd Har du ikke sett "days of our lives" eller? Man kan alltids få til noen syke plott "Det var bare min onde tvilling" eller som jacklost sier "vi faket min død fordi jeg måtte gjemme meg fra mafiaen men nå fant kahlinda meg"
Gjest Jacklost Skrevet 17. september 2016 #10 Skrevet 17. september 2016 4 minutter siden, melly666 skrev: Har du ikke sett "days of our lives" eller? Man kan alltids få til noen syke plott "Det var bare min onde tvilling" eller som jacklost sier "vi faket min død fordi jeg måtte gjemme meg fra mafiaen men nå fant kahlinda meg" Og han og Alicia får en lykkelig slutt Peter kan gå å gråte i en hjørne
Anglofil Skrevet 17. september 2016 #11 Skrevet 17. september 2016 Nei, likte ikke Diane spesielt godt som karakter. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #12 Skrevet 17. september 2016 Hvordan skal de egentlig klare å lage en greie med bare Diane, men ingen av de andre? Anonymkode: a3454...8cd
Gjest Jacklost Skrevet 17. september 2016 #13 Skrevet 17. september 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan skal de egentlig klare å lage en greie med bare Diane, men ingen av de andre? Anonymkode: a3454...8cd Diane var alltid mye mer interessant enn Alicia synes jeg så jeg ser ikke hvordan det skal bli vanskelig
Gjest Jacklost Skrevet 4. november 2016 #14 Skrevet 4. november 2016 https://en.m.wikipedia.org/wiki/The_Good_Fight_(TV_series) Nå har de annonsert tittelen på serien, handling osv. Skal noen her se på?
Gjest New Girl Skrevet 3. januar 2017 #16 Skrevet 3. januar 2017 Hvis det kommer på Netflix en gang så kan jeg se det, ellers er det ikke så viktig. Liker The Good Wife, men syns ikke denne spin-offen ser så spennende ut. Syns heller de kunne laget en spin-off med de NSA-gutta. Syns episodene med de telefonavlytningene var morsomme.
Gjest Jacklost Skrevet 3. januar 2017 #17 Skrevet 3. januar 2017 3 minutter siden, New Girl skrev: Hvis det kommer på Netflix en gang så kan jeg se det, ellers er det ikke så viktig. Liker The Good Wife, men syns ikke denne spin-offen ser så spennende ut. Syns heller de kunne laget en spin-off med de NSA-gutta. Syns episodene med de telefonavlytningene var morsomme. Skulle likt å se en forfølger hvor vi ser Diane som en ung dame i 20 åra i et manne dominert miljø som kjemper ser igjennom for å vise hvor god hun er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå