Gå til innhold

The Good Fight (The Good Wife Spinoff)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er skeptisk til alle slike spinn off-greier.

De er sjelden like gode, som originalen. :icon_frown:

Anonymkode: a3454...8cd

Skrevet

Nope. Synes ikke Diane er en underholdene nok karakter til at en serie med henne uten de andre, fenger min interesse. 

Skrevet
Et øyeblikk siden, Kassiopeia skrev:

Nope. Synes ikke Diane er en underholdene nok karakter til at en serie med henne uten de andre, fenger min interesse. 

Jeg savner Will :( 

Skrevet
Et øyeblikk siden, Jacklost skrev:

Jeg savner Will :( 

Samme her. Serien ble ikke det samme uten han. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker alle advokatserier, så kommer nok til å sjekke den ut, men har ikke de største håpene. Med mindre de bringer Will tilbake fra døden :P

Skrevet
2 timer siden, melly666 skrev:

Jeg elsker alle advokatserier, så kommer nok til å sjekke den ut, men har ikke de største håpene. Med mindre de bringer Will tilbake fra døden :P

0g hvordan mener du isåfall at de skal få til det? :)

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Vitnebeskyttelse?

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du ikke sett "days of our lives" eller? Man kan alltids få til noen syke plott :P "Det var bare min onde tvilling" eller som jacklost sier "vi faket min død fordi jeg måtte gjemme meg fra mafiaen men nå fant kahlinda meg"

Skrevet
4 minutter siden, melly666 skrev:

Har du ikke sett "days of our lives" eller? Man kan alltids få til noen syke plott :P "Det var bare min onde tvilling" eller som jacklost sier "vi faket min død fordi jeg måtte gjemme meg fra mafiaen men nå fant kahlinda meg"

Og han og Alicia får en lykkelig slutt :) Peter kan gå å gråte i en hjørne :dry:

Skrevet

Nei, likte ikke Diane spesielt godt som karakter.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Hvordan skal de egentlig klare å lage en greie med bare Diane, men ingen av de andre?

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan skal de egentlig klare å lage en greie med bare Diane, men ingen av de andre?

Diane var alltid mye mer interessant enn Alicia synes jeg så jeg ser ikke hvordan det skal bli vanskelig

• 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
Gjest New Girl
Skrevet

Hvis det kommer på Netflix en gang så kan jeg se det, ellers er det ikke så viktig. Liker The Good Wife, men syns ikke denne spin-offen ser så spennende ut. Syns heller de kunne laget en spin-off med de NSA-gutta. Syns episodene med de telefonavlytningene var morsomme.

Gjest Jacklost
Skrevet
3 minutter siden, New Girl skrev:

Hvis det kommer på Netflix en gang så kan jeg se det, ellers er det ikke så viktig. Liker The Good Wife, men syns ikke denne spin-offen ser så spennende ut. Syns heller de kunne laget en spin-off med de NSA-gutta. Syns episodene med de telefonavlytningene var morsomme.

Skulle likt å se en forfølger hvor vi ser Diane som en ung dame i 20 åra i et manne dominert miljø som kjemper ser igjennom for å vise hvor god hun er

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...