Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Småfrustrert
Skrevet

Jeg vet at han ikke akkurat er hemningløst forelsket i meg, men jeg oppfatter at han synes jeg er attraktiv og liker meg.

Han er i en fase hvor han må komme over noe kortvarig som ikke fungerte...(jeg vet ikke så mye)

Vi kjenner hverandre...har hatt en del kontak og så dabbet det av...

Jeg er interessert i han, og han vet det.

Hadde dere tatt kontakt? Eller ligget lavt og ventet? (Ser han uannsett om to uker...)

Min agenda er å forsøke å bygge opp noe... (helst uten å bli altfor såret hvis det ikke lykkes....well...)

:hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gutter/menn har også følelser..

ta kontakt, men ikke overdriv :)

Skrevet

Hvis han VET du er interessert, ville han vel tatt kontakt selv, hvis det var gjengjeldt....?

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet
Hvis han VET du er interessert' date=' ville han vel tatt kontakt selv, hvis det var gjengjeldt....?[/quote']

jepp.

jeg hadde ligget lavt.

Gjest GreenSky
Skrevet

Fyrer kan være treige noen ganger. Jeg er absolutt ikke for å sitte pent og rolig på benken til noen tar kontakt. Gå på sjekkeren, vær aktiv. :wink: Hvorfor skal det bare være opp til mannen å sjekke?

Gjest ik innl *Fiona*
Skrevet

Det er ikke det. Ingen har sagt det. Hadde situasjonen vært omvendt ville jeg sagt det samme. Hadde jeg vISST at noen var interessert, og ikke fulgt det opp, hadde jeg håpet han tok signalet og lot meg være i fred...

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet

hvis man vil ha tak i en mann nytter det ikke å mase på han.

hvis en mann er interrisert så tar han kontakt.

noen damer er så utrolig naive

Gjest småfrustrert
Skrevet

Det er ikke sånn at noen ikke tar signaler her. Les innlegget nøye en gang til.

Skrevet

Vel, da mener jeg det jeg sa enda sterkere.

Hvis han holder på å bli ferdig med noe, respektér det og hold deg unna. Hvis han vet du er intr og er intr selv, vil han ta kontakt når han er klar, vel.

Skrevet

Jeg hadde ikke tatt kontakt...

Han har jo gitt uttrykk for at han er i en fase hvor han må tenke gjennom ting...

Må du så send en "upersonlig" sms...

Gjest GreenSky
Skrevet

Han er sikkert deprimert nå, og en liten flørt er kanskje akkurat hva han trenger.

Gjest småfrustrert
Skrevet

Ja, jeg får se. :-?

Han har ikke gitt uttrykk for at han trenger tid til å komme over noe - det er noe jeg antar.

Han har ikke skjøvet meg unna.

Skrevet

Ja,det gjelder å holde en passe avstand, passe nær og passe fjern. han må få tid til å tenke på hva han "vil med deg", om det bare er rebound, eller om han mener det kan bli til noe mer. Om man er for pågående kan det faktisk virke avskrekkende også! lykke til :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Ikke ta kontakt. Er han interessert så gjør han det. Dessuten kan det å ta kontakt virke mot sin hensikt. Han vet hvordan saken ligger og at du er interessert i han. Du ser han om 2 uker, vent til da.

Jeg har vært i din situasjon og jeg tok kontakt, det virket heller mot sin hensikt, da han trengte tid til å tenke.

Det klør sikkert i fingra etter å ta kontakt, men IKKE gjør det.

Skrevet

Jeg hadde ikke gjort de! Men jeg hadde nok blitt nødt til å bruke mye viljestyrke for å la vær :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...