AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #1 Skrevet 17. september 2016 Jeg så katten min tygget på snus, og han holdt på å svelge den men jeg hindret han å gjøre det, plutselig begynte han å klore og falt på bakken og bevegde seg noe sinnsykt... var helt skummelt og så var han helt dau... han fikk ikke puste og jeg måtte bare bruke livredding på han. Han kom til live igjen etter 3 forsøk med livredding og nå er han i live men han har ikke bevegd en eneste muskel!! Hjelp! Anonymkode: 9e457...6b2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #2 Skrevet 17. september 2016 Du kødder nå? Hvorfor ringer du ikke dyrlege? Anonymkode: dc2e7...edb
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #3 Skrevet 17. september 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg så katten min tygget på snus, og han holdt på å svelge den men jeg hindret han å gjøre det, plutselig begynte han å klore og falt på bakken og bevegde seg noe sinnsykt... var helt skummelt og så var han helt dau... han fikk ikke puste og jeg måtte bare bruke livredding på han. Han kom til live igjen etter 3 forsøk med livredding og nå er han i live men han har ikke bevegd en eneste muskel!! Hjelp! Anonymkode: 9e457...6b2 Ring dyrlegevakt! Anonymkode: 96829...24b 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #4 Skrevet 17. september 2016 Tenker at dette må være trolletråd da ingen er så tafatte, men man veit jo aldri.... Anonymkode: dc2e7...edb
Rumle Skrevet 17. september 2016 #5 Skrevet 17. september 2016 Du må ringe dyrelegevakt med en eneste gang! 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #6 Skrevet 17. september 2016 Dyrlegevakten sier at nikotin forgiftningen går over etter en dag ut av systemet og jeg ikke skal være så urolig!!! Men jeg trenger hjelp siden katten min er helt slapp! dyrlegen har ikke særlig kompetanse! Anonymkode: 9e457...6b2
Rumle Skrevet 17. september 2016 #7 Skrevet 17. september 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dyrlegevakten sier at nikotin forgiftningen går over etter en dag ut av systemet og jeg ikke skal være så urolig!!! Men jeg trenger hjelp siden katten min er helt slapp! dyrlegen har ikke særlig kompetanse! Anonymkode: 9e457...6b2 Snakket du med de nå? Fortalte du at katten er helt slapp? 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #9 Skrevet 17. september 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dyrlegevakten sier at nikotin forgiftningen går over etter en dag ut av systemet og jeg ikke skal være så urolig!!! Men jeg trenger hjelp siden katten min er helt slapp! dyrlegen har ikke særlig kompetanse! Anonymkode: 9e457...6b2 Det var rart at de sa det. Hos mennesker er nikotinforgiftning dødelig i verste fall Anonymkode: 96829...24b 1
Gjest HappyWaffle Skrevet 17. september 2016 #10 Skrevet 17. september 2016 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dyrlegevakten sier at nikotin forgiftningen går over etter en dag ut av systemet og jeg ikke skal være så urolig!!! Men jeg trenger hjelp siden katten min er helt slapp! dyrlegen har ikke særlig kompetanse! Anonymkode: 9e457...6b2 Nikotinforgiftning kan være dødelig. Hvis en dyrlege ikke har denne kunnskapen så kan han/hun bare levere inn lisensen sin med en gang. Ring tilbake og KREV å få komme inn til en skikkelig sjekk!
Rumle Skrevet 17. september 2016 #11 Skrevet 17. september 2016 Hvordan går det med katten, Ts? Har du vært hos veterinær? 1
WubWub Skrevet 17. september 2016 #12 Skrevet 17. september 2016 Det er helg ja Neida går bra. katter har ni liv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå