Anonymnordlening Skrevet 16. september 2016 #1 Skrevet 16. september 2016 Hei! Har mistet 2 ringer og et armebåd som betyr utrolig mye for med, fått det i gave fra samboeren og søsteren min. Er sykepleierstudent så har nok mistet det et sted på skolen, (Uit, Tromsø, Medisin og helsebygget ) eller på tur hjem fra skole eller hjemme. Det er en hjerteformet ring med mange små diamanter på, og en ring og armebånd som er i samme stil en midtstilt diamant med mange små rundt. Har lett overalt og spurt alle som jeg kan tenke meg kan ha funnet det. Er desperat så lurer på om det er noen som har vært i kontakt med klarsynte før som har hjulpet dere med å finne forskjellige ting, og har noen tips? Eventuelt noen snille sjeler som vil hjelpe gratis Trenger virkelig hjelp da dette betyr utrolig mye for meg og begynner å miste håpet om å finne det.. Ble mistet forrige onsdag (7 september 2016) om det har noen betydning
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #2 Skrevet 16. september 2016 Det ligger i den grå jakken dun - det er hull i foret i lommrn - let rn gang til! Anonymkode: 99f5f...4ee
Anonymnordlening Skrevet 16. september 2016 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det ligger i den grå jakken dun - det er hull i foret i lommrn - let rn gang til! Anonymkode: 99f5f...4ee Heii Tusen takk for hjelp! Setter pris på det, men eier ikke noe grå ytterjakke desverre.. den var brun den jeg hadde på meg den dagen
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #4 Skrevet 16. september 2016 Et øyeblikk siden, Anonymnordlening skrev: Heii Tusen takk for hjelp! Setter pris på det, men eier ikke noe grå ytterjakke desverre.. den var brun den jeg hadde på meg den dagen Har du vært i kontakt med Hittegodskontoret, og evt lagt ut melding i avis/ på FB etc om det du mistet? Anonymkode: e9df9...7fa
Anonymnordlening Skrevet 16. september 2016 Forfatter #5 Skrevet 16. september 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du vært i kontakt med Hittegodskontoret, og evt lagt ut melding i avis/ på FB etc om det du mistet? Anonymkode: e9df9...7fa Jaa, både til skolen og til vekterne på skolen, vaskere og andre steder hvor slike ting samles opp! Den ene læreren la ut beskjed på elevbasen og har lett og hørt med de fleste dessverre
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #6 Skrevet 17. september 2016 Jeg kan ikke si konkret hvor de er akkurat nå, men kan si at jeg får opp at du får smykkene dine tilbake! Anonymkode: 1812b...04e 1
Suppetuppe Skrevet 17. september 2016 #7 Skrevet 17. september 2016 Jeg er ikke synsk, men har hørt at det første man får opp er svaret og jeg ser en slags hvit "kommode".. Hvis det er til noe hjelp.. Mest sannsynlig ikke, men håper du finner dem!☺️
Anonymnordlening Skrevet 18. september 2016 Forfatter #8 Skrevet 18. september 2016 Takk for hjelpen alle sammen! Setter pris på det <3
lokmeister2016 Skrevet 1. november 2016 #9 Skrevet 1. november 2016 beklager skuffe deg men er nokk noen som har stjelt det . det følelsene mine sier. desverre. ellers tror jeg du har mistet de på gulvet og noen har funnet og tatt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå