Væren Skrevet 10. mars 2002 #21 Del Skrevet 10. mars 2002 Når en av oss ikke har lyst på sex, er det som regel fordi vi er så vannvittig trøtte i trynet. Og det er jo menneskelig, eller??? Da ler vi litt og sier: "Det ble visst for sent i kveld igjen!", kysser hverandre godnatt og snur ryggen til hverandre og sovner! Ikke nødvendigvis noe personlig fordet om den ene parten er utslitt og har hatt en travel dag og har behov for søvn? Med tre barn i hus og mye nattevåk opp gjennom årene, tror jeg vi hadde slitt oss fullstendig ut hvis vi i tillegg skulle gå rundt og ta det personlig om en av oss ikke hadde lyst!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassandra Skrevet 7. april 2002 #22 Del Skrevet 7. april 2002 Du skriver om fist fucking.. noe som av og til gjør vondt... Det kan jo tyde på som din samboer krever mer av deg enn du vil gi? Også utenom det å ville ha sex mer enn du ønsker. Når problemet er så stort som du beskriver så trengs det nok noe drastisk til for å endre det. Jeg kan godt ha perioder hvor jeg ikke har så stor sex lyst, men jeg blir aldri kvalm ved at sambo prøver seg på meg. Jeg ville ikke giftet meg hvis jeg var deg!!! Samboeren din framstår som fryktelig usympatisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totech Skrevet 8. april 2002 #23 Del Skrevet 8. april 2002 Etter tre år har vi det faktisk slik at om hun er trett, er ensidig massasje og/eller oral-sex et alternativ for oss, det er noe hun mer og mindre alltid liker. Det er mange ganger nok for meg å se at hun har det bra, andre ganger tilfredsstiller jeg meg selv, eller hun gjør det med hånd eller munn. Jeg synes du burde foreslå en slik ordning for typen din, at han skal tilfredsstille deg uten at du gjengjelder det. Kanskje kommer lysten tilbake, og kanskje skjønner han at det er feil å legge ansvaret på deg. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingy Skrevet 14. april 2002 #24 Del Skrevet 14. april 2002 Kjære deg som starta denne tråden. Et ord falt ned i huet mitt mens jeg leste innlegga dine: Voldtekt. Veit det er et veldig sterkt ord, kanskje for sterkt for din situasjon. Men jeg tenker at om man "blir tatt" uten at man vil, at den andre bruker fysisk eller psykisk makt til å tvinge til seg sex, da er det en form for voldtekt. Det høres ut som han mer eller mindre tvinger deg til å etterfølge hans ønsker. Resultat: Du har det vondt, vil helst ikke hjem, gruer deg til å legge deg, blir kvalm. Jeg veit heldigvis lite om hvordan det er å ha en mann som er egoistisk opptatt av å tilfredsstille sine egne lyster. Klarer ikke å forstå at samboeren din oppfører seg slik. Han må da se hvordan du lider? Ingen vil vel gjøre den de er glad i noe vondt hvis de kan la være? Hvis man elsker noen er man vel minst like gira på å tilfredsstille sin elskedes behov som sine egne behov? Hvis du har behov for "sex-fri" og han ikke respekterer det, hva slags mann er han da? Kanskje en av dere bør reise bort en periode? Hvis du prøver å forklare for ham det du har fortalt oss på KG og han ikke en gang forsøker å forstå deg og hjelpe deg, da er han ikke mye å samle på... En bekymra klem fra Ingy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 14. april 2002 #25 Del Skrevet 14. april 2002 Vil berre sei at eg veit korleis du har det. Vi hadde det på samme måte, og de va slett ikkje koselig! Han hadde oftare lyst på sex enn meg (menn har jo gjerne det), og masa veldig. Prøvde seg fleire gongar om dag, og eg måtte avvise han. Det var sjølvsagt ikkje noko kjekt for han, han ville jo berre glede meg. Sex var den einast måten han visste å vise meg kor glad han var i meg. Og vi kom inn i ein ond sirkle: jo sjeldnare han fikk sex, jo meir masa han, og jo meir han masa, jo mindre lyst fikk eg. Sex vart plikt. Begynte å skrive opp kvar gong vi hadde sex, for å kunne bevise for han at vi ikkje hadde sex så sjelden som han meinte, og for at eg skulle huske på å gi han litt kvar tredje dag. Vart sjølvsagt berre enda verre. Fikk totalt avsky og orka ikkje tanken på å ta initiativ. Han tolka kvar klem som en invitasjon til sex, det vart heilt umulig og berre kose litt, han hoppa på meg etter den minste berøring. Begge tenkte og tolka og telte i det vide og breie, vi tenkte rett og slett sexlivet vårt ihjel. Alt, uansett om vi hadde sex eller ikkje, vart tolka og laga problem utav. Men den gode nyheita er at det ordna seg! Eg budde utanlands eit halvt år for å studere, og det verka som om begge, utan å fortelle det til den andre, tenkte at "eg må skjerpe meg, vi kan ikkje ha det sånn". Så då eg kom heim hadde han slutta å forvente sex, slutta å mase, og eg hadde bestemt meg for å sleppe meg laus og ha sex når det passa slik. Begge hadde visst bestemt seg for å ikkje diskutere det meir, og den evinnelige diskusjonen kom aldri opp meir. Jo mindre han masa og pressa meg, jo oftare fikk eg lyst og jo meir fornøgd vart han. Tre månadar etter at eg kom heim, forlova vi oss! I dag har vi et flott, normalt sexliv, og i dag hørte eg det eg dengong aldri hadde trudd eg skulle høre: "Nei, eg har ikkje lyst på sex no!!!" Så det går an, du må ikkje miste motet! Ting går seg til etterkvart, uansett. Kanskje du kan fortelle han at dersom han har så lyst å glede deg, kan han f.eks massere ryggen din eller andre ting du set stor pris på. Sei at du veit at han er glad i deg sjølv om han ikkje får vise det fysisk. Syns det var ein god idé sammenligne det med husarbeid. Slepp deg laus og gi han litt når han masar som værst, runk han litt kanskje, det er mindre "arbeid" enn full pakke når du er sliten, og han blir fornøgd. Fortell oss korleis det går, da!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå