Gå til innhold

3kant med to menn...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Beklager for at jeg skriver som anonym, men.... 

Har litt lyst å prøve trekant sammen med ff og en mann til, men er litt redd for at det bare er gøy for guttene til en av dem kommer. Og det er jo ikke helt sikkert det tar så lang tid :ohmy:.

Hverken jeg eller typen liker kondom, og jeg er ikke redd for litt søl. Er det vanlig at guttene pakker sammen og blir redd når en av dem når mål eller?

Anonymkode: c59cc...bc5

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min erfaring er at det ikke er noe problem, men noe kan jo selvfølgelig ha problemer med å være nummer to dersom noen andre har kommet inni deg. Men jeg her jo ikke sååå mye erfaring. 

Kjør på, så ser du hva som skjer :) 

Skrevet

Hvorfor skulle de pakke sammen? Han første som kommer vil sikkert ligge å runke mens han andre puler deg. I løpet av noen minutter er han klar igjen.

• Liker 1
Skrevet

TS her.

Takk for svar :) 

Det jeg tenkte på var om menn blir litt sånn "æsj altså" av at en annen mann har kommet i eller på musa mi (eller andre steder på kroppen min), og derfor ikke vil mer. For meg er jo sæd naturlig og litt opphissende, men menn har jo ikke så mye erfaring med andre menns orgasmer:ohmy: 

Siden de mennene som har det slikt sikkert ikke vil si det her, så jeg tenkte mest på om noen jenter har erfaring?

Skrevet

Det har jeg aldri tenkt på. Jeg tenkte bare de er fornøyd med å få dame, men jeg har aldri vært med noen andre enn mannen uten kondom

Anonymkode: 1f651...198

Skrevet

Ja jeg hadde synes det hadde vært ekkelt. Men så ville jeg aldri hatt trekant med en annen mann heller.  Så jeg er nok ikke rette til å svare 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

TS her.

Takk for svar :) 

Det jeg tenkte på var om menn blir litt sånn "æsj altså" av at en annen mann har kommet i eller på musa mi (eller andre steder på kroppen min), og derfor ikke vil mer. For meg er jo sæd naturlig og litt opphissende, men menn har jo ikke så mye erfaring med andre menns orgasmer:ohmy: 

Siden de mennene som har det slikt sikkert ikke vil si det her, så jeg tenkte mest på om noen jenter har erfaring?

Jeg og dama har hatt mfm trekant noen ganger, med to forskjellige menn, og kommer ganske sikkert til å gjøre det flere ganger. Vi er godt voksne begge to, og har få hangups når det gjelder sex, heldigvis. Første gangen var med en vi hadde opprettet kontakt med via en sex side på nettet, og vi visste at han var både erfaren med swinging, og svært velutrustet. Vi traff han, pratet litt, før vi dro til hotellrommet der ting skulle skje. Og det gikk strålende, han ble kåt, dama ble kåt, og jeg ble kåt. Etter en god stund med fingring, suging og runking, knullet han henne, først i misjonær, så bakfra. Jeg ble skikkelig kåt av å se på, og hun stønnet og bar seg. De knullet ganske lenge,  før han til slutt kom inni henne. Jeg var sprekkeferdig av kåt skap,  og bare måtte knulle henne med en gang. Fitta var uvanlig hoven og glatt, og kjempedeilig å knulle for meg. At det allerede var en annen manns sæd inni henne var ikke noe problem overhodet, da jeg var enormt tent, og fitta hennes var så hoven og våt. Så sæden trenger overhodet ikke å være et problem, om alle er kåte og tenner på situasjonen. 

Anonymkode: c5d45...bb5

Skrevet

Mann her også... min store fantasi å være to menn på en dame. 

Tør ikke nevne det for dama men drømmer hvertfall om det. Hadde det vært med dama så hadde det vært en selvfølge at 3 part skulle brukt kondom. Da ikke fordi jeg er redd for sæden men for sikkerheten. Samme om jeg skulle vært med noen andre. Da skulle jeg brukt det. 

Anonymkode: 05bae...7ab

• Liker 2
Skrevet

TS her :) 

Joda, i teorien skal vi jo bruke kondom. Alle vet det, men det er jo egentlig ikke så mange som bruker det når det kommer til det virkelige liv (min erfaring, og de fleste jeg kjenner). Men med en gang man snakker om trekant eller swingers så er det veeeldig viktig? Det er jo ikke så stor forskjell på å ha sex med to, en å ha to ganger sex med en?

Jeg liker når der går for mannen som jeg har sex med, liker den rare varme følelsen. Håper det går fint for typen og han andre og (det er jo mulig han må bruke kondom inni meg, og bare får sprute på meg... 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har prøvd. Ikke å anbefale, men verdt å prøve. 

Anonymkode: f52f8...1e2

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Joda, i teorien skal vi jo bruke kondom. Alle vet det, men det er jo egentlig ikke så mange som bruker det når det kommer til det virkelige liv (min erfaring, og de fleste jeg kjenner). Men med en gang man snakker om trekant eller swingers så er det veeeldig viktig? Det er jo ikke så stor forskjell på å ha sex med to, en å ha to ganger sex med en?

Det er viktig, for da beveger man seg utenfor mongame parforhold. At alle vennene dine er dumme gjør det ikke noe mindre dumt å ikke beskytte seg. Det er sånne vennegjenger som din som går på en smell den dagen de oppdager at de er en smittering for klamydia. 

Anonymkode: 9d72e...0d9

• Liker 2
Skrevet

Om de er bifile så burde det kunne gå greit. Tenk litt på hpv da 

Anonymkode: 50aa2...417

Skrevet
Den Saturday, September 17, 2016 at 22.24, AnonymBruker skrev:

Jeg liker når der går for mannen som jeg har sex med, liker den rare varme følelsen. Håper det går fint for typen og han andre og (det er jo mulig han må bruke kondom inni meg, og bare får sprute på meg... 

Er det sant? Det er veldig viktig,  og da ble nok en gang mine fordommer om at folk i swingersmiljø er mer ansvarlige enn tilfeldige folk på byen bekreftet og jeg skal fortsette å kun ha sex med dem. 

Jeg tror ikke det er sæden, men mulige sykdommer som er ekle. 

Anonymkode: 1f651...198

Skrevet
Den 16. september 2016 at 21.19, AnonymBruker skrev:

Beklager for at jeg skriver som anonym, men.... 

Har litt lyst å prøve trekant sammen med ff og en mann til, men er litt redd for at det bare er gøy for guttene til en av dem kommer. Og det er jo ikke helt sikkert det tar så lang tid :ohmy:.

Hverken jeg eller typen liker kondom, og jeg er ikke redd for litt søl. Er det vanlig at guttene pakker sammen og blir redd når en av dem når mål eller?

Prøv en litt eldre som meg, 35 og med en yngre gutt. Må bytte på og gjøre hverandre gode. Jeg kunne nok vært fristet av tanken å dele en dame med en gutt som med litt hjelp holder litt lenger, få riktig trykk på rett sted, så han kan brukes flere ganger. Og jo godt å dele, uansett alder eller annet... Det viktigste er hvis man får se deg ha det suuuuperdigg, og i tillegg be om mer etter en god orgasme.... Og det med kondom... Sjekk dere... Skulle jeg bestemt hadde nok gutten mått være kondomløs og jeg også. Hud er best!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...