AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #1 Skrevet 16. september 2016 Hei Jeg har en kompis gjennom 5år som jeg nettopp rota med. Det vil si: vi sov nakne sammen, og onanerte hverandre og klina masse. Han holdt rundt meg og ga masse "koser meg lyder" hele nattan (haha). I tre av disse fem årene har jeg vært i forhold, og når jeg ble singel ble han i et forhold. Så det er ikke før nå for 3mnd siden at vi begge er single samtidig (han ble nylig singel, og jeg har vært det i snart 2,5år) I forbindelse med en konferanse han skulle på her i byen (han bor langt unna nå pga jobb), så lurte han på om jeg hadde tips til sovested. Jeg sa jeg hadde en sovesofa.. Etter dette begynte vi å flørte masse.. Både på snapchat, tinder (matcha her), og facebook.. I to uker holdt vi på sånn her. Inntil onsdag, Da han kom til meg, og vi hooka. Det lå liksom i luften at noe skulle skje. Det føltes bra! Jeg har følt en tiltrekning de siste årene men aldri gjort noe med den. Problemet er: han tar ikke noe kontakt. Ingenting. Det er helt stille. Og jeg sitter igjen som en dust, og tenker "ble jeg bare brukt?","var all flørtinga før vi møttes bare "aksjer" for å kunne få ting slik som det endte?", "har jeg gjort noe som ga han avsmak?", "hvorfor tar han ikke kontakt?". Det at vi har kjent hverandre i 5år gjør at jeg forventer litt mer respekt enn at han bare skal "ignorere" meg som om ingenting har skjedd som om jeg var en random han hooka med. For sånn føler jeg det nå. Litt brukt og litt lurt.. Hva tenker dere her inne? Jeg er litt lost, og føler meg desperat. Skal jeg sende han en melding? Hva skal jeg si? Anonymkode: 33175...101 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #2 Skrevet 16. september 2016 Først må du slutte med uttrykket hooka med, høres ut som du er 14 år. Og du har vært utro mot kjæresten din med denne fyren, i og med at du skrev at i 3 av de 5 årene du har rotet med han så var du i et forhold. Og så tror du at du skal få sympati nå? LOL. Anonymkode: f3a9e...346
Sphere Skrevet 16. september 2016 #3 Skrevet 16. september 2016 Det kan vel tenkes at han er litt i villrede om hva rotinga har ledet til. Hvordan dere skal forholde seg til hverandre nå. Dynamikken endrer seg ofte etter man har hatt sex. Dessuten, dere hadde sex på onsdag. I dag er det fredag. Ha litt tålmodighet nå, før du flipper helt her. 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #4 Skrevet 16. september 2016 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Først må du slutte med uttrykket hooka med, høres ut som du er 14 år. Og du har vært utro mot kjæresten din med denne fyren, i og med at du skrev at i 3 av de 5 årene du har rotet med han så var du i et forhold. Og så tror du at du skal få sympati nå? LOL. Anonymkode: f3a9e...346 Hæ? Du får lese det hun skriver ordentlig. Hun har IKKE vært utro! Anonymkode: b4396...c7f 6
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #5 Skrevet 16. september 2016 Har det på samme måte.. Kjent en mann i mange år, flørtet og rotet siste månedene. Hatt sex, og så helt stille. Kommuniserer litt, men føler det alltid er jeg som tar initiativ. Prøver å la være å sende meldinger, men tenker på han non stop. Er som deg, føler jeg fortjener oppmerksomhet tilbake, evt en forklaring. Går litt på gress her og venter. Ingen god følelse. Lykke til!! Kanskje han bare er usikker på dine følelser? Vi mennesker feilvurderer og overtenker.. Og gjør det vanskelig. Anonymkode: b60b0...4c9 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #6 Skrevet 17. september 2016 Jeg ville ikke skrevet noe som helst til han. Han er respektløs overfor deg! Anonymkode: f7c36...dcf
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #7 Skrevet 17. september 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Du får lese det hun skriver ordentlig. Hun har IKKE vært utro! Anonymkode: b4396...c7f Hun har latt kompisen sin slikke henne mellom bena mens hun har vært i forhold Anonymkode: f1183...18a
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #8 Skrevet 17. september 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville ikke skrevet noe som helst til han. Han er respektløs overfor deg! Anonymkode: f7c36...dcf Forresten, nå leser jeg at det bare er gått to dager. Jeg trodde det var gått et par uker. Bare slapp av, og gjør forskjellige ting. Kanskje du hører noe etter hvert. Anonymkode: f7c36...dcf 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #9 Skrevet 17. september 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun har latt kompisen sin slikke henne mellom bena mens hun har vært i forhold Anonymkode: f1183...18a Du har virkelig problemer med å lese et innlegg. De har gjort dette en gang nå, som de begge er single. Anonymkode: f7c36...dcf 4
LadyL Skrevet 17. september 2016 #10 Skrevet 17. september 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun har latt kompisen sin slikke henne mellom bena mens hun har vært i forhold Anonymkode: f1183...18a Hun har vært singel i 2,5 år, de begynte å flørte for 3 uker siden og hun "lot kompisen slikke henne mellom beina for 3 dager siden" Hvordan får du henne til å bli utro sa du? 3
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #11 Skrevet 17. september 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Først må du slutte med uttrykket hooka med, høres ut som du er 14 år. Og du har vært utro mot kjæresten din med denne fyren, i og med at du skrev at i 3 av de 5 årene du har rotet med han så var du i et forhold. Og så tror du at du skal få sympati nå? LOL. Anonymkode: f3a9e...346 Du skriver LOL? Det er jo 12 år. Anonymkode: 33175...101 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #12 Skrevet 17. september 2016 1 time siden, LadyL skrev: 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hun har latt kompisen sin slikke henne mellom bena mens hun har vært i forhold Anonymkode: f1183...18a hæ?? Er du rusa eller? Hvor søren leste du dette? Jeg var i et forhold over 5år uten å være utro, og jeg var aldri interessert i han heller. Dette er noe som har kommet siste året fordi vi har vokst!Hva er vitsen med å sitte å skrive BS her inne? hilsen trådstarter Anonymkode: 33175...101
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #13 Skrevet 17. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Forresten, nå leser jeg at det bare er gått to dager. Jeg trodde det var gått et par uker. Bare slapp av, og gjør forskjellige ting. Kanskje du hører noe etter hvert. Anonymkode: f7c36...dcf Takk Jeg prøver, men han var jo så innmari aktiv inntil vi endte opp i senga... Nå føler jeg liksom at alt var "skuespill" fra hans side fordi han fikk det han ville og nå er det over. Men igjen, så tenker jeg at man ikke behandler venner på en slik måte..Håper jeg da Anonymkode: 33175...101
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #14 Skrevet 17. september 2016 11 timer siden, Sphere skrev: Det kan vel tenkes at han er litt i villrede om hva rotinga har ledet til. Hvordan dere skal forholde seg til hverandre nå. Dynamikken endrer seg ofte etter man har hatt sex. Dessuten, dere hadde sex på onsdag. I dag er det fredag. Ha litt tålmodighet nå, før du flipper helt her. Bør jeg spørre om han angrer seg? Eller om vi bare skal tenke at dette aldri skjedde? for det lurer jeg på nå, om det var helt feil for han. Vil ikke ødelegge vennskapet. Anonymkode: 33175...101
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #15 Skrevet 17. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hun har latt kompisen sin slikke henne mellom bena mens hun har vært i forhold Anonymkode: f1183...18a "Praktisk analfabetisme" er det visst noe som heter. Anonymkode: f89f5...d51
Sphere Skrevet 17. september 2016 #16 Skrevet 17. september 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bør jeg spørre om han angrer seg? Eller om vi bare skal tenke at dette aldri skjedde? for det lurer jeg på nå, om det var helt feil for han. Vil ikke ødelegge vennskapet. Anonymkode: 33175...101 Jeg ville nok initiert en slik samtale om han ikke tar kontakt i løpet av noen dager. 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #17 Skrevet 17. september 2016 Jeg tenker at han kanskje sitter med de samme tankene som deg... 😊 Anonymkode: d8547...234
Summers Skrevet 17. september 2016 #18 Skrevet 17. september 2016 (endret) Forstår ikke hvordan du er har blitt brukt eller lurt. Det lå vel i kortene at det kun var snakk om sex den ene kvelden. Du skriver jo han bodde langt unna og at han kom til byen din for å være på en konferanse. Synes også det er merkelig å kritisere han for å ikke ta kontakt i ettertid når du ikke gjør det selv heller. Kan selvsagt være at du får noe mer ut av det om du tar kontakt med han, men han har ikke lurt deg om det ikke blir noe mer. Endret 17. september 2016 av Summers
tom1986 Skrevet 17. september 2016 #19 Skrevet 17. september 2016 Han har ikke utnytta eller brukt deg. Dere er venner som har hatt sporadisk kontakt, og nå hadde dere sex. At du bygger opp enorme forventninger til deres fremtid sammen er ditt problem. Han har ikke gjort noe galt. Dersom du vil noe mer, så får du ta kontakt med han.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #20 Skrevet 17. september 2016 Dere har rett.. Jeg er en idiot som trodde jeg betydde noe mer... Typisk meg Anonymkode: 33175...101
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå