AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #1 Skrevet 16. september 2016 Hei Jeg har slitt med urein hud siden var 12 år gammel, jeg har prøvd masse av medisiner som jeg har fått både av legen og hudlegen, men det virker bare der og da osså kommer det tilbake etter en liten stund. Jeg begynner å bli rimelig lei nå som jeg er 29 år. Føler meg så slitten, selv om jeg renser huden hverdag, spiser sundt og regelmessi. huden er ganske sensitiv og har reagert på de fleste produktene på apoteket Anonymkode: a056b...ff6
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #2 Skrevet 16. september 2016 Har du forsøkt å gå på diane? En type p-piller som i hovedsak er medisin mot acne, men som har prevensjonseffekten som 'bivirkning'. Anonymkode: a3d41...04f
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #3 Skrevet 17. september 2016 Hei! Jeg anbefaler å begynne på Diane dersom du ikke vil ha barn i nærmeste framtid. Gå også til fastlegen din med problemet, så kan du få henvisning til hudlege. Akne er alvorlig i den forstand at det går fort utover selvtillit og det er viktig å behandle også dette. Jeg har alltid slitt med akne, men ble kvitt problemet da jeg begynte med Diane. Da jeg sluttet fikk jeg imidlertid alt tilbake, men hudpleieserien Proaktiv+ er den eneste som fjerner problemet, det er legemidler i innholdet og etter rundt to ukers bruk blir huden mye bedre. De kan være litt sterke i begynnelsen, men det er bare å tilpasse hvor ofte du bruker hver av produktene. Anonymkode: a7c09...2ff
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #4 Skrevet 18. september 2016 Den 16.9.2016 at 19.59, AnonymBruker skrev: Hei Jeg har slitt med urein hud siden var 12 år gammel, jeg har prøvd masse av medisiner som jeg har fått både av legen og hudlegen, men det virker bare der og da osså kommer det tilbake etter en liten stund. Jeg begynner å bli rimelig lei nå som jeg er 29 år. Føler meg så slitten, selv om jeg renser huden hverdag, spiser sundt og regelmessi. huden er ganske sensitiv og har reagert på de fleste produktene på apoteket Anonymkode: a056b...ff6 Har du sjekket om du har PCO? Det kan gi hormonforstyrrelse og dermed uren hud. Gå til hudpleier og få produkter som passer på huden din. Pass på kostholdet. Drikk masse vann - og kun vann som tørstedrikk, spis fiberrikt og variert. Unngå sukker i størst mulig grad. Anonymkode: c122a...38b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå