aline Skrevet 17. november 2004 #1 Skrevet 17. november 2004 noen som har noen freshe ideer om butikker enten i oslo eller på nett som har litt tøffe, sexy klær? litt mer tøft og sexy en alle volangene og blondene som vanker rundt i butikkene om dagen?
summer25 Skrevet 17. november 2004 #2 Skrevet 17. november 2004 Synes Ichi har mye fint. Vet ikke i hvilken butikk de selges der du bor, men her finner jeg noe på B-Young. Du kan også se på www.ichi.biz Jeg har kjøpt mye i Danmark....der har de bedre utvalt.
Gjest Anonymous Skrevet 17. november 2004 #3 Skrevet 17. november 2004 B- Young synes jeg har mange snertene topper om dagen * som jeg bare kan gå å sikle etter :-? *
aline Skrevet 17. november 2004 Forfatter #4 Skrevet 17. november 2004 frekkere, mer rocka liksom..... (selv om det var innmari mye stilig der) det er forresten en ren Ichy-butikk inne på Arkaden i andre etg. Kanskje jeg skal stikke innom der igjen....
Samantha Skrevet 17. november 2004 #5 Skrevet 17. november 2004 Jepp, masse fine toppar på den Ichy-butikken på Arkaden. Masse blondar og rysjer, vel og merke. Men mykje fint og sexy, uten tvil!!
Elze Skrevet 17. november 2004 #6 Skrevet 17. november 2004 Bonaparte kanskje? Den ligger vel i Markveien nå, i hvert fall på Grünerløkka et sted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå