visp Skrevet 16. september 2016 #1 Del Skrevet 16. september 2016 Er det noe jeg har gått glipp av (er ikke her så mye). Forstår bare ikke hvorfor det svømmer over av telletråder her. Er det noe jeg ikke har skjønt? Kan noen som syns dette er underholdning forklare greia? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #2 Del Skrevet 16. september 2016 12 minutter siden, visp skrev: Er det noe jeg har gått glipp av (er ikke her så mye). Forstår bare ikke hvorfor det svømmer over av telletråder her. Er det noe jeg ikke har skjønt? Kan noen som syns dette er underholdning forklare greia? Det er jo faktisk ganske morsomt da! I tillegg er det flott tidsfordriv! Anonymkode: bfb9d...0a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 16. september 2016 Forfatter #3 Del Skrevet 16. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det er jo faktisk ganske morsomt da! I tillegg er det flott tidsfordriv! Anonymkode: bfb9d...0a9 Hæ? Tidsfordriv? Hadde det enda vært en haug med bilder av kjønnsorganer inni trådene hadde jeg skjønt det. Kanskje det er det? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søgni Skrevet 16. september 2016 #4 Del Skrevet 16. september 2016 Det er bare ordspill-delen av forumet, mange synes jo dette er morsomt å drive med. Ikke for å være ordspill-negativ, men skulle ønske disse trådene ikke ble synlige i nye innlegg og under "Svært aktivt nå!", men det handler nok om ulike interesser og ulik bruk av forumet. At en tråd er svært aktiv fordi det har kommet ti nye innlegg hvor man teller opp eller ned, interesserer meg egentlig ikke. Det er ikke et tegn på at tråden har en problemstilling som engasjerer eller er aktuell, jeg er her for å diskutere og lese tråder med innhold. Nei, jeg mener ikke det er mer høyverdig enn å telle i tråder, men skulle ønske det var et skarpere skille mellom tråder med meningsutveksling og tråder med ordspill her på forumet. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #5 Del Skrevet 16. september 2016 1 minutt siden, Søgni skrev: Det er bare ordspill-delen av forumet, mange synes jo dette er morsomt å drive med. Ikke for å være ordspill-negativ, men skulle ønske disse trådene ikke ble synlige i nye innlegg og under "Svært aktivt nå!", men det handler nok om ulike interesser og ulik bruk av forumet. At en tråd er svært aktiv fordi det har kommet ti nye innlegg hvor man teller opp eller ned, interesserer meg egentlig ikke. Det er ikke et tegn på at tråden har en problemstilling som engasjerer eller er aktuell, jeg er her for å diskutere og lese tråder med innhold. Nei, jeg mener ikke det er mer høyverdig enn å telle i tråder, men skulle ønske det var et skarpere skille mellom tråder med meningsutveksling og tråder med ordspill her på forumet. Du kan jo ignorere hele underforumet. Det er vel dessverre eneste måten for å unnslippe disse trådene. Anonymkode: ecc99...1ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 16. september 2016 Forfatter #6 Del Skrevet 16. september 2016 1 minutt siden, Søgni skrev: Det er bare ordspill-delen av forumet, mange synes jo dette er morsomt å drive med. Ikke for å være ordspill-negativ, men skulle ønske disse trådene ikke ble synlige i nye innlegg og under "Svært aktivt nå!", men det handler nok om ulike interesser og ulik bruk av forumet. At en tråd er svært aktiv fordi det har kommet ti nye innlegg hvor man teller opp eller ned, interesserer meg egentlig ikke. Det er ikke et tegn på at tråden har en problemstilling som engasjerer eller er aktuell, jeg er her for å diskutere og lese tråder med innhold. Nei, jeg mener ikke det er mer høyverdig enn å telle i tråder, men skulle ønske det var et skarpere skille mellom tråder med meningsutveksling og tråder med ordspill her på forumet. Lek med ord kan jeg forstå men når jeg har logget meg inn her i det siste så har hele forsiden vært dekket av telle-tråder. Det har jo tatt heeeeeelt av og jeg tenkte at det kanskje (as usual) var noe jeg ikke hadde fått med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 16. september 2016 #7 Del Skrevet 16. september 2016 Hø, en tlo tle 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 16. september 2016 Forfatter #8 Del Skrevet 16. september 2016 1 minutt siden, fiole skrev: Hø, en tlo tle Ja, du kan bare våge!!!!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #9 Del Skrevet 16. september 2016 15 minutter siden, visp skrev: Hæ? Tidsfordriv? Hadde det enda vært en haug med bilder av kjønnsorganer inni trådene hadde jeg skjønt det. Kanskje det er det? Kan du ikke starte en tråd om det? Mellomkjøttet 1-30.000! Anonymkode: 21449...9c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 16. september 2016 #10 Del Skrevet 16. september 2016 Et øyeblikk siden, visp skrev: Ja, du kan bare våge!!!!! tttlo, ttle 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #11 Del Skrevet 16. september 2016 11 Anonymkode: 94664...0e1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #12 Del Skrevet 16. september 2016 Enkle sinn, enkel underholdning Anonymkode: 25f9d...b7c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noe tilfeldig Skrevet 16. september 2016 #13 Del Skrevet 16. september 2016 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #14 Del Skrevet 16. september 2016 13 Anonymkode: 78544...976 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noe tilfeldig Skrevet 16. september 2016 #15 Del Skrevet 16. september 2016 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #16 Del Skrevet 16. september 2016 15 Anonymkode: 78544...976 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noe tilfeldig Skrevet 16. september 2016 #17 Del Skrevet 16. september 2016 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 16. september 2016 Forfatter #18 Del Skrevet 16. september 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke starte en tråd om det? Mellomkjøttet 1-30.000! Anonymkode: 21449...9c8 7 minutter siden, fiole skrev: tttlo, ttle Nei! 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: 11 Anonymkode: 94664...0e1 Nei! 1 minutt siden, Raven.WritingDesk skrev: 12 Og NEI! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noe tilfeldig Skrevet 16. september 2016 #19 Del Skrevet 16. september 2016 Et øyeblikk siden, visp skrev: Nei! Nei! Og NEI! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 16. september 2016 Forfatter #20 Del Skrevet 16. september 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke starte en tråd om det? Mellomkjøttet 1-30.000! Anonymkode: 21449...9c8 Ja, om jeg skal ha min egen tråd skal det kun være peniser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå