stan Skrevet 16. september 2016 #1 Skrevet 16. september 2016 Det er jo stadig tråder om penis er lang og stor nok. Og tilsvarende om kjønnsleppene er for store eller små. Er det noen som har opplevd å droppe å ha sex fordi kjønnsorganenet til den andre ikke er bra nok? Mine første ligg med forskjellige damer har aldri inneholdt en vurdering av om hvordan de ser ut der nede. 4
visp Skrevet 16. september 2016 #2 Skrevet 16. september 2016 Tror ikke mange av de som skriver om det har hatt sex noensinne. Jeg har heller aldri vurdert hvordan de ser ut der nede. Høres ut som om alle har med seg målebånd i senga for tiden- utrolig umodent. 5
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #3 Skrevet 16. september 2016 Nei aldri droppet å ha sex på grunn av at den andres kjønnsorgan ikke var bra nok. Aldri blitt droppet for det selv heller. Tror man bryr seg mye mer selv om hvordan man ser ut der enn det de fleste andre gjør. Anonymkode: d4fb7...b5e 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #4 Skrevet 16. september 2016 Har absolutt droppet folk, pga manglende kjemi. Anonymkode: 664f9...c91
stan Skrevet 16. september 2016 Forfatter #5 Skrevet 16. september 2016 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har absolutt droppet folk, pga manglende kjemi. Anonymkode: 664f9...c91 Ja, men det er jo ikke det jeg spør om. Har du noen sinne mistet lysten på grunn av kjønnsorganenet til den du skulle ha sex med?
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #6 Skrevet 16. september 2016 Jeg dropper å ha sex grunnet mitt eget kjønnsorgan:( Anonymkode: eec7c...1db
Sphere Skrevet 16. september 2016 #7 Skrevet 16. september 2016 Har aldri latt være å ha sex med en kvinne grunnet kjønnet hennes. Men har fått beskjed om å dra hjem etter å ha kledd av meg. Og str har også blitt oppgitt som grunn da jeg ble bedratt. Så det er klart det har noe å si for noen.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #8 Skrevet 16. september 2016 3 minutter siden, Sphere skrev: Har aldri latt være å ha sex med en kvinne grunnet kjønnet hennes. Men har fått beskjed om å dra hjem etter å ha kledd av meg. Og str har også blitt oppgitt som grunn da jeg ble bedratt. Så det er klart det har noe å si for noen. Uff,sier noen virkelig sånt? Jeg har aldri gjort det selv,og har aldri sett noen grunn til det. Anonymkode: 1d53f...a9f 3
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #9 Skrevet 16. september 2016 Nei, har aldri brydd meg (kvinne) Anonymkode: d167b...5c8
Gjest Lithe. Skrevet 16. september 2016 #10 Skrevet 16. september 2016 (endret) 2 timer siden, stan skrev: Det er jo stadig tråder om penis er lang og stor nok. Og tilsvarende om kjønnsleppene er for store eller små. Er det noen som har opplevd å droppe å ha sex fordi kjønnsorganenet til den andre ikke er bra nok? Mine første ligg med forskjellige damer har aldri inneholdt en vurdering av om hvordan de ser ut der nede. Nei, har aldri tenk at kjønnsorganet til den jeg har sex med ikke er bra nok Endret 16. september 2016 av Lithe.
Jensenj Skrevet 16. september 2016 #11 Skrevet 16. september 2016 Heldigvis er virkeligheten noe helt annet enn KG. Min tissemann er nedenfor snittet ( og iallefall kg snittet ) ifht. KG snittet er den liten. Men det går bra. Ingen jeg har møtt i livet mitt har klaget. Jeg har til og med møtt enkelte size queens som har hatt god sex med en som har vært for liten for deres preferanser. Det er mye viktigere hvem som er koblet til utstyret enn utstyret i seg selv. "Noen" her skal overbevise alle om at stor tiss må man ha, ellers er man ubrukelig. Det er feil. Desverre inneholder KG flere (tisse)troll enn andre forum, sannsynligvis av pubertale tenåringer 2
Gjest Baremenneske Skrevet 16. september 2016 #12 Skrevet 16. september 2016 20 minutter siden, Sphere skrev: Har aldri latt være å ha sex med en kvinne grunnet kjønnet hennes. Men har fått beskjed om å dra hjem etter å ha kledd av meg. Og str har også blitt oppgitt som grunn da jeg ble bedratt. Så det er klart det har noe å si for noen. Fy f... Sånt gjør man allfall ikke! Men etter lest og hørt visse kvinnfolk så er jeg ikke overraska.. Du skulle nesten svart at du ikke ville hatt henne likevel for du trodde også hun så annerledes ut uten klær!! 😉 Husk også at ikke alle av oss kvinnfolk er sånn! -heldigvis!😊 Selv har jeg aldri vært opptatt av hvordan folk ser ut der nede - syns det tenner mer med riktig følelser og stemning! 😊
Gjest Lithe. Skrevet 16. september 2016 #13 Skrevet 16. september 2016 8 minutter siden, Baremenneske skrev: Fy f... Sånt gjør man allfall ikke! Men etter lest og hørt visse kvinnfolk så er jeg ikke overraska.. Du skulle nesten svart at du ikke ville hatt henne likevel for du trodde også hun så annerledes ut uten klær!! 😉 Husk også at ikke alle av oss kvinnfolk er sånn! -heldigvis!😊 Selv har jeg aldri vært opptatt av hvordan folk ser ut der nede - syns det tenner mer med riktig følelser og stemning! 😊 Nei, det er nok ikke typisk. Man må ha havnet uheldig ut og møtt på feil menneskesort, rett som det er. :/
stan Skrevet 16. september 2016 Forfatter #14 Skrevet 16. september 2016 52 minutter siden, Sphere skrev: Har aldri latt være å ha sex med en kvinne grunnet kjønnet hennes. Men har fått beskjed om å dra hjem etter å ha kledd av meg. Og str har også blitt oppgitt som grunn da jeg ble bedratt. Så det er klart det har noe å si for noen. Er det grunnen, eller er det bortforklaringen? Jeg tror heller at hun sa det for å rettferdiggjøre det gale hun hadde gjort. Ved å gjøre deg ansvarlig for hennes feil. Sikkert ikke hyggelig da, men jeg tipper hun ikke er mye å samle på. 1
Sphere Skrevet 16. september 2016 #15 Skrevet 16. september 2016 1 time siden, Baremenneske skrev: Fy f... Sånt gjør man allfall ikke! Men etter lest og hørt visse kvinnfolk så er jeg ikke overraska.. Du skulle nesten svart at du ikke ville hatt henne likevel for du trodde også hun så annerledes ut uten klær!! 😉 Husk også at ikke alle av oss kvinnfolk er sånn! -heldigvis!😊 Selv har jeg aldri vært opptatt av hvordan folk ser ut der nede - syns det tenner mer med riktig følelser og stemning! 😊 Nei, har heldigvis hatt mange gode opplevelser også. Det verste var vel egentlig ikke avvisningen i seg selv, men forvirring og skam over reaksjonen min, ettersom jeg ble tent av det. Tok lang tid å finne ut av det. Nå er det egentlig bare en god fantasi. 😉 Ble IKKE tent av å bli bedratt da, og kastet henne ut. 1
Sphere Skrevet 16. september 2016 #16 Skrevet 16. september 2016 41 minutter siden, stan skrev: Er det grunnen, eller er det bortforklaringen? Jeg tror heller at hun sa det for å rettferdiggjøre det gale hun hadde gjort. Ved å gjøre deg ansvarlig for hennes feil. Sikkert ikke hyggelig da, men jeg tipper hun ikke er mye å samle på. Vi hadde noen samtaler om det at hun ønsket at jeg var større, så jeg visste det var en issue allerede. Jeg trodde bare vi skulle jobbe med det, ikke at hun skulle gå bak ryggen min. For noen er det en viktig greie, og da er det vanskelig å overbevise dem om det motsatte. Jeg gjorde mitt beste. Leste masse litteratur, tok kontakt med parterapeut, tok inn større leketøy, alt. Men hun hadde visst hengt seg opp i det. At det var et problem. Men det er viktig å få fram at dette er fåtallet. 1
annebanane Skrevet 16. september 2016 #17 Skrevet 16. september 2016 (endret) . Endret 20. august 2022 av Moonwalker
stan Skrevet 16. september 2016 Forfatter #18 Skrevet 16. september 2016 1 minutt siden, Sphere skrev: Vi hadde noen samtaler om det at hun ønsket at jeg var større, så jeg visste det var en issue allerede. Jeg trodde bare vi skulle jobbe med det, ikke at hun skulle gå bak ryggen min. For noen er det en viktig greie, og da er det vanskelig å overbevise dem om det motsatte. Jeg gjorde mitt beste. Leste masse litteratur, tok kontakt med parterapeut, tok inn større leketøy, alt. Men hun hadde visst hengt seg opp i det. At det var et problem. Men det er viktig å få fram at dette er fåtallet. Du gjorde nå ditt. Håper du finner eller har funnet ei som er mer opptatt av deg. Lykke til. 1
Sphere Skrevet 16. september 2016 #19 Skrevet 16. september 2016 5 minutter siden, stan skrev: Du gjorde nå ditt. Håper du finner eller har funnet ei som er mer opptatt av deg. Lykke til. Takk. Leter ikke akkurat. Liker singellivet litt for godt nå. Men man vet jo aldri om det dukker opp noen sånn plutselig. 1
Gjest Baremenneske Skrevet 16. september 2016 #20 Skrevet 16. september 2016 27 minutter siden, Sphere skrev: Nei, har heldigvis hatt mange gode opplevelser også. Det verste var vel egentlig ikke avvisningen i seg selv, men forvirring og skam over reaksjonen min, ettersom jeg ble tent av det. Tok lang tid å finne ut av det. Nå er det egentlig bare en god fantasi. 😉 Ble IKKE tent av å bli bedratt da, og kastet henne ut. Bra☺
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå