Gjest Anonymous Skrevet 17. november 2004 #1 Del Skrevet 17. november 2004 Gikk daglige turer ute i sommer, og da kjente jeg det nesten ikke. PGA. kulda har jeg trukket inn i studioet, men nå kjenner jeg at jeg har veldig vondt i høyre knee. Prøver å variere på stigningsgraden, men synes ikke det hjelper. Har sett noen maskiner som du plasserer beine på hver sin plate og holder i hver hånd en slags form for skistav. Vet ikke hva disse heter, men kan de være mer skånsomme for knærne, og har de samme effekt som tredemøllen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 17. november 2004 #2 Del Skrevet 17. november 2004 Det er ellipsemaskin du tenker på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the imp Skrevet 17. november 2004 #3 Del Skrevet 17. november 2004 Ellipsemaskiner er mye mer skånsomme mot beina ettersom du får en myk sirkelbevegelse. Har slitt mye og sliter fortsatt med knærne mine etter en liten ulykke på blades uten knebeskyttere og jeg har hatt stor hjelp av ellipsemaskinen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. november 2004 #4 Del Skrevet 18. november 2004 Okay, er det n maskinen heter. Takk for gode tips! Er det noen andre som HAR noen flere tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 18. november 2004 #5 Del Skrevet 18. november 2004 Jeg er heller ikke noe glad i tredemølle. Får vondt i beina. Har funnet min trøst i stepmaskin. Syns jeg er suverent. Elipsemaskin er sikkert også fint. Jeg er så lav at for meg så er ikke den noe. Enkelte apparater er ikke lagd for oss på 160 :-x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. november 2004 #6 Del Skrevet 19. november 2004 okay, det er ikke bare meg som ikke har godt av tredemølla. Stepmaskinen får jeg også vondt i knærne er, må nok kanskje satse på at denne elipsemaskinen er noe for meg. Synes bare det er så rart at jeg ikke får vondt i knærne, når jeg går ute i naturen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the imp Skrevet 19. november 2004 #7 Del Skrevet 19. november 2004 Sykling er også veldig fint for dårlige klær, det samme er svømming. Disse gir også en myk belastning på knærne. Stepmaskin kan gjøre vondt verre, litt avhengig av hvordan problemer du har med knærne. Dette må du nesten prøve ut selv. Ellipsemaskiner må tydeligvis prøves. Jeg er 163 og har null problemer med ellipsemaskinen der jeg trener, så ikke ut til at venninnen min på 156 hadde noen problemer heller. Sikkert stor forskjell på utformingen på dem. fra leverandør til leverandør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå