Gå til innhold

God helg!

Gjest noe tilfeldig

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjøre biiiiiiil :laugh: handle og lage god mat. :tre:skal kanskje ta en dagstur i skauen hvis været er greit, og gå på eple og pæreslang på et nedlagt småbruk. Fysisk aktivitet står i fokus for meg denne helgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
28 minutter siden, Mibella skrev:

Kjøre biiiiiiil :laugh: handle og lage god mat. :tre:skal kanskje ta en dagstur i skauen hvis været er greit, og gå på eple og pæreslang på et nedlagt småbruk. Fysisk aktivitet står i fokus for meg denne helgen. 

Skal du handle juletre? 😜 Hva er "god mat da"? Her i huset blir det røkt svinestek med kålrabistappe og div grønnsaker + en digg saus. Epleslang er undervurdert btw, bør det inngå som endel av skolepensum kanskje? 

Endret av noe tilfeldig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det blir vel ikke "god kveld" før om noen timer? :)

Anonymkode: b3879...def

Du har liv til å ønske god kveld nå om du vil det. I denne tråden er alt rosarødt og vi bryr oss ikke så mye om detaljer. Bare det er god stemning! 

20 timer siden, Jacklost skrev:

God helg :)

God helg Jack, dine planer for helga da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde planer om å ha en veldig god helg men det ble ikke akkurat slik. På menyen idag var det et stort selskap med masse god mat jeg skulle i, etter det hadde jeg tenkt meg en tur ut i skauen å skyte med luftgevær for så å runde av kvelden med gaming hos han. 

Det var planen helt til jeg leste et brev fra fastlegen min hvor han formidlet at jeg hadde høye leververdier og er henvist til ultralyd, har så sittet å lest meg opp om forhøyede leververdier på internet og her er det visst snakk om død og lidelse så nå skal jeg drukne sorgene mine i flaska resten av dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...