AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #1 Skrevet 16. september 2016 Jeg skulle kjøpe meg et ostehorn og en skolebolle og det var midt i pausen i skoletiden. Det var masse ungdommer der og jeg så at flere tok i mange rundstykker og boller med hendene sine for å kjenne på hvilken som var best og for å få tak i de underste.. En annen gang så jeg to ungdommer sleike på berlinerbollene som ligger ganske løst i butikken uten beskyttelse. Fy flate. Har sette dette flere ganger nå, eller at folk mister på gulvet og legger på plass. Hva skal man gjøre når man ser dette? Man kan ikke plukke ut de som ble klemt på siden det kanskje er 5 stykker per person. Jeg tar alltid pose på henda og plukker den underste jeg finner slik at den mest sannsynlig ikke har blitt grafset på. Nå har jeg kjøpt rundtstykker i det siste og vitner dette hver gang. Hva skal man gjøre? Tenk de som kjøper en bolle som har havnet på gulvet. Når det er så mange som griser så burde de finne en løsning. Hva hadde du gjort? Anonymkode: 263d8...6f8
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #2 Skrevet 16. september 2016 Sagt fra til personalet Spesielt angående de som sleika på berlinerbollene. Anonymkode: 63a47...b34 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #3 Skrevet 16. september 2016 Det du ikke vet har du ikke vondt av. Selvfølgelig er det ekkelt, men du overlever. Anonymkode: a383f...c43
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #4 Skrevet 16. september 2016 Kanskje de burde ha en ansatt som passet på hver gang det kom en gjeng med ungdommer inn. For jeg ser bare at de tar på mange og noen ganger ikke kjøper det engang. Går ikke å ha kontroll på hva som ble tatt på og ikke. Anonymkode: 263d8...6f8
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #5 Skrevet 16. september 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje de burde ha en ansatt som passet på hver gang det kom en gjeng med ungdommer inn. For jeg ser bare at de tar på mange og noen ganger ikke kjøper det engang. Går ikke å ha kontroll på hva som ble tatt på og ikke. Anonymkode: 263d8...6f8 Om mange nok sier fra om at slike ting skjer, så blir det kanskje det Anonymkode: 63a47...b34
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #6 Skrevet 16. september 2016 Kjøp heller skikkelig mat enn de der tomme kaloriene, da slipper du problemet med disse uoppdragene småungene. Anonymkode: 2b07f...d8a 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #7 Skrevet 16. september 2016 Jeg så en unge en gang som smakte på godteri som hun ikke likte, og da bare la hun det tilbake i boksen. Da sa jeg fra til moren, som ikke gadd å gjøre noe. Burde sikkert sagt i fra til betjeningen. Veldig ekkelt at det er så mange griser som gjør sånt, både stire og små griser. Anonymkode: 323b3...679
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #8 Skrevet 16. september 2016 Lag deg hjemmelagd matpakke hver dag, i steden for å kjøpe slikt usunt dritt-mat. Anonymkode: dcf14...b24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå