AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #1 Skrevet 16. september 2016 Heisann! Føler at spørsmålet om man skal få barn eller ikke få barn er et ganske aktuelt tema og jeg vil gjerne få noen synspunkt på dette. Det er mange som mener at man ikke skal reprodusere seg fordi jorden blir i senere tid overbefolket og i tillegg er det utrolig mange barn som allerede lever, men uten omsorgspersoner som kan ta vare på de. Jeg har ikke et spesielt syn på dette og er egentlig bare veldig interessert i om noen har en mening om dette de vil dele. Anonymkode: dae1c...388
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #2 Skrevet 16. september 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er mange som mener at man ikke skal reprodusere seg fordi jorden blir i senere tid overbefolket og i tillegg er det utrolig mange barn som allerede lever, men uten omsorgspersoner som kan ta vare på de. Anonymkode: dae1c...388 Det der er bare piss folk sier fordi de ikke vil ha barn og vil overtale venner osv til å ikke få barn heller fordi de er redd for å bli ensom om de er de enste uten familie. Jeg lover deg: det er ikke med tanke på å redde verden at de ikke får barn. Anonymkode: 90b59...8e8 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #3 Skrevet 16. september 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det der er bare piss folk sier fordi de ikke vil ha barn og vil overtale venner osv til å ikke få barn heller fordi de er redd for å bli ensom om de er de enste uten familie. Jeg lover deg: det er ikke med tanke på å redde verden at de ikke får barn. Anonymkode: 90b59...8e8 Newsflash: Folk blir sittende alene på sykehjemmet selv om de har barn, særlig de demente. Og en flash til: Det er jævlig egoistisk å få barn for at noen skal ta vare på deg som gammel. Da har du misforstått så mye at du burde vurdere å ikke reprodusere deg. Det er greit at de smarte gjør det. Anonymkode: 63375...de2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå