Gå til innhold

Hvor lenge hadde du ventet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om du ville at noen skulle snakke til deg først? Hvis han ikke snakker til meg etter 2 døgn, så sender jeg melding.

Anonymkode: 3aade...902

Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du ville at noen skulle snakke til deg først? Hvis han ikke snakker til meg etter 2 døgn, så sender jeg melding.

I en datingsituasjon? At man ikke har snakket med hverandre før?

Anonymkode: 9b3e4...29a

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

I en datingsituasjon? At man ikke har snakket med hverandre før?

Jo, at man allerede har møttes. 

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, at man allerede har møttes. 

Hadde bare sagt hei ? Sagt noe?

Hva er the issue?

Om det er at du vil at han/hun skal si noe først... ikke vært i situasjonen før. Pleier å gå begge veier her, av og til er man travel og da blir det mindre kontakt, men tenker ikke på når man tar kontakt og ikke

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde bare sagt hei ? Sagt noe?

Hva er the issue?

Om det er at du vil at han/hun skal si noe først... ikke vært i situasjonen før. Pleier å gå begge veier her, av og til er man travel og da blir det mindre kontakt, men tenker ikke på når man tar kontakt og ikke

Altså, jeg er redd for at det samme skal skje. At jeg må snakke først hele tiden, det gjør bare at jeg trekker meg unna. Det er jo et klart tegn på han ikke er interressert. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Altså, jeg er redd for at det samme skal skje. At jeg må snakke først hele tiden, det gjør bare at jeg trekker meg unna. Det er jo et klart tegn på han ikke er interressert. 

Hvis han ikke er interessert så er han ikke interessert uansett. Da bør du jo ikke kontakte han i det store og hele? Finn ut om han er  interessert, og hvis det er for tidlig at han er megainteressert så har det vel sin gode grunn? Må jo nesten bli kjent først o9g ha grunner til å være interessert

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis han ikke er interessert så er han ikke interessert uansett. Da bør du jo ikke kontakte han i det store og hele? Finn ut om han er  interessert, og hvis det er for tidlig at han er megainteressert så har det vel sin gode grunn? Må jo nesten bli kjent først o9g ha grunner til å være interessert

Hvordan finner jeg ut? Vi blir kjent nå, og jeg kjenner ingenting for han. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...