AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #1 Skrevet 16. september 2016 Jeg har et vennepar jeg ikke orker å drikke med mer. For de begynner å krangle hver gang! Hver fandens gang! Det er jo så kjedelig da. Flere er dritt lei. De sier hver gang de ikke skal gjøre det, men sånn blir det jo ikke. De første timene går det fint, men så begynner de Sist gang hadde de fest og de begynte å krangle og lage drama. BOMBE. Flere gadd ikke og bare dro. Skjønner jeg godt. Dro til slutt jeg å. Så etter den festen bestemte jeg meg for å ikke feste med de sammen mer. Orker ikke. Har du noen venner du ikke orker å feste med? Anonymkode: 91651...94f
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #2 Skrevet 16. september 2016 Ja, en venninne fordi hun er dødskjedelig å ta med på fest. Hun bare sitter i en krok eller går ut og røyker. Anonymkode: 7acd7...9a5
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #3 Skrevet 16. september 2016 Jeg har begge deler dere beskriver over her. Et vennepar som alltid ender opp med å krangle, foran alle andre. Det er ukomfortabelt og slitsomt. Har også en venninne som er utrolig kjedelig å ha med, hun bare surmuler, nekter å sosialisere, og maser om når vi kan dra hjem. Forstår ikke hvorfor hun sier ja til å være med når hun tilsynelatende aldri koser seg. Så har jeg en venninne til som alltid blir snydens dritings, og oppfører seg deretter. Mye pinlige hendelser for henne, som jeg ofte ender opp med å ordne/dekke/fikse. Slitsomt. Unngår fester med alle de nevnte så langt jeg kan! Anonymkode: 6fed4...456
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #4 Skrevet 16. september 2016 Hadde det før. Samme som TS. Et par som kranglet som bare det. Skriking, gråting og hele pakka. Orker fortsatt ikke feste med noen av de etter de ble skilt heller, for nå går det bare i baksnakking om eksen Anonymkode: 95001...1b7 1
Thomasine Skrevet 16. september 2016 #5 Skrevet 16. september 2016 Ja, har venninner jeg ikke orker feste med mer, for de er blitt desperate etter mannfolk! Målet med å gå ut er å finne seg noen og drikke seg ganske så påseila! Blir bare hysterisk og patetisk...😕 3
melatonin Skrevet 16. september 2016 #6 Skrevet 16. september 2016 Har en kamerat som bare skal se på tv. Hater det! Tv er ikke gøy på fest!
Gjest Rose11 Skrevet 16. september 2016 #7 Skrevet 16. september 2016 Ja, en venninne som KUN drar på byen for å jakte på menn. Har bare meg med så hun slipper å gå alene. Så fort hun finner en mann, så kan hun gå avgårde med fyren og bare la meg sitte igjen. Plutselig er hun borte. Orker ikke å være en reservevenninne på byen. Det er kjedelig. Siden jeg har kjæreste, så er ikke jeg interessert i andre menn. Kan liksom ikke bare finne meg en mann jeg kan bli med hjem og pule på når hun er borte
Gjest Khloe Skrevet 16. september 2016 #8 Skrevet 16. september 2016 (endret) Har en venninne som blir så KANON dritings hver gang hun er ute, at jeg ikke orker å dra ut med henne lenger. Hun har er sta, grinete og umulig å ha med å gjøre. Absolutt alt er galt og hun vil absolutt ingenting. Ikke skal vi være på utestedet, ikke skal vi ut og finne mat, men vi skal absolutt ikke hjem heller. Kvelden ender som regel i full gråt over alt og ingenting (gjerne i fosterstilling på fortauet, hvor vi i venninnegjengen må overbevise henne om at vi faktisk ikke kan la henne ligge igjen alene over natta). Endret 21. mai 2017 av Khloe
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #9 Skrevet 16. september 2016 Oh yes... krangleparene. De som alltid krangler uansett faen. Gidder ikke feste med de, det er det forsåvidt ingen som gjør lenger. Og de skjønner ikke hvorfor! single venninner som stikker fra deg så fort de finner et brukbart stykke mannebein. Dritlei av å være reserve i tilfelle det går skeis med mannfolket. Blir uansett sittende alene. Og nå er hun ene dritsur fordi jeg ikke gidder å være med ut, enda jeg har forklart grunnen. Hun som blir så dårlig at hun spyr ut hele toalettet og du må være barnevakten hennes hele kvelden. Neitakk! har egentlig funnet ut at jeg er lei fylla. Men en god tur ut med gøye folk en sjelden gang er helt topp Anonymkode: 37a85...a7a 1
Gjest Rose11 Skrevet 16. september 2016 #10 Skrevet 16. september 2016 2 timer siden, Khloe skrev: Har en venninne som blir så KANON dritings hver gang hun er ute, at jeg ikke orker å dra ut med henne lenger. Hun har tre personligheter i fylla: 1. Treåringen. Sta, grinete og umulig å ha med å gjøre. Da er alt galt og hun vil absolutt ingenting. Ikke skal vi være på utestedet, ikke skal vi ut og finne mat, men vi skal absolutt ikke hjem heller. Kvelden ender som regel i full gråt over alt og ingenting (gjerne i fosterstilling på fortauet, hvor vi i venninnegjengen må overbevise henne om at vi faktisk ikke kan la henne ligge igjen alene over natta). 2. Duracellkanin. Hyper som få og skal helst være på fire steder samtidig. Når vi danser drar hun meg i alle retninger før hun sprinter avgårde til baren eller til en gutt hun har fått øye på. Vil ikke gutten danse eller snakke, skal han likevel. Hvis hun forsvinner, er det bare å se etter en som danser på bardisken med fire vakter hengende i hvert bein. 3. Blandebrus. Blander og drikker alt som ingen dødelige burde drikke sammen. Spyr klokka 8 og må dra hjem, noe som av og til er like greit. Å herregud! Skjønner godt du ikke orker å feste med ho der. Blir irritert bare av å lese dette. Shit liksom.
MapleSirup Skrevet 16. september 2016 #11 Skrevet 16. september 2016 Jada...Har en venninne som blir manisk glad og totalt usammenhengende etter to øl. Går greit når vi drikker litt alene, men legger alltid opp til begrensninger ute. Feks sørger jeg for at avtalen er begrenset til et klokkeslett slik at vi kan slutte i tide og jeg kan møte noen andre etterpå. Kan også huske en del kranglere opp igjjennom årene... Hengetryner er heller ikke attraktivt..
CherryBlossom90 Skrevet 17. september 2016 #12 Skrevet 17. september 2016 En venninne som ALLTID drikker seg kanakas. Hele tiden. Det er ingen stoppknapp på henne. Hun blir veldig slitsom i fylla. Sånn typ plutselig kan hun begynne å grine uten grunn, plutselig er hun sur på deg, hun lager drama ut av ingenting, hun spyr, du må sitte barnevakt osv. Ufattelig slitsomt. Vi kan ha det kjempe gøy og plutselig er alt galt! Hun skal ødelegge stemningen helt. Orker ikke slike dramaqueens. Jeg drikker ikke med henne noe mer. For er fylledrama med ho hver gang. Hun forstår ikke hvorfor jeg ikke orker å drikke med henne mer.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #13 Skrevet 17. september 2016 Yes! Har ei venninne som blir helt gal når hun drikker (og da mener jeg ikke på den morsomme måten). Oppmerksomhetsyk og klarer aldri å stoppe å drikke. Sist gang endte hun opp på byen barbeint(!), etter å ha knipset sjåføren på øret under hele turen på vei inn. Måtte bare finne en fyr til henne og overtale henne om å bli med han hjem, noe som ikke er så veldig vanskelig... Tror det må ligge mye bak en slik oppførsel utover det å ikke tåle brennevin. Det er sånn at jeg blir utrolig flau når jeg er ute med henne og må dekke over ting. Armer og bein går til alle kanter, og sist gang ble hun flyforbanna på typen fordi han ikke spiste opp hele kebaben hun kjøpte til han. Jeg mener... Vi er 32... Så jeg drar sjeldent ut med henne, hun er ganske grei å ha med å gjøre når hun er edru, men etter to drinker så gjør hun en klovn ut av seg selv. Anonymkode: 9f456...e58
Leamur Skrevet 17. september 2016 #14 Skrevet 17. september 2016 Ja. En jeg vanligvis liker veldig godt. Noen år yngre enn meg men voksen nok til å vite bedre.. Drikker seg fra sans og samling. Finner henne ofte i sitt eget spy, med en vekter som truer med å ringe både Ambulanse og Politi. Drar ikke ut med henne lengre, for å si det slik.. 1
CherryBlossom90 Skrevet 18. september 2016 #15 Skrevet 18. september 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Yes! Har ei venninne som blir helt gal når hun drikker (og da mener jeg ikke på den morsomme måten). Oppmerksomhetsyk og klarer aldri å stoppe å drikke. Sist gang endte hun opp på byen barbeint(!), etter å ha knipset sjåføren på øret under hele turen på vei inn. Måtte bare finne en fyr til henne og overtale henne om å bli med han hjem, noe som ikke er så veldig vanskelig... Tror det må ligge mye bak en slik oppførsel utover det å ikke tåle brennevin. Det er sånn at jeg blir utrolig flau når jeg er ute med henne og må dekke over ting. Armer og bein går til alle kanter, og sist gang ble hun flyforbanna på typen fordi han ikke spiste opp hele kebaben hun kjøpte til han. Jeg mener... Vi er 32... Så jeg drar sjeldent ut med henne, hun er ganske grei å ha med å gjøre når hun er edru, men etter to drinker så gjør hun en klovn ut av seg selv. Anonymkode: 9f456...e58 Mange som ikke tåler å drikke seg fulle. De blir jo helt idioter! Merkelig de ikke ser det selv?? Hun venninna mi som blir dramaqueen i fylla, skjønner ikke hvorfor folk ikke orker å drikke med henne mer. Rart egentlig.
Viljaa Skrevet 18. september 2016 #16 Skrevet 18. september 2016 Har en god venninne som det er gøy å feste med, men hun og samboeren har så rare venner at jeg sjeldent orker å dra på fest til dem. Ikke bare er de ganske barnslige og merkelige i seg selv (er i 30-åra, oppfører seg som om de var 19), men de ruser seg ofte på speed, MDMA, kork osv. Orker ikke å sitte å nippe til en øl samtidig som det sitter 3-4 stykker ved siden av meg og har en syretripp liksom. Synes det er kjipt å melde avbud gang på gang, men jeg tror ikke de skjønner hvor kjedelig det er for oss som liker å ta oss en "vanlig" fest å være hos dem. Ellers har vi en på jobben som alltid blir overstadig beruset på jobbfester, lønningspils osv. Han er grei til vanlig, men blir så innmari innpåsliten og sentimental i tillegg til at det av og til blir drama. Det kan av og til bli litt høy flaskeføring på disse firmafestene så jeg har forståelse for at det går an å drite på draget, men flaut at han ikke lærer. 1
Gumman87 Skrevet 19. september 2016 #17 Skrevet 19. september 2016 Jepp! Har ei venninne som stiller veldig personlige spørsmål som hun ikke tør å stille når hun er edru! Føler jeg er med på et avhør!
TinaChristina Skrevet 19. september 2016 #18 Skrevet 19. september 2016 Nå er jeg mer eller mindre ferdig med å feste, hvertfall å dra ut. Men her er noen av mine slitsomme drikkevenner jeg heldigvis har kuttet ut: Paret som er kjempehyggelige helt til de får en drink for mye, og krangler som faen. Hun er verst, hyler, gråter og er voldsom. Hun som blir sentimental og alltid skal snakke om triste ting og komme med innrømmelser om å ha hatt sex med et familiemedlem. Når hun ikke er hysterisk, skaper hun drama og intriger. Han som alltid vil prøve å få meg til sengs. Han som ikke tåler alkohol og blir høyrøstet, frekk og ypper til bråk, hvorpå det aaaaldri er hans feil. Gud jeg er glad jeg slipper disse! 1
fuglekvitter__ Skrevet 20. september 2016 #19 Skrevet 20. september 2016 Den 16.09.2016 at 16.47, AnonymBruker skrev: Jeg har et vennepar jeg ikke orker å drikke med mer. For de begynner å krangle hver gang! Hver fandens gang! Det er jo så kjedelig da. Flere er dritt lei. De sier hver gang de ikke skal gjøre det, men sånn blir det jo ikke. De første timene går det fint, men så begynner de Sist gang hadde de fest og de begynte å krangle og lage drama. BOMBE. Flere gadd ikke og bare dro. Skjønner jeg godt. Dro til slutt jeg å. Så etter den festen bestemte jeg meg for å ikke feste med de sammen mer. Orker ikke. Har du noen venner du ikke orker å feste med? Anonymkode: 91651...94f De er ikke spesielt gode venner, men det er i allefall folk jeg aldri ville festet med. Ellers er svaret nei.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #20 Skrevet 20. september 2016 Har en venninne som alltid bare forsvinner og jeg får ikke tak i henne. Har som regel hendt når vi har vært en gjeng, men siste gangen endte jeg opp med å bli alene ganske tidlig. Anonymkode: cc07d...b18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå