Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest ingerLisee
Skrevet

En venninne av meg tror hun er så forbaska pen.

Og jada, hun er langt i fra stygg. Men pen er hun ikke :o

Interessene hennes er utseendet hennes.

Og ja det er fint å ta vare på seg selv men det finnes da vel grenser?

Måten hun oppfører seg på, spesielt ovenfor andre jenter er utrolig provoserende og påtatt.

Overdreven vrikking på rumpe, en påtatt trutmunn som egentlig ikke finnes...o.s.v!

Nei jeg er ikke sjalu, men sånt er irriterende. Spesielt hvis personen ikke er "all that".

Hun hopper til køys med omtrent alle, og tror faktisk at dette skjer fordi hun er så pen!

Skjønner ikke dama at gutter omtrent gjør hva som helt noen ganger for å få seg no?

Og skjønner ikke dama at det finnes folk som er hundre ganger penere enn henne?

Skal jeg si det til henne?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ninakanin
Skrevet

:ler:

hun skulle jeg likt å møtt!! Fortalt henne hvor skapet skal stå.. ;)

Skrevet

Det er vel strengt tatt ikke så mye du kan gjøre med at hun syns hun selv er pen. egentlig er det bare positivt at hun har god selvtillit, selv om det kan bli for mye av det gode innimellom.

Gjest ingerLisee
Skrevet

hehe nei er ikke venninne av sexyCat.

Må bare legge til at dette ikke er en bestevenninne. Men jeg omgåes henne ofte for det.

Hun setter ofte i gang en slags konkurranse også ovenfor oss jenter.

Blir utrolig slitsomt og siden jeg blir rimelig provosert så føler jeg neste for å si det til henne.

Men hva skal man si?

Skrevet

Du kan jo si til henne at det kanskje er lurt å ikke ligge med halve norge, men bortsett fra det er det som Riakath sier ikke stort du kan gjøre med dette - annet enn å finne deg en annen venninne... :ler:

Gjest ingerLisee
Skrevet
Det er vel strengt tatt ikke så mye du kan gjøre med at hun syns hun selv er pen. egentlig er det bare positivt at hun har god selvtillit' date=' selv om det kan bli for mye av det gode innimellom.[/quote']

Nei da. Men når hun lager dårlig stemning uten at man kan ta henne på det så koker det litt inni meg :evil:

Gjest ingerLisee
Skrevet
Du kan jo si til henne at det kanskje er lurt å ikke ligge med halve norge' date=' men bortsett fra det er det som Riakath sier ikke stort du kan gjøre med dette - annet enn å finne deg en annen venninne... :ler:[/quote']

hehe... kan prøve den også ;)

Gjest Ninakanin
Skrevet

le. det pleier jeg å gjøre. jeg ler. og så spør de "hva er det du ler av...?"

og da smiler jeg, rister på hodet, ler litt til, gir et vennskapelig klapp på skulderen og sier med glad stemme "jeg synes bare at det er så fantastisk at du oppfører deg så tåpelig teit, og allikevel kan være så happy!"

:) de støkker litt, ler litt de også, men så roer de seg når de kommer hjem og tenker over hva jeg egentlig sa.

Gjest ingerLisee
Skrevet

og da smiler jeg, rister på hodet, ler litt til, gir et vennskapelig klapp på skulderen og sier med glad stemme "jeg synes bare at det er så fantastisk at du oppfører deg så tåpelig teit, og allikevel kan være så happy!"

:) de støkker litt, ler litt de også, men så roer de seg når de kommer hjem og tenker over hva jeg egentlig sa.

:ler:

God idè!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

det vil nok funke fint. hardt og brutalt :P men duger vil jeg tro.. hehe

Gjest Ninakanin
Skrevet

Det hender at jeg blir "kalt inn" av venninner som trenger meg til å bjeffe for dem ;) på fest, spesielt. "Nina, kom, hun er teit". :ler:

Skrevet

:o

Men stakkars jente, hun må da ha et ekstremt behov for bekreftelser fra andre på at hun har noe å komme med?

Eller bare en liten kommentar, "pass på så du ikke blir lei av deg selv", eller noe.

Hadde kanskje kommet med en kommentar hvis hun i en gruppe virker veldig dominerende, og kanskje hemmende på andre i gruppen. Det er aldri gøy med noen som suger til seg all energi, uansett om det er pga forfengelighet eller andre ting.

Eller bare, jada jada, du er utroooolig pen, vil du begynne å ta billetter eller kan vi få være med i samtalen?

Uansett hvor vakker hun er må hun jo gi andre en plass også. Du er ikke mer SPESIELL enn alle andre fordi du har hatt flaks med genene, liksom, det er høyst tilfeldig.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det kan jo være nyttig å huske at det er DIN subjektive mening at de er teite, og jeg syns ikke du har rett til å drite ut folk på denne måten selv om du tydeligvis mener du har rett til å dømme dem.

Gjest Ninakanin
Skrevet

Ja klart det er min subjektive mening. Men det er jo de som spør meg hva jeg ler av...må jo få svare.. ;)

Gjest ingerLisee
Skrevet

Det kan jo være nyttig å huske at det er DIN subjektive mening at de er teite, og jeg syns ikke du har rett til å drite ut folk på denne måten selv om du tydeligvis mener du har rett til å dømme dem.

'

å en gjest? ;)

Log deg inn og si din mening under brukernavnet dit du.

Lett å være krass så lenge man ikke er innlogget :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet
Ja klart det er min subjektive mening. Men det er jo de som spør meg hva jeg ler av...må jo få svare.. ;)

Det har du selvfølgelig rett i. Men du risikerer jo å bli stemplet som arrogant og "bedreviter". Jeg syns ikke noe om det, men deg om det såklart ;-)

Gjest Ninakanin
Skrevet

Jeg blir som oftest fortalt at det er så herlig å være sammen med meg, for man vet alltid hvor man har meg. Liker jeg deg ikke, så viser det enten gjennom mitt veldigdårligtilåværefalsk-fjes, eller så forteller jeg det direkte. Ikke alle det faller i smak hos, men det får heller være :)

Jeg fikk et visdomsord i øret da jeg var 14, som har hjulpet meg mang en gang:

Du kan, og trenger ikke, å bli likt av alle.

Det er godt å huske på de gangene man møter noen som synes du er dritteit. For selvfølgelig synes noen at jeg er det! Men det er helt greit, for jeg liker ikke alle jeg heller. Forskjellen ligger i at jeg faktisk sier det :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Om man møter mennesker man ikke liker er det ikke nødvendigvis de som er teite. Kanskje er dere bare så forskjellige personlighetstyper at dere rett og slett ikke passer sammen? Kanskje syns de at du er like teit?

Kan ikke noe for det, men jeg syns det er arrogant å skulle fortelle andre mennesker at de er teite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...