Gå til innhold

Snoker dere på pasienter/beboere/klienter på sosiale medier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er sikkert litt tabu å spørre om men syns det må være lov å være ærlig! ;)

Si at du er fysioterapeut,lege,sykepleier o.l og har en skikkelig fin pasient. Hadde du da sjekket h*n ut på Facebook eller insta? Det finner de jo ikke ut av så det må være ganske harmløst? 

Anonymkode: 7da55...a76

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he nei fordi jeg har funnet ut at personer man snoker på/personer som snoker på din profil i allefall på face fort kommer opp i listen over folk du kanskje kjenner. Jeg har nemlig ofte opplevd at pasienter eller pårørende  jeg har på min gruppe og avd "plutselig " dukker opp i den listen. Stortsett samme dag eller dagen etter jeg har hatt de som pasient, og har vi da ingen felles venner er det ganske så avslørende 🙈. Vet at det blir sagt at det er heeelt tilfeldig men når det har skjedd meg i allefall 10 ganger synes jeg det er mistenkelig. Såpass at jeg i allefall ikke tør se på noen om jeg skulle hatt lyst he he. 

Anonymkode: b338b...14a

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

He he nei fordi jeg har funnet ut at personer man snoker på/personer som snoker på din profil i allefall på face fort kommer opp i listen over folk du kanskje kjenner. Jeg har nemlig ofte opplevd at pasienter eller pårørende  jeg har på min gruppe og avd "plutselig " dukker opp i den listen. Stortsett samme dag eller dagen etter jeg har hatt de som pasient, og har vi da ingen felles venner er det ganske så avslørende 🙈. Vet at det blir sagt at det er heeelt tilfeldig men når det har skjedd meg i allefall 10 ganger synes jeg det er mistenkelig. Såpass at jeg i allefall ikke tør se på noen om jeg skulle hatt lyst he he. 

Jammen hvilke garantier har folk for at du ikke bare oppretter en fake profil og bruker bare den til stalking så du ikke blir gjenkjent? :P

Anonymkode: 57a9b...8f5

Skrevet

Har faktisk aldri falt meg inn å sjekke ut en pasient på FB. Ikke fordi det nødvendigvis er noe galt med det har bare ikke falt meg inn:p 

Anonymkode: 8e167...198

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jammen hvilke garantier har folk for at du ikke bare oppretter en fake profil og bruker bare den til stalking så du ikke blir gjenkjent? :P

He he nei så interessant synes jeg ikke det er å snoke på noen da. 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

He he nei så interessant synes jeg ikke det er å snoke på noen da. 

Ok, da:fnise: Jeg prøver bare å hjelpe..tihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...