Gå til innhold

Nike air ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden hunden min spiste opp joggeskoene mine nettopp(evt strødde de over hele hundegården sin...), så må jeg ha nye. 

Jeg kjøpte et år noen nike shoxx sko, som jeg elsket. Skulle kjøpe noen nye nå, men så ser jeg at de er jo faktisk ikke mulig å få tak i. Skjønner at Air er etterkommer? evt air max? 

Vet noen hvilke sko som på en måte er etterligner av nike shox? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet?

Anonymkode: b3e45...c67

Skrevet

TAKK gud for at du ikke får tak i shoxx, de ser helt grønnjævlige ut.
Synes modeller a la Nike Air Max Thea er fine. Air Max 90 er også kule.

Anonymkode: 4942a...9a7

Skrevet

Mulig de var grusomme, men de passa veldig godt på foten min. Spesielt siden de var litt høyere i hælen enn resten av skoen.

Nå synes jeg ikke noen joggesko direkte er fine, men man må jo ha dem.

Skrevet

Men shox ser ut som sko for vektløfting. Bruker du dem til vektløfting eller er det bare looks? Eller vil jeg også anbefale air og air max. Du kan også se på Adidas Ultra Boost og Energy Boost 3. Disse er utrolig deilige å gå med. De har veldig god demping og er kule å se på.

Skrevet (endret)

Det er mye vinkelen på sålen som gjør at jeg likte skoene. Nå går jeg med ekstra såler med opphøyd hæl. Disse sålene slapp jeg i de skoene og det er vanskelig å finne sko hvor ikke hælen glipper når jeg må ha sålene i fordi sålene bygger så mye opp at det er ikke så mye igjen av hælen på skoen når disse er i.

I tillegg så hadde ikke shox den fæle nettingen på skoen som alle ser ut til å ha idag.

Endret av Cershae
Skrevet

Jeg har nike air max 90, og liker de veldig godt :) Faktisk så godt at jeg har tre par av de, sorte, hvite og grå :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...